is niets mis mee ik heb ze ook en ze zijn heel lief (L)quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb het nog niet gemerkt.
owja, TS heeft breezersletjes in zijn msn
je bedoelt va ndie namen vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef florabay het volgende:
Eens met klacht.
Wat een schijthekel heb ik aan mensen die dat doen. Zijn vaak dezelfde mensen die heel hun levensverhalen in hun msnnaam zetten.
Ja die. Van die Niet-te-breken types. Afgrijselijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef florabay het volgende:
Eens met klacht.
Wat een schijthekel heb ik aan mensen die dat doen. Zijn vaak dezelfde mensen die heel hun levensverhalen in hun msnnaam zetten.
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Gekke-Henkie het volgende:
[..]
je bedoelt va ndie namen van
I love you you are the best in my life i swear kiss kiss XxX I love you dushi blabla
kkr dom ja
Ja, waar komt dat hele xD vandaan? Vind het maar irritant. Zeg dan HAHA! ofquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef marcel-o het volgende:
mensen die xD doen![]()
en dit antwoord dan niet snappen
[ afbeelding ]
hyves smiley codes gebruiken op sites die normale smileys heeft
van southpark dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef am1b het volgende:
[..]
Ja, waar komt dat hele xD vandaan? Vind het maar irritant. Zeg dan HAHA! of! ofzo. Niet van die exotische vormen gebruiken aub.
Goh, jij bent ook een msn expert zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef raaavi het volgende:
(LL) zal meestal verwijzen naar een hartje, maar dan niet die standaard.
mensen kunnen ook (LL) in hun naam doen omdat (L) zo gay staat.
Thanksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |