En dan ben je zo dood als die plantquote:Op maandag 8 juni 2009 15:01 schreef jack4ya het volgende:
Dat balkon is volgens my erg glad.... en dan zo *GLIP!* over de reling....
*ril*
(ik en mijn visuele instellingen)
Inderdaad. Beetje regenachtige foto maar met een paar droge dagen kan je met een emmertje beton- of garagevloerverf toch best wat uithalen voordat de makelaar?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:01 schreef jack4ya het volgende:
Dat balkon is volgens my erg glad.... en dan zo *GLIP!* over de reling....
*ril*
(ik en mijn visuele instellingen)
ik denk: "he das niet duur voor zo'n pand"... is het een "loft appartement" cynisme-alert (aka "zolderkamer")quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk niet dat het veel nut heeft deze spiegel mee te nemen naar het nieuwe huis.
[ afbeelding ]
Mooi pandje trouwens.
quote:SFEERVOL VERBOUWD EN VERGROOT LOFTAPPARTEMENT VERDEELD OVER TWEE LAGEN MET (TEA FOR TWO) BALKON OP HET ZUIDEN, BERGING EN EIGEN PARKEERPLAATS.
Zo dat is echt een vlag op een modderschuitquote:Op maandag 8 juni 2009 14:12 schreef ROG het volgende:
[ afbeelding ]
Trendy tuinsetje, leuk bedacht alleen de uitvoering is wat minder gelukt?
tea for two balkon is gewoon een merkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk: "he das niet duur voor zo'n pand"... is het een "loft appartement" cynisme-alert (aka "zolderkamer")
Mooie creatieve omschrijving van de makelaar voor een klein balkon:
[..]
Die is leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef krullebol81 het volgende:
als makelaar moet je soms rare standjes nemen om een mooie foto te maken.
[ afbeelding ]
Ja hoor. Maar wel eerst even de steentjes wegharkenquote:
Zo leer je nog eens wat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tea for two balkon is gewoon een merk
http://pietervangendt.nl/(...)for_Two_balkons.html
Op de tuin na, vind ik dat echt mooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Want kijk, als je tuin niet veel soeps is, doe je toch gewoon net alsof?
[ link | afbeelding ]
Deze mensen hebben een half bos opgeofferd voor de bekleding van muren, vloeren en plafonds.
(En dan heet de straat nota bene nog spaar 'n woud-straat )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die houden dus duidelijk van hout. Klik.
Ten slotte dit huis van bijna anderhalf miljoen euri's in Oosterbeek, wat maar weer eens bewijst dat er geen causaal verband bestaat tussen het hebben van waardevolle onroerende goederen en het bezitten van enig besef van smaak. (Of was dit écht ooit mode in interieurland?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tobbes kom je ook op de gekste plekken tegen.
[ afbeelding ]
bij brand jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op de tuin na, vind ik dat echt mooi.
Houtbekleding maakt je huis een stuk warmer.
Die zwarte kamer zal ook wel blauw zijn, want het is een zwart-witfoto. Ik ben benieuwd of de buren dan alles in het rood hebben geschilderd...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef snakelady het volgende:
i'm blue...
En zwart
[ afbeelding ]
maar voornamenlijk toch...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)8-tienhont-34/fotos/
Niet, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me dan altijd af: Hoe doe je dat met stofzuigen
kajuitquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef maok het volgende:
Hoeft niet, er kan tenslotte geen stof op de grond vallen. Maar serieus, van een kant kun je er nog onder komen met de stofzuiger. Ik vind het trouwens wel grappig dat een boten thema hebben gebruikt in een kamertje dat net zo klein is als slaapkamer (hut of hoe dat ook op een boot heet) in een jachtje oid.
Daarom zijn wij maar naar zolder verhuisd. Ons bed had in de oorspronkelijke kamer net zo gestaan. (en daarvoor heb ik al 5 jaar in een bedstee geslapen, ik wilde nu ook wel eens uit bed kunnen vallen )quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef Gwywen het volgende:
Gordijn, formerly known as "zeil".
En dat bed past ook maar net.
Ik vraag me dan altijd af: Hoe doe je dat met stofzuigen
[ link | afbeelding ]
Heeeerlijk, die mozaiektegeltjes Die trouwens wel best modern zijn, in tegenstelling tot het spiegelkastje..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef YoWilly het volgende:
Met je ogen dicht best een rustgevende ruimte!
[ afbeelding ]
dat is anders wel een (mishandeld) bruijnzeelkeukentjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Heeeerlijk, die mozaiektegeltjes Die trouwens wel best modern zijn, in tegenstelling tot het spiegelkastje..
Weer zo'n fijn (sloop-)keukentje:
[ link | afbeelding ]
Doet mij aan Escher denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef maok het volgende:
Enge trap (en vreemde foto daarvan) in een schipperswoning in Groningen:
[ link | afbeelding ]
Je zou maar dronken zijn, en nog even willen douchenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef YoWilly het volgende:
Met je ogen dicht best een rustgevende ruimte!
[ afbeelding ]
Uit de tijd dat Bruynzeel z'n naam nog eer aan deedquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is anders wel een (mishandeld) bruijnzeelkeukentje
ik wil een inloopdouche!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
Douchen in een openbaar toilet?
Wel een mooi huis van buiten:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef styliste het volgende:
[..]
ik wil een inloopdouche!
-nee schat, dat past niet in de ruimte
maar ik wil een inloopdouche!
- ja maar schat ik zeg net..
-maar iedereen heeft een inloopdouche! Een inloopdouche is het nieuwste van het nieuwste ik moet een inloopdouche *insert blèr *
- ok, jij je zin....
En toch vindt ik het best wel wat hebben!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn we samen gek. Ik vind 'm geweldig! Al vind ik de rest van het decor wat truttig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef YoWilly het volgende:
[..]
En toch vindt ik het best wel wat hebben!
ben ik nou gek?
Sowieso houten vloer in een badkamer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dan zijn we samen gek. Ik vind 'm geweldig! Al vind ik de rest van het decor wat truttig.
Beter dan kamerbreed hoogpolig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sowieso houten vloer in een badkamer..
quote:
quote:
Verder wel een lief huisje, aleen dat terrazzo blad op die Ikea-stellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef maok het volgende:
Enge trap (en vreemde foto daarvan) in een schipperswoning in Groningen:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |