quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of het: 'ik heb nog liever sex met mijn broer dan met jou' syndroom.
Eigenlijk is het gewoon een lulsmoes om te zeggen dat hij/zij diegene niet leuk vindquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij nooit tegen een jongen/man gezegd; ik vind je best leuk, maar meer als EEN vriend/broer ipv MIJN vriend?
*genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een lulsmoes om te zeggen dat hij/zij diegene niet leuk * vind
Whehehe.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik zit dus vaak al bij voorbaat in de friendszone (anders begrijpt niet iedereen me)...lief, leuk, grappig, fijn om mee te praten...soms is dat frustrerend
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.quote:
je lacht me uitquote:
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik zit dus vaak al bij voorbaat in de friendszone (anders begrijpt niet iedereen me)...lief, leuk, grappig, fijn om mee te praten...soms is dat frustrerend
Uitstraling, houding en dat soort dingen kan je veel aan zien hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.
quote:
welkom?quote:
Ik zat me al af te vragen waar je het over had.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
lol, verkeerde topic![]()
Hoi, zit Pauw en Witteman te kijken, moeten jullie ook doen
kus!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
Was ik al, jezus wat kan dat mens zich opwinden over een boek zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
lol, verkeerde topic![]()
Hoi, zit Pauw en Witteman te kijken, moeten jullie ook doen
Hm, maar als je iemand echt leuk vindt. Dan merk je dat meestal toch meteen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.
Ik ben daar anders altijd wel vrij snel achter hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben daar anders altijd wel vrij snel achter hoorZelf op de eerste date al
Oh,quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welkom?
volgens mij ben ik de voorzitter van die club
grrrrr
daten?quote:
goed ideequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh,
als je maar niet denkt dat ik contributie ga betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |