Succes met het vinden van de Firelance dan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de Alien Blaster na iets meer dan 100uur anders nog steeds niet gevonden
Gebruik je wel VATS?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef robert842 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerd. Het spel ziet er fantastisch uit, en het kan mij boeien totdat ik Megaton verlaat. Maar als ik dan wordt aan gevallen door een of andere hond en ik moet er 20 keer op schieten voordat ie dood neervalt dan heb ik echt geen zin meer verder in het spel.
Die raiders neerknallen is gewoon veels te moeilijk.![]()
Doe ik soms iets verkeerd in het spel ofzo. Ik weet dat je het niet moet spelen als een shooter, maar het is toch onvermijdelijk met andere in gevecht te gaan, aangezien ik niet van plan ben 3 km eromheen te lopen.
ja die gebruik ik, dan raak ik iig al wat meer, maar het duurt nog een flinke tijd.... het zal dan wel aan de wapen liggen. Op begeven moment moet ik langs zo'n kruispunt waar van die raiders staan en daar kom ik gewoon niet langs met mn crappy wapens en dan komen er ook nog een hele horde gemuteerde lijken op me afquote:
Okay, ik ga het nog een proberen op een voorzichtigere manier, want het spel heeft wel een enorm gaaf sfeertje.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Cheiron het volgende:
20 keer schieten is natuurlijk overdreven, maar in het begin heb je gewoon rotwapens en slechte skills. Dat is wel een beetje het principe van het spel.
De eerste keer dat ik de vault uitliep en de "verkeerde kant" uitliep werd ik aangevallen door een gemuteerde beer en een raider met een vlammenwerper. Dan ga je dood ja. Dus loop je er omheen... en doe je via missies betere skills op. Dat is het toch wel.
Ik ga straks nog een verder proberen, misschien heb ik een andere aanpak nodig!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef Nebo het volgende:
Ik ken het gevoel Robert, de eerste keer dat ik het spel oppakte heb ik het na het verlaten van de Vault ook ruim een maand laten liggen. Je moet er echt even inkomen, skills opbouwen, wapens verzamelen en dan is het echt een hemels spel. Voor je het weet maak je tig Super Mutants dood met een shotgun.
Absoluut. Ik denk ook dat Bethesda deze FO gebruikt om mensen over de streep te trekken de volgende Oblivion te gaan spelen. Ze raken toch min of meer gewend aan de opzet van hun spellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef DeeCruise het volgende:
Vroeger? Zo ver hoef je nog niet eens terug in de tijd! Oblivion is (merk ik nu ik weer opnieuw begonnen ben) een heel stuk pittiger dan FO3!
Dat doet iedereen. Dat is het mooie van het spel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga ook maar weer overnieuw beginnen en dit keer laat ik Megaton & Tenpenny Towers maar in hun waarde anders is het snel saai wanneer iedereen dood op de vloer ligt.
Ik heb echt fouten gemaakt in m'n eerste playthrough
Eehm, je kunt wel degelijk 'fouten' maken in FO3. Bepaalde items mislopen, quests 'verkeerd' uitspelen waardoor je loot niet maximaal is. Levelen kan een probleem zijn, waar je de game nog eens voor gaat spelen etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nu-uh, je kunt geen fouten maken in Fallout 3. Dat is het mooie van het spel.
(Fouten gerelateerd tot de verhaallijn in ieder geval. Je kan natuurlijk altijd de fout maken om een mini nuke in je gezicht te laten af gaan.)
Ik vond het vooral vervelend dat je voor sommige quests je achievement kan mislopen door iets fout te doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eehm, je kunt wel degelijk 'fouten' maken in FO3. Bepaalde items mislopen, quests 'verkeerd' uitspelen waardoor je loot niet maximaal is. Levelen kan een probleem zijn, waar je de game nog eens voor gaat spelen etc.
Genoeg dingen die 'fout' kunnen gaan.
Tsja, dat achievement whoring is toch al een vak apart.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vervelend dat je voor sommige quests je achievement kan mislopen door iets fout te doen.
Daar heb je een punt waar ik nog niet eens over nagedacht hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk ook dat Bethesda deze FO gebruikt om mensen over de streep te trekken de volgende Oblivion te gaan spelen. Ze raken toch min of meer gewend aan de opzet van hun spellen.
Het level-systeem in Oblivion was trouwens ook niet minder dan briljant te noemen!
Veel verschil met Oblivion dan? Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, maar heb morrowind nooit gespeeld. Ben me pas gaan verdiepen (lees: maanden lang spelen) in rpg's sinds oblivion, en een stapje terug op grafisch gebied is niet bepaald mijn ding, dus het zal er waarschijnlijk nooit van gaan komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |