Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Zonde dat het topic zo vlot dicht ging. Briljante ingaves zoals Ton Boot en Jan de Jonge zijn daarmee niet tot hun recht gekomen.
Ik heb liever Blind als interim dan Koeman ooit nog een keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb liever Adriaanse over drie weken dan Koeman morgen.
Rot op met je Ton Boot, wat een zanikvent is dat zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.
Wat een vent is datquote:
AZ is kampioen geworden onder leiding van Louis van Gaal, een erg goede trainer.quote:
Ik wel. Leuk als Ton Boot een paar keer per week langskomt om de mental coach uit te hangen, maar aub wel een hoofdverantwoordelijke die wat van voetbal weet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.
Bondscoach Kroatië.quote:
Nee ik snap de denkwijze niet dat je blij kunt zijn als er een trainer vertrekt bij een andere club.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
AZ is kampioen geworden onder leiding van Louis van Gaal, een erg goede trainer.
Aangezien een Ajacied doorgaans liever heeft dat Ajax kampioen wordt, zou het wel eens kunnen zijn dat een Ajacied blij is dat de succesvolle trainer van AZ vertrekt.
Dit vergroot namelijk de kans dat AZ volgend jaar niet wederom kampioen wordt.
Snap je dat?
Dan geef ik het bij deze op. Godverdomme wat ben jij stom zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ik snap de denkwijze niet dat je blij kunt zijn als er een trainer vertrekt bij een andere club.
Wat een onzin zeg. Het nagepapagaai (...) van deze zin wordt ik de laatste tijd echt strontziek van..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
Bij Ajax moet een trainer zo'n beetje kampioen wordenzodra dat niet lukt word hij gelijk afgeschreven..
Mij uitmaken voor stom maar wel zelf blij kunnen zijn omdat er bij een andere club een trainer vertrektquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan geef ik het bij deze op. Godverdomme wat ben jij stom zeg.
Net als dat een het vertrek van een goede speler een verzwakking van een team kan zijn, kan ook het vertrek van een goede coach de verzwakking van een concurrent zijn. Dat je concurrentie zwakker wordt vergoot jouw kansen op een prijs. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij uitmaken voor stom maar wel zelf blij kunnen zijn omdat er bij een andere club een trainer vertrekt
En dat is ook weer waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jna het volgende:
Heeft Tom Boot al een club? Alles beter dan Koeman
Dat snap ik ook wel, maar om er nou "blij" om te zijn vind ik wel erg triest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Net als dat een het vertrek van een goede speler een verzwakking van een team kan zijn, kan ook het vertrek van een goede coach de verzwakking van een concurrent zijn. Dat je concurrentie zwakker wordt vergoot jouw kansen op een prijs. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?
Ja, en dan maken we Erica Terpstra hoofd scouting. Gezellig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jna het volgende:
Heeft Tom Boot al een club? Alles beter dan Koeman
Ik zal niet gaan liegen, ik ben wel een supporter van het kinderachtige-type dat zulk sentiment mee laat tellen ja. Maar daarbuiten vind ik hem ook als trainer gewoon niet goed genoeg (hoewel wel beter dan plofkop Koeman, maar ja, waar praten we over).quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Alleen omdat ie trainer van feyenoord is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |