Leuk spelletje:quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je wat in te kleuren tijdens het doggystyle batsen
Stuur maar door. Ik ont-fout ze wel even.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zo
Sinterklaas?quote:
Bullseyequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk spelletje:
'Spuit je kwakje in het juiste vakje'
Ok, die verzon ik ter plekken
ME!quote:
Is bij mij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ligt het aan mij of fok weer erug aan het fucken?
Yep, al sinds gister.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ligt het aan mij of fok weer erug aan het fucken?
Exactly.quote:
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.quote:
Dat gaat pas op als vrouwen zich willen settelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.
duidelijk iemand die geen last heeft van het 'broertjes' syndroomquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |