FOK!forum / Klaagbaak / ziggo en facturen
Jaheurwoensdag 13 mei 2009 @ 13:56
Nu heb ik na bijna een jaar toch problemen met ziggo en dat is:

- Alle gesprekken worden 4x berekend op mijn factuur
- Alle gesprekken onderling bij Ziggo worden ook berekend. (normaal gratis en mijn vriendin heeft veel met schoonma zitten bellen en die heeft ook ziggo :x)

Heb nu een rekening van 120 euro belkosten terwijl het normaal 10 euro is, heb het net zelf nagerekend en kwam op 12 euro uit . Hopen dat het volgende maand wel goed gaat
Biogardewoensdag 13 mei 2009 @ 14:00
En je hebt al contact opgenomen met Ziggo?
Pieter-utdwoensdag 13 mei 2009 @ 14:00
Tijd voor een centraal Ziggo topic!

Ziggo klantenservice waar je 10 minuten wacht en dat zij vervolgens de verbinding verbreken omdat het te druk is
LockonStratoswoensdag 13 mei 2009 @ 14:00
-edit-

Hoepel eens op met die one-liners.

[ Bericht 48% gewijzigd door Biogarde op 13-05-2009 14:01:30 ]
Jaheurwoensdag 13 mei 2009 @ 14:03
Ja man gelijk, hoef maar 2 minuten te wachten en werd geholpen. Alleen het werd weer eens niets want ik was te scherp en die muts te dom.

Medewerkster: Dat wordt volgende maand verrekend
Ik: O ik krijg geld terug
Medewerkerster: Nee wij kunnen geen geld terugstorten
Ik: Maar mijn rekening is meer dan mijn maandbedrag normaal:
Medewerkster: O dan storten we geld terug
Ik: Zucht, bedankt vriendelijke dag en ik zie het volgende maand wel weer.
Fred2woensdag 13 mei 2009 @ 14:09
Je kan zelf het bedrag storneren
jitzzzzewoensdag 13 mei 2009 @ 14:10
Ik las Ziggo en fracturen
Jaheurwoensdag 13 mei 2009 @ 14:11
ja en dan afgesloten worden en dan duurt het weer jaren voordat je ben aangesloten. Ik hoop dat het volgende maand weer is opgelost.
BasEnAadwoensdag 13 mei 2009 @ 14:14
error_404woensdag 13 mei 2009 @ 14:26
Terechte Ziggo-klacht, Ziggo is kut, waarmee alle Ziggo-klachten terecht zijn.
Heb al bijna een jaar gezeik over facturen, terwijl het daarvoor nooit een probleem was....
Oja, daarvoor was het nog geen Ziggo...

see the patern...?
Rensjebreewoensdag 13 mei 2009 @ 14:29
gelukkig ben ik aan het einde van de maand van ziggo af !

XS4ALL
Beelzebufowoensdag 13 mei 2009 @ 14:32
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Rensjebreewoensdag 13 mei 2009 @ 14:38
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Ik zat hier voor ook bij multikabel.
McKillemwoensdag 13 mei 2009 @ 14:39
En Ziggo komt er weer mee weg.
Gewoon ff 120 euro incasseren, daar ook schamteloos de rente van meepakken, en de particulier die mag het gewoon doen met 120 euro minder een maand lang.

Bureaucratie, ze moeten er een wet tegen schrijven.

En om die vage onzin reacties voor te zijn over "als je geen 120 euro kan missen bla bla" dat gaat voorbij aan het punt.
bioloogjewoensdag 13 mei 2009 @ 15:12
0800-250216 dealer nummer van Ziggo (als het nog werkt) Wordt je een stuk beter geholpen, en het is nog gratis ook.

of was het nou 0800-0250216
error_404woensdag 13 mei 2009 @ 15:26
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Via Casema, dat was geweldig!