quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gkhn het volgende:
Dat doe ik ook omdat er triangeljosti's bestaan die tegen je gestalde fiets aan trappen zodat er een slag in de wiel komt.
Waarna je werd opgewacht in het fietsenhok door de 5e klassers zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef jagga het volgende:
terechte klacht![]()
ik deed op school ventieltjes losdraaien van diegenen die zo hun fiets neerzetten
heul nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarna je werd opgewacht in het fietsenhok door de 5e klassers zeker?
In principe klopt dit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gkhn het volgende:
Dat doe ik ook omdat er triangeljosti's bestaan die tegen je gestalde fiets aan trappen zodat er een slag in de wiel komt.
Dat heeft weinig met fietsen te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Dan adviseer je niet over Utrecht Centraal te wandelen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
-edit-
One-liners zijn leuk geweest. Echt. Stop ermee.
Daar past mijn voorvork nooit tussen, dus dan moet ik 'm wel ervoor zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Gwywen het volgende:
Gelukkig woon ik niet in A'dam of Utrecht![]()
Bij ons staan zulke fietsenrekken:
[ afbeelding ]
Onzin, die dingen lopen wijd uit. Daar past zelfs een brommer tussen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar past mijn voorvork nooit tussen, dus dan moet ik 'm wel ervoor zetten.
Een lompe lamzak die ertegenaan loopt/duwt of een goeie windvlaag en er zit een flinke slag in je wiel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar past mijn voorvork nooit tussen, dus dan moet ik 'm wel ervoor zetten.
In Amsterdam hebben ze zulke:
[ afbeelding ]
En zoals gezegd, meestal werken die heel goed en zetten mensen hun fiets gewoon netjes erin:
[ afbeelding ]
Alleen zijn er vaak gewoon té veel fietsen.
Soms past het wel ja, maar meestal niet. Echt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Onzin, die dingen lopen wijd uit. Daar past zelfs een brommer tussen.
* Gwywen neemt vandaag geen genoegen met slappe excuses
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |