Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je mag van mij de hele cd spammen. Ik heb ze 3 keer live gezien en elke keer is het weer feest.
whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
De eeste CD die ik kocht was van De Dijk. Iedereen (familie, vrienden) vond het pokkeherrie.
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je op de link klikt kom je volgens mij op een kanaal met die hele CD.
Ik heb ze onlangs voor de 10e keer gezien geloof ik. En daar komt dit jaar nog 2x bij
En inderdaad altijd feest. Ik heb verscheidene mensen meegenomen in het verleden die ze eigenlijk niet kenden en die kwamen allemaal naar buiten met: "Damn, wat een feest"
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kan iemand De Dijk nou niet kennen?
Superveel bekende nummersquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen De Dijk niet, of ze dénken het niet te kennen totdat je een bekend nummer van ze opzet. De laatste jaren zijn ze enorm veel in de publiciteit geweest dus nu is het veel bekender bij het grote publiek. Maar dat was 5 jaar geleden wel anders...terwijl ze al sinds 1981 bezig zijn
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anderhalf uur iets nuttigs doen en daarna lekker ontspannen.![]()
Dat is in elk geval mijn planning voor vanavond.
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh, eigenlijk zou ik nu iets nuttigs moeten doen, goh, mn scriptie bijvoorbeeld. Maar het is avond en ik heb 2x gewerkt vandaag en dan vertik ik het eigenlijk om wat te doen
Grey's heb ik al gekeken, Being Erica wil ik op tv gaan volgen... dus misschien toch maar.....?![]()
Being Ericaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
De finale van Grey's? Die komt morgen pas op tv in Amerika toch?
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik op je link klik krijg ik een 404, als ik de link opslaat een bestand met de extensie 'mp3&am-p'(amp zonder - trouwens ) En als ik & amp weghaal, wil het niet afspelen (iig met vlc, windows mediaplayer en quicktime
maar ik heb winamp niet
)
[..]Heb je de finale nog niet gezien?
Ah dat verklaart ook het gedrag van & amp zónder de spatie erin: &quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Finale????
Ik heb gisteren afl 8 gezien, hoe ver ben jij al dan???
Ik vind Geregeld Leven ook wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die eens knippen en plakken in een browser? Volgens mij staat er per ongeluk een spatie achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |