is niets mis mee ik heb ze ook en ze zijn heel lief (L)quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb het nog niet gemerkt.
owja, TS heeft breezersletjes in zijn msn
je bedoelt va ndie namen vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef florabay het volgende:
Eens met klacht.
Wat een schijthekel heb ik aan mensen die dat doen. Zijn vaak dezelfde mensen die heel hun levensverhalen in hun msnnaam zetten.
Ja die. Van die Niet-te-breken types. Afgrijselijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef florabay het volgende:
Eens met klacht.
Wat een schijthekel heb ik aan mensen die dat doen. Zijn vaak dezelfde mensen die heel hun levensverhalen in hun msnnaam zetten.
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Gekke-Henkie het volgende:
[..]
je bedoelt va ndie namen van
I love you you are the best in my life i swear kiss kiss XxX I love you dushi blabla
kkr dom ja
Ja, waar komt dat hele xD vandaan? Vind het maar irritant. Zeg dan HAHA! ofquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef marcel-o het volgende:
mensen die xD doen![]()
en dit antwoord dan niet snappen
[ afbeelding ]
hyves smiley codes gebruiken op sites die normale smileys heeft
van southpark dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef am1b het volgende:
[..]
Ja, waar komt dat hele xD vandaan? Vind het maar irritant. Zeg dan HAHA! of! ofzo. Niet van die exotische vormen gebruiken aub.
Goh, jij bent ook een msn expert zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef raaavi het volgende:
(LL) zal meestal verwijzen naar een hartje, maar dan niet die standaard.
mensen kunnen ook (LL) in hun naam doen omdat (L) zo gay staat.
Thanksquote:
(LL) is ook gayquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef raaavi het volgende:
(LL) zal meestal verwijzen naar een hartje, maar dan niet die standaard.
mensen kunnen ook (LL) in hun naam doen omdat (L) zo gay staat.
Ik bedoel, bij (L) krijg je zo een hartje, zeg maar het hartje dat zo standaard is, dat het geen betekenis meer heeft. (dat is de bedoeling van een smiley tochquote:
Nee, dat is niet het geval, geloof me. Het is gewoon een trend om dingen expres fout te typen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef JJ.Johnson het volgende:
Het kan ook zijn dat jij, TS, simpelweg de emoticons van die mensen niet ontvangt en daardoor alleen die code ziet. Een vriendin van me ziet ook altijd alleen maar de code die ik tik, ipv. de emoticons (ik gebruik fok emoticons op msn). Anderen zien ze wel gewoon. Heul vaag.
Ja, dat bedoel ik dus. Heel apart en irritant. En het staat ook nog eens fucking lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik bedoel, bij (L) krijg je zo een hartje, zeg maar het hartje dat zo standaard is, dat het geen betekenis meer heeft. (dat is de bedoeling van een smiley toch?)
Dus doen ze maar (LL) zie je lekker geen icoontje, mag je zelf gaan bedenken wat het zou moeten zijn.
Lol, ik dacht dat hij sarcastisch was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
Thanks![]()
komop, alsof ik de enige ben die soort van is opgegroeid met MSN als online communicatie middel
Was die ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:38 schreef Zaith het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat hij sarcastisch was.
Er is geen lepel.quote:
quote:
Ik vind die orginele :$ zo verschrikkelijk gay.quote:Boy: Do not try to bend the spoon; that's impossible. Instead, only try to realize the truth.
Neo: What truth?
Boy: There is no spoon.
Neo: There is no spoon?
Boy: Then you will see, it is not the spoon that bends, it is only yourself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |