abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68977662
Nu heb ik na bijna een jaar toch problemen met ziggo en dat is:

- Alle gesprekken worden 4x berekend op mijn factuur
- Alle gesprekken onderling bij Ziggo worden ook berekend. (normaal gratis en mijn vriendin heeft veel met schoonma zitten bellen en die heeft ook ziggo :x)

Heb nu een rekening van 120 euro belkosten terwijl het normaal 10 euro is, heb het net zelf nagerekend en kwam op 12 euro uit . Hopen dat het volgende maand wel goed gaat
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:00:01 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68977796
En je hebt al contact opgenomen met Ziggo?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_68977815
Tijd voor een centraal Ziggo topic!

Ziggo klantenservice waar je 10 minuten wacht en dat zij vervolgens de verbinding verbreken omdat het te druk is
pi_68977829
-edit-

Hoepel eens op met die one-liners.

[ Bericht 48% gewijzigd door Biogarde op 13-05-2009 14:01:30 ]
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_68977918
Ja man gelijk, hoef maar 2 minuten te wachten en werd geholpen. Alleen het werd weer eens niets want ik was te scherp en die muts te dom.

Medewerkster: Dat wordt volgende maand verrekend
Ik: O ik krijg geld terug
Medewerkerster: Nee wij kunnen geen geld terugstorten
Ik: Maar mijn rekening is meer dan mijn maandbedrag normaal:
Medewerkster: O dan storten we geld terug
Ik: Zucht, bedankt vriendelijke dag en ik zie het volgende maand wel weer.
pi_68978172
Je kan zelf het bedrag storneren
So we just called him Fred too
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 14:10:51 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68978221
ja en dan afgesloten worden en dan duurt het weer jaren voordat je ben aangesloten. Ik hoop dat het volgende maand weer is opgelost.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:14:03 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68978350
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:26:47 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_68978842
Terechte Ziggo-klacht, Ziggo is kut, waarmee alle Ziggo-klachten terecht zijn.
Heb al bijna een jaar gezeik over facturen, terwijl het daarvoor nooit een probleem was....
Oja, daarvoor was het nog geen Ziggo...

see the patern...?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_68978923
gelukkig ben ik aan het einde van de maand van ziggo af !

XS4ALL
JA!
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:32:31 #12
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68979007
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68979225
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Ik zat hier voor ook bij multikabel.
JA!
pi_68979263
En Ziggo komt er weer mee weg.
Gewoon ff 120 euro incasseren, daar ook schamteloos de rente van meepakken, en de particulier die mag het gewoon doen met 120 euro minder een maand lang.

Bureaucratie, ze moeten er een wet tegen schrijven.

En om die vage onzin reacties voor te zijn over "als je geen 120 euro kan missen bla bla" dat gaat voorbij aan het punt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:12:15 #15
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_68980457
0800-250216 dealer nummer van Ziggo (als het nog werkt) Wordt je een stuk beter geholpen, en het is nog gratis ook.

of was het nou 0800-0250216
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:26:53 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_68980946
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef Beelzebufo het volgende:
Tevreden Ziggo-klant hier. Geen gezeik of niks.

Ik denk dat het nog wel uitmaakt hoe je bij Ziggo gekomen bent. Vorige provider was Multikabel, ook nooit problemen mee.
Via Casema, dat was geweldig!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')