Londen, Barcelona, welke zou ik kiezen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Staat in de OP die datum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Eerst vraag je 'Barca' en daarna zonder overduidelijke tussenkomst weet je de datum ineens?
*pakt koffer*quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Londen krijg ik niet genoeg van ... Barca word saai na 1-2 dagen ...
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel met jou de koffer in duiken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Barca klinkt veel leuker dan London.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Engelse chickiesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Welke musical?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !quote:
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Engelse chickies
Uitgaan vind ik velen malen leuker dan barca , maar dat is mijn smaak .
Ik hou ook erg van de gebouwen , vooral de half staande bij Tower Bridge.
Barca is ook wel grappig hoor begrijp me niet verkeerd! Alleen ik ben die klote fontein nu wel erg beu !
Dus.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Ik wil met je meeeeequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !
Btw als je ooit nog eens mee naar Londen wilt ? Ik zoek nog iemand om daar mee te stappen en Musicals te bekijken !
Incl. levensverzekering !
Ik las deze post als eerste en ik dacht; Que?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus.....
Ik post echt niets meer zo snel ...
Oh die.quote:
Ja, en nog wel meer hoorquote:
Ik ben beide geweest op de ''relax slenter mode''quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |