Geen lessen voor school, zit een beetje thuis aan herkansingen van het 2de/3de jaar te werken. En vriendje is bijna elke dag aan het werkt bij z'n broerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Maar... maar ... wanneer kijk jij dat allemaal dan?
Jij hebt toch ook school en een vriendje?
De hele CD van Concordia is mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiMaar nu heb ik nog niet je versie van Iemand Als Jij gehoord
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele CD van Concordia is mooi
Maar werkt het linkje nou?
Oh zo....fuuuckk lol momentquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het linkje werkte, maar het is het verkeerde nummer
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat ik me niet druk hoef te maken over boodschappen enzoAls ik mezelf 'fulltime' aan het werk had kunnen zetten, was ik waarschijnlijk een maand geleden wel al klaar geweest met die opdrachten
Maar ik ben vreselijk goed in SOGgen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo....fuuuckk lol moment
Ik had ze alleen op 1.mp3, 2.mp3 etc en dacht dat het een bepaald nummer was
Ik voel me soms wel schuldig dat ik niet zo heel veel doe per dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik fulltime aan mn scriptie kon werken was ik 3 jaar geleden al afgestudeerdMaar ik kan dat gewoon echt niet
en ik weet ook niet of ik dat wel wil kunnen
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, hij staat er Etc. Zelfde linkje.
Als ik zo'n dag heb val ik daarna uitgeteld op de bank.quote:
die snap ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh buiten examentijd is er niets mis met mijn sociale leven hoor schat
zie pmquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nou weet ik nog niet wat voor werk je doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |