abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70133356
Naarmate je een hoger level bereikt vind je steeds meer verschillende soorten ammunitie. Komt vanzelf.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_70133821
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een goede plek om kogels voor de Lincoln te vinden?
Super Mutants
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:34:56 #203
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_70133920
Ik heb duizdende kogels 0.32 en 0.44, ik doe er niks mee.
Ik gebruik meestal m'n Combat Shotgun en de Xuanlong Assault Rifle
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_70133992
Ik heb ook altijd meer dan genoeg, m'n eerste playthrough had ik er niet eens last van maar ik ben dan ook iemand die elk hoekje moet bekijken

Alleen .44 en .308 vind ik niet heel veel van maar aangezien ik toch meestal de lincoln gebruik heb ik daar geen last van
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:38:16 #205
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_70134058
Wat mij betreft de enige toegevoegde waarde van The Pitt; de Ammo Press. Hupsakee, al mn 5 millimeter omgeruild voor .44 Blackhawk rules!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_70134920
Ik heb voor mn Hunting Rifle altijd te weinig ammo.

Ben nu mn laser pistol aan het leegschieten op Super Mutants. Na 20x raken zijn ze nog niet dood.
GO LANCE !!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:00:50 #207
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_70135109
Ik heb hem inmiddels tvp ook gekocht voor de PS3

Kon niet wachten op de GOTY edition, vanavond maar eens beginnen, maar ik moet wel werken morgen, misschien handiger om er dan morgenavond mee te beginnen
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_70135539
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb ook altijd meer dan genoeg, m'n eerste playthrough had ik er niet eens last van maar ik ben dan ook iemand die elk hoekje moet bekijken

Alleen .44 en .308 vind ik niet heel veel van maar aangezien ik toch meestal de lincoln gebruik heb ik daar geen last van
Huh? Lincoln's Repeater gebruikt .44 ammo
Toch blijft het het coolste wapen.
Ik heb trouwens helemaal geen ammo problemen, unarmed/melee ftw
Doe eens niet.
pi_70135739
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

je hebt gelijk

Dat had ik niet eens door M'n eerste playthrough had ik altijd weinig .44, blijkbaar nu niet want ik had het niet eens door Ik dacht .32
pi_70136915
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zit die wel in de originele versie?
GO LANCE !!!
pi_70137215
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef .txt het volgende:

[..]

Zit die wel in de originele versie?
pi_70137257
Tof
GO LANCE !!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:15:00 #213
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_70148440
Ben nu bijna level 8, moet naar Rivet City, en heb net de Lucy West quest gedaan. Telkens kogelnood verdorie.

Ik heb ook armor van de Brotherhood van een dode gepakt, en bewaar die in mijn inventory totdat ik ooit aan kan doen. Maar je kan die shit dus zomaar ergens dumpen? Word het niet gejat ofzo? In dat geval dump ik wel van alles in Arefu.

Hoe zit dat met Karma? Waar in de pipboy kan ik zien hoe goed/slecht ik ben? Controllerbatterijen zijn aan het herladen dus nu kan ik even niet snel de 360 aandoen. Ik dacht het ooit ergens gezien te hebben, ergens naast stats ofzo.

Is er ook nog ergens een locker met vet veel kogels? Heb geen zin om telkens hier en daar 2 kogels te looten.

En is het de moeite waard om schematics te vinden voor die zelfgemaakte wapens, zijn die sterk?

Ennneeeeee ik vind het irritant dat als ik de bom in megaton wil defusen dat ik 30 repairskill nodig heb. Dus bij de volgende levelup doe ik daar punten erbij tot 30. Staat er nu dat ik ook bij explosive skillpunten nodig heb. TSJONGE
When all else fails, you always have delusion.
pi_70149085
Ja alles dumpen, bij voorkeur naast een gebouw of in een mailbox zodat je het terug kan vinden.

Power Armors kun je gewoon in je megaton house dumpen, in je locker totdat je power armor training hebt.

Karma staat idd bij stats.
GO LANCE !!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:35:13 #215
87680 Mirel
pi_70149337
Heb nog geen eigen huis in Megaton. Die krijg ik dus als ik die bom defuse.
pi_70149447
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:35 schreef Mirel het volgende:
Heb nog geen eigen huis in Megaton. Die krijg ik dus als ik die bom defuse.
Ja, sorry voor de spoiler.

Voor dat stukje met mr. Burke moet je eerst naar die bar gaan. Maar de details staan hier, tenzij je het zelf wilt uitzoeken:

http://fallout.wikia.com/wiki/The_Power_of_the_Atom
GO LANCE !!!
pi_70149537
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Mirel het volgende:

*Knip*

Ennneeeeee ik vind het irritant dat als ik de bom in megaton wil defusen dat ik 30 repairskill nodig heb. Dus bij de volgende levelup doe ik daar punten erbij tot 30. Staat er nu dat ik ook bij explosive skillpunten nodig heb. TSJONGE
Waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezen je hebt geen repairskill nodig om de bom te disarmen, alleen 25 explosive. Je kunt Mentats gebruiken om wat explosive skill er tijdelijk bij te krijgen.
Doe eens niet.
pi_70149572
Ohja idd explosives 25 maar voor die lekkende pijpleidingen moet je repair 30 (?) hebben.
GO LANCE !!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:56:29 #219
87680 Mirel
pi_70150151
Burke had ik in het begin doodgemaakt.

Klopt het nu dat karma niet van toepassing is als je iemand probeert meer geld aan je te geven? Of dat ze dan minder open tegen je zijn als je dat doet? Ik ben nu zo'n ontzettende goodguy, ik accepteer bijna nooit geld enzo.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:02:38 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70150400
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Mirel het volgende:
Burke had ik in het begin doodgemaakt.

Klopt het nu dat karma niet van toepassing is als je iemand probeert meer geld aan je te geven? Of dat ze dan minder open tegen je zijn als je dat doet? Ik ben nu zo'n ontzettende goodguy, ik accepteer bijna nooit geld enzo.
Geld accepteer ik altijd. Ik probeerde er met speechskills ook altijd meer van te maken. En ik blijf heilger dan Jezus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:50:38 #221
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_70155504
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezen je hebt geen repairskill nodig om de bom te disarmen, alleen 25 explosive. Je kunt Mentats gebruiken om wat explosive skill er tijdelijk bij te krijgen.
Of een ander pakkie aan doen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:56:14 #222
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70155543
quote:

En is het de moeite waard om schematics te vinden voor die zelfgemaakte wapens, zijn die sterk?

De rock-it launcher is behoorlijk goed. En je kunt er alles mee afschieten wat je vindt. Blikjes, lege flessen, melk, boeken, pannen etc.

Alleen de eerste levels zat ik krap in de munitie maar zwem er nu in. Je zoekt niet goed of gaat er te ruig mee om denk ik
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70158151
quote:
Ben nu bijna level 8, moet naar Rivet City, en heb net de Lucy West quest gedaan. Telkens kogelnood verdorie.

Ik heb ook armor van de Brotherhood van een dode gepakt, en bewaar die in mijn inventory totdat ik ooit aan kan doen. Maar je kan die shit dus zomaar ergens dumpen? Word het niet gejat ofzo? In dat geval dump ik wel van alles in Arefu.

Hoe zit dat met Karma? Waar in de pipboy kan ik zien hoe goed/slecht ik ben? Controllerbatterijen zijn aan het herladen dus nu kan ik even niet snel de 360 aandoen. Ik dacht het ooit ergens gezien te hebben, ergens naast stats ofzo.

Is er ook nog ergens een locker met vet veel kogels? Heb geen zin om telkens hier en daar 2 kogels te looten.

Volgende keer als eerste wat je doet die bom disarmen/opblazen, heb je namelijk gelijk een huis waar je alles in kan gooien.

Je kan wel je spullen in bijvoorbeeld Arefu neergooien maar er is dan wel kans dat het er niet meer ligt als je terugkomt, sommige spullen spawnen namelijk, met als gevolg dat er niks/iets anders in ligt. Vandaar is het dus ook handiger als je gelijk je Megaton huis hebt.

Ja die schematics zijn zeker de moeite waard, sishekebab is erg fijn en de dart gun werkt ook erg prettig, en die schematics zijn er eenvoudig te krijgen.

Hoe krijg je het voor elkaar geen ammo te hebben? Als je iemand neerknalt altijd even looten, en binnen no-time heb je zoveel ammo dat je niet meer weet wat je ermee moet doen. En in level 8 heb je volgens mij de scrouger perk ook nog, dus zou je al hélemaal niet meer in ammo nood moeten kunnen zitten.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:17:02 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70158353
Ik heb iets van 2k kogels ofzo

Ik heb al een poos niet meer gespeeld, maar tot nu toe leveren die Energy weapons mij vrij weinig op. Laser Rifle doet ook vrij weinig damage.

Ik kwam nog wel enclave tegen in een story quest met plasma rifles denk ik, maar ik moest wegvluchten dus kon ik ze niet oppakken
pi_70158417
Heb je wel goede stats bij je energy weapons? Anders doen ze inderdaad niet erg veel, ik heb die A2- nog wat die je krijgt bij Replicated Man quest, en die deed ook niks, tot ik me energy skills naar 75 had gebracht, twee knalletjes en bijna alles krijg je plat

En de scrounger perk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')