Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.quote:
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)quote:
En onder de 60quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.
Dit is complot denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic posterquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Waarom denk je dat je moet passen?quote:
Laat die persoonlijke info maar achterwegenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Slappe ouwehoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is complot denken.
Lees het hele topic effe door joh!
Hey doosquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Ben jij een kloon van APK?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
Ik las iets over Danny en 'vs'. Dan moet ik even kijken om te lachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic poster
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
Hallo, COOS denkt dat zijn lul past. Hij geeft dan toch persoonlijke info?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat die persoonlijke info maar achterwegen
Hallo!! COOS mag sedert 2007 niet meer zelfstandig denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo, COOS denkt dat zijn lul past. Hij geeft dan toch persoonlijke info?
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen meida die erop zit, nix, nada.
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen meida die erop zit, nix, nada.
Klopt daar zijn tegenwoordig aanvraag lijstjes voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!! COOS mag sedert 2007 niet meer zelfstandig denken.
Veelzeggend is het zeker ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.
Ik vind die pinguins wel gaafquote:
Collega's, vrienden, familie....The Bunker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.
Papieren nieuws is zo achterhaaldquote:
Je kan het ook overdrijven he ???quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Collega's, vrienden, familie....The Bunker?
Kortom. The bunker is wereld beroemd op een aantal forums.
Niet alleen diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |