Super Mutantsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een goede plek om kogels voor de Lincoln te vinden?
Huh? Lincoln's Repeater gebruikt .44 ammoquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb ook altijd meer dan genoeg, m'n eerste playthrough had ik er niet eens last van maar ik ben dan ook iemand die elk hoekje moet bekijken
Alleen .44 en .308 vind ik niet heel veel van maar aangezien ik toch meestal de lincoln gebruik heb ik daar geen last van
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Huh? Lincoln's Repeater gebruikt .44 ammo
Toch blijft het het coolste wapen.
Ik heb trouwens helemaal geen ammo problemen, unarmed/melee ftw
Zit die wel in de originele versie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Huh? Lincoln's Repeater gebruikt .44 ammo
Toch blijft het het coolste wapen.
Ik heb trouwens helemaal geen ammo problemen, unarmed/melee ftw
Ja, sorry voor de spoiler.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:35 schreef Mirel het volgende:
Heb nog geen eigen huis in Megaton. Die krijg ik dus als ik die bom defuse.
Waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Mirel het volgende:
*Knip*
Ennneeeeee ik vind het irritant dat als ik de bom in megaton wil defusen dat ik 30 repairskill nodig heb. Dus bij de volgende levelup doe ik daar punten erbij tot 30. Staat er nu dat ik ook bij explosive skillpunten nodig heb. TSJONGE
Geld accepteer ik altijd. Ik probeerde er met speechskills ook altijd meer van te maken. En ik blijf heilger dan Jezus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Mirel het volgende:
Burke had ik in het begin doodgemaakt.
Klopt het nu dat karma niet van toepassing is als je iemand probeert meer geld aan je te geven? Of dat ze dan minder open tegen je zijn als je dat doet? Ik ben nu zo'n ontzettende goodguy, ik accepteer bijna nooit geld enzo.
Of een ander pakkie aan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezenje hebt geen repairskill nodig om de bom te disarmen, alleen 25 explosive. Je kunt Mentats gebruiken om wat explosive skill er tijdelijk bij te krijgen.
De rock-it launcher is behoorlijk goed. En je kunt er alles mee afschieten wat je vindt. Blikjes, lege flessen, melk, boeken, pannen etc.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Mirel het volgende:
En is het de moeite waard om schematics te vinden voor die zelfgemaakte wapens, zijn die sterk?
Volgende keer als eerste wat je doet die bom disarmen/opblazen, heb je namelijk gelijk een huis waar je alles in kan gooien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Mirel het volgende:
Ben nu bijna level 8, moet naar Rivet City, en heb net de Lucy West quest gedaan. Telkens kogelnood verdorie.
Ik heb ook armor van de Brotherhood van een dode gepakt, en bewaar die in mijn inventory totdat ik ooit aan kan doen. Maar je kan die shit dus zomaar ergens dumpen? Word het niet gejat ofzo? In dat geval dump ik wel van alles in Arefu.
Hoe zit dat met Karma? Waar in de pipboy kan ik zien hoe goed/slecht ik ben? Controllerbatterijen zijn aan het herladen dus nu kan ik even niet snel de 360 aandoen. Ik dacht het ooit ergens gezien te hebben, ergens naast stats ofzo.
Is er ook nog ergens een locker met vet veel kogels? Heb geen zin om telkens hier en daar 2 kogels te looten.![]()
En is het de moeite waard om schematics te vinden voor die zelfgemaakte wapens, zijn die sterk?
Ennneeeeee ik vind het irritant dat als ik de bom in megaton wil defusen dat ik 30 repairskill nodig heb. Dus bij de volgende levelup doe ik daar punten erbij tot 30. Staat er nu dat ik ook bij explosive skillpunten nodig heb. TSJONGE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |