Als ik hier van 5 hoog uit het raam kijk zie ik bijna altijd pinquins lopen.quote:
Het is dan ook een ondergronds conceptquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.
Heb de film in de bioscoop gezien. (March of the Penguins) Fucking briljantquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet alleen dieÁlle pinguins zijn gaaf (vooral de dierentuin-webcams waarin je pinguins urenlang hetzelfe zien doen terwijl er totaal geen vooruitgang inzit.
Kan me reet niet afvegen met je comment. Plus snap ik um niet btwquote:
Ik word weer helemaal PARAquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Net wat ik zegAls je meer wil weten mail me, is hier ietwat offtopic
Had nooit gedacht dat ik dit ooit aan iemand zou vragen maar mag ik asjeblieft een weekje achter je raam zitten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik hier van 5 hoog uit het raam kijk zie ik bijna altijd pinquins lopen.
Wat is on topic dan hier ??? LOLquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Net wat ik zegAls je meer wil weten mail me, is hier ietwat offtopic
Absuluut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de film in de bioscoop gezien. (March of the Penguins) Fucking briljant
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had nooit gedacht dat ik dit ooit aan iemand zou vragen maar mag ik asjeblieft een weekje achter je raam zitten?
De bunker in de kranten/tijdschriften media ... Uhhhhquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lezen erover doe je hier en nog paar andere plekken.
Hoe hoog zit jouw raam dan? Onder de 5 zie ik geen pinguins.quote:
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Absuluut.
Korte animaties zijn ook leuk.
(de zelfmoordkonijntjes ook btw..)
Steeds die stenen om elke pagina kost teveel inkt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De bunker in de kranten/tijdschriften media ... Uhhhh
Ach WTFquote:
Het zijn je eigen woorden, bovendien ben ik altijd roomser dan de pausquote:
Tis een Danny topic he? Een ban of een note.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn je eigen woorden, bovendien ben ik altijd roomser dan de pausmet een admin in de buurt
Maar volgens mij is nu de kust veilig, dan kan je hem net zo goed vol lullen ook
Je bent bijna ontopicquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een Danny topic he? Een ban of een note.
En dat is het leuke,goed bedoeld..geen zogenaamde betweters als boelevaartjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |