abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68981780
Sinds een weekje doe ik dagjeswerk voor een uitzendbureau, ter overbrugging. Nu had ik me gisterochtend ziekgemeld want ik had de hele nacht niet kunnen slapen en voelde me daardoor niet echt geweldig (moest om 7u beginnen). Aangezien ik voor een uitzendbureau werk heb ik te maken met wachtdagen (twee) waarin ik niet uitbetaald wordt bij ziekte (en daarna denk ik ook niet want tis niet echt vast werk ofzo).

Gisteravond al meteen weer gebeld door het uitzendbureau hoe ik me voelde, of ik donderdag weer kon werken. Gezegd dat dat wel kon. Vanmorgen ook nog es (wakker) gebeld, of ik vandaag nog een dienst wou draaien want er waren nog meer zieken.
Vervolgens word ik vanmorgen gebeld door een privenummer. Ik nam niet op want was net te laat en bovendien, privenummers houd ik niet van (schijtuitzendbureau belt ook altijd prive).
Staat het UWV op mn voicemail, dat ik aangezien ik ziek ben wel bereikbaar moet blijven en of ik toch niet vergeten ben me beter te melden op 0900 nummer blabla?
Men ik wist niet eens dat ik bij het UWV als ziek stond geregistreerd man, nobody told me en ik heb toch wachtdagen. Verder ook nog briefje in de bus (zag ik later) van uitzendbureau waarin staat dat ik ziekgemeld ben, ook bij UWV, en dat ik bereikbaar moet zijn ten behoeve van UWV op bovenstaand verpleegadres en op mn telefoon. Zoniet, dat ik dan een boete kan krijgen van het UWV. Oja en dat ik niet moet vergeten me zowel bij het uitzendbureau als het UWV beter te melden.

Ik wist niet of ik dat UWV nou nog moest bellen nu het uitzendbureau al wist dat ik beter was, en nu die miep vanmorgen al had gebeld en er misschien al vanuit was gegaan dat ik dan beter was, maar toch maar ff dat schijt 0900nummer bellen dan dus net.
'O het gaat om de ziekmelding van 12-12-2007?' ' Ehhhh nee, om die van 12 mei, gisteren.' 'O die staat hier niet in' uiteindelijk toch beter kunnen melden, zodra ze de melding binnen had ontvangen dat ik ziek was, zou ze me meteen beter melden.

Klacht: Wachtdagen hebben (lees: niet uitbetaald worden) en toch meteen dat schijt UWV achter je kont aan hebben zitten met dreiging van boetes als je niet thuis bent of opneemt (en dan nog bellen met privenummer ook nog, de flikkers).
pi_68981948
Niet werken omdat je niet kon slapen? Watje
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:00:27 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68982004
UWV

Als je daar mee te maken hebt, dan heb je het goed voor me kaar

NOT
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:00:41 #4
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_68982015
Oké.
pi_68982023
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef Vector_SLD het volgende:
pi_68982258
quote:
Sowieso mensen die niet kunnen slapen Wat is dat voor slappe zooi, ik heb nog nooit wakker gelegen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68983660
quote:
Dat dus...
pi_68989564
Ook TS wordt geacht de wet- en regelgeving te kennen en zich daaraan te conformeren. Dus TS, eigen schuld dikke bult, moet je maar niet ziek worden.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_68991347
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef sinadO het volgende:
Ook TS wordt geacht de wet- en regelgeving te kennen en zich daaraan te conformeren. Dus TS, eigen schuld dikke bult, moet je maar niet ziek worden.
Oh maar TS was niet ziek. TS kon niet slapen en voelde zich daardoor niet in staat te werken
pi_68991468
's Avonds een vent...
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:06:24 #11
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68993220
quote:
Inderdaad ben wel eens gelijk van het uitgaan door naar m'n werk gegaan.
Hallon!
pi_68993351
Een nachtje slecht slapen en dan gelijk maar niet op komen dagen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68993525
't Is wat anders als je nachten achter elkaar niet slaapt zoals in die film The Machinist. Dan zou ik er om veiligheidsredenen ook voor kiezen thuis te blijven.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:03:23 #14
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_68995801
Toen het nog het GAKheette, jaja ik loop tegen de 40, werd ik ooit es opgebeld. Vrouwtje aan de andere kant:'nu u bijna al een jaar ziek thuis zit"

Bleek mijn toenmalige werkgever waar ik al maanden weg was me nooit beter heeft gemeld toen ik met gescheurde enkelbanden thuiszat
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:26:16 #15
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_68996824
Met deze instelling kom je er wel TS

Tjongejonge,ziek melden omdat je een nachtje niet of nauwelijks geslapen hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')