Tuurlijk kan het misgaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
Vandaar "deels"quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen
Dat denk ik ookquote:maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden.
Eensquote:Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggen
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik helemaal op mezelf zou willen wonen. Het eerste halfjaar van mn studie woonde ik op een zolderkamer bij een hospita en dat vond ik gruwelijk saai
Zoiets heb ik toch wel gemist denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17e en 18e bij een jongen/ man gewoond. Ik had de zolder en eigenlijk spraken we elkaar nooit. Tenminste, als je de post-its niet mee telt en de keren dat ik per ongeluk binnen liep terwijl hij met een of andere scharrel in bed lag of andersom.
Dat vond ik wel echt de meest toffe tijd van het alleen wonen. Geen huisgenoten waar ik me aan kon ergeren.In Groningen was dat wel anders: irritante meiden die smetvrees hebben of ongevraagd binnen komen voor een praatje.
Ook wel leuke huisgenotes gehad, maar altijd was er wel een bij die ik niet mocht.
quote:VMBO'ers krijgen diploma cadeau
Zo'n tachtig procent van de examinatoren op het laagste niveau van het VMBO, helpt leerlingen tijdens de examens. Opdrachten worden aangepast, beoordelingen worden uiterst soepel uitgevoerd of er wordt geholpen tijdens de examens zelf.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Inspectie van het Onderwijs. Twaalf mbo's hebben inmiddels te horen gekregen dat ze binnen een jaar veranderingen moeten doorvoeren, anders mogen ze geen examens meer afnemen, meldt De Telegraaf.
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdektquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
En dat is dan 2/3 van onze beroepsbevolking
quote:Iemand die me doorheeft als ik mezelf niet ben
Die wel beter weet dan ik mezelf ken
Iemand die me wegwijst als ik het doel vergeet
Die me de waarheid zegt als ik het niet meer weet
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand die me loslaat en mij mijn gang laat gaan
Die me tegenhoudt als ik dreig door te slaan
Iemand die kan lachen om alles wat gebeurt
Die wel janken kan maar daarom niet getreurd
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Iemand die me liefheeft als ik me niks meer voel
Iemand die door alles heen toch begrijpt wat ik bedoel
Iemand die me warm maakt al is het nog zo koud
Die mijn alles is en van mijn alles houdt
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Ik ga sla maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een pizza ophalen bij de supermarktwant de pizzeria is me te ver weg helaas
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Huub op eigen houtje ontdekt
Ware het niet dat ik dit een uitvoering vind die een béétje te suf is
Verder is het een mooi nummer natuurlijk
En voor Etc nog even de lyrics
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff durenquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Heb je een betere mindersuffe versie dan?
Goede keuzequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik deze van De Dijk ook even pluggen:
Wereldnummer...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Even uploaden
Scheelt niet HEEL veel maar dat strijkinstrument vind ik toch een beetje suf
Moment.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zal die een honger hebben straks, want dit gaat ff duren
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goede keuze
Eén van mijn favorieten en die spelen ze ook vaak
Vooral deze uitvoering, naar mijn idee hun beste CD:quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan![]()
(groot hart blijft mijn favoriet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |