Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen gingquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja in novembernaar San Francisco
Ken jij het daar ook?
Ik kwam B.ertha maandag tegen. Ze leeft dus nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is inderdaad al een lange tijd niet in de SC geweest. En B.ertha ook erg weinig
Tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
Etcie, misschien wordt het ook eens tijd om het huis uit te gaan? Dan heb je dit soort spanningen ook niet meeren je bent iets jonger dan ik toch? Misschien dan ook wel tijd om op eigen benen te gaan staan
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal nerveus als het over leningen gaat en afstuderen.
Ik denk dat ik na m'n Bachelor ga werken. Weet het alleen nog niet zeker. Heb totaal geen zin om stage te lopen en af te studeren om het afstuderen.
Niiiicequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oke vet! Nee ik ken het aan die kant van de VS (nog) niet, helaas. Lijkt me echt supertof daar. Maar ga er hoogstwaarschijnlijk zomer 2010 heen, met een camper 4 weken rondtoeren dus was benieuwd wanneer iemand van de SC daar nou heen ging
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gras hoog staat in de lente. Dat moet bijgehouden worden
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
je hebt nooit echt op jezelf gewoond of wel? Meteen samenwonenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"uit huis wonen"... ik woon in een huis! Nou ja, flat dan
![]()
Als ik er zo over nadenk, uit huis wonen is zo'n studentikoze term
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TijdGeld
Maar Pitt en ik gaan samenwonen
En liever vandaag dan morgen
[..]
Ik durf ook niet echt aan de periode na m'n afstuderen te denken hoorHeb niet het idee dat ik er echt klaar voor ben, maar ik weet zeker dat ik niet meer naar school wil
Dat idee hebben we ook al laten varenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het niet een idee om het idee van perse willen kopen te laten varen? Lijkt me in deze tijd makkelijker om een huisje te huren. Kun je er ook een beetje vaart achter zetten
Dat geeft niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Welja, ik moet me er ook eigenlijk helemaal niet mee bemoeien![]()
sorry Etc
Ik ga de aflevering van Grey's Anatomy van vorige week kijken.
Het lijkt me juist heerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je niet eerst op jezelf willen wonen? Ben ook meteen uit huis samen gaan wonen en ben achteraf echt blij dat ik helemaal op mezelf wonen ook heb meegemaakt
Aw dat is lievquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat idee hebben we ook al laten varen![]()
[..]
Dat geeft niet hoor![]()
[..]
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
Dat kan ook *bijna* elke dag als je op jezelf woont hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me juist heerlijkElke dag naast 'm kunnen wakker worden
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben erg voorstander van ook op jezelf gewoond hebben, maar als je nu toch al een lange relatie hebt, zou je toch wel gek zijn om niet lekker samen te gaan wonen
Maarre, al een huurhuisje op het oog dan Etc??
Denk dat dat niet alleen te maken heeft met het meteen samenwonen maar ook het feit dat eerste relaties bijna nooit stand houden. Maar denk dat het nooit verkeerd is om ook op jezelf gewoond te hebben. En dat hoeft niet helemaal alleen te zijn, dat heb ik ook nooit gedaan. Maar in ieder geval niet met iemand waar je telkens verantwoording aan af moet leggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld 1 stel dat direct vanuit het ouderlijk huis is gaan samenwonen, dat nog werkt. De anderen gingen allemaal mis. Deels omdat ze nooit even die adempauze hebben gehad van alleen wonen.
't Is natuurlijk bij iedereen anders maarja.
I'm eating as we speakquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even verder Grey's kijkenheb net al gegeten (ja, vroeg!!
) omdat mn vriend nog weer weg moest.
Wel relaties gehad waarbij je hebt overwogen te gaan samenwonen? Of heb je daar gewoon geen trek in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik woon al zo'n 14 jaar op mezelf. Bevalt me nog steeds prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |