Musicals zijn niet mijn ding.quote:
Omdat ze tegen beter weten in denken dat zij hem kunnen veranderen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
ff wat anders tussendoor hoor sorry
maar waarom lijkt t dat sommige vrouwen elke keer weer op de verkeerde (foute) mannen vallen!?!?
willen ze m dan veranderen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze tegen beter weten in denken dat zij hem kunnen veranderen.
Foute mannen! Maar niet in relaties...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
ff wat anders tussendoor hoor sorry
maar waarom lijkt t dat sommige vrouwen elke keer weer op de verkeerde (foute) mannen vallen!?!?
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Welke meuk draaide daar nog meer? Les Miserables ofzo toch ? Of Chicago ?
Tuurlijk vinden ze het stoere gedrag in eerste instantie aantrekkelijk. Maar eigenlijk willen ze iets totaal anders.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
willen ze m dan veranderen?
ze vallen toch juist op hoe die is?
Goede theorie! SM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
Een vriendin in het verleden is weer terug bij haar vent ... die haar minstens 1x per week sloeg...
Reden : ze vond het schijnbaar toch lekker
Conclusie : meeste vrouwen houden van SM
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
Een vriendin in het verleden is weer terug bij haar vent ... die haar minstens 1x per week sloeg...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
zou het?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden ze het stoere gedrag in eerste instantie aantrekkelijk. Maar eigenlijk willen ze iets totaal anders.
Inderdaad.quote:
Was dat niet die levens verhaal van Freddy ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaEn We Will Rock You lijkt mij ook leuk
Nee. Er is een eigen verhaal gemaakt, maar wel met de nummers van Queenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Was dat niet die levens verhaal van Freddy ?
Dat zou logisch zijn maar zo werkt het in de praktijk voor die vrouwen niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou het?
dan kunnen ze toch beter meteen voor iets totaal anders kiezen?
kee geen idee was er benieuwd naarquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn maar zo werkt het in de praktijk voor die vrouwen niet.
Uhmm , ik was aardig pissed ja...toen ik het hoorde , dus het was deels een grap / deels realiteit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goede theorie! SM!Nee, niet echt.
Vrouwen die niet genoeg van zichzelf houden om zichzelf beter te gunnen.
Ik snap mensen sowieso al niet. Dus vraag het maar niet aan mij.quote:
De komende 2 maanden nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Er is een eigen verhaal gemaakt, maar wel met de nummers van Queen
Wanneer gaan we?!
ik vond het anders best sterk bed8 eigenlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap mensen sowieso al niet. Dus vraag het maar niet aan mij.
Ah dus niet van Spaanse komaf? Vertel eens wat meer danquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo is het hier niet bedoelt maar het komt inderdaad wel eens in een Spaanse tekst voor.
Verlost ben...? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
De komende 2 maanden niet
Ook 1 van de redenen dat ik niet op FoK was.
Maaaarrr.. ik wil zeker gaan ! Lang weekend... lekker met de boot (want luchthaven is kut).
Als ik na +/-6 weken verlost ben dan laat ik je het weten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |