abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:03:54 #76
238141 SevD
Boventitel
pi_69229518
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de Alien Blaster na iets meer dan 100uur anders nog steeds niet gevonden
Succes met het vinden van de Firelance dan.
pi_69230900
Firelance lag bij mij in de uithoek van de map En heb 'm in de kluis gelegd op m'n kamer en nooit gebruikt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69364306
Ik doe echt iets verkeerd. Het spel ziet er fantastisch uit, en het kan mij boeien totdat ik Megaton verlaat. Maar als ik dan wordt aan gevallen door een of andere hond en ik moet er 20 keer op schieten voordat ie dood neervalt dan heb ik echt geen zin meer verder in het spel.
Die raiders neerknallen is gewoon veels te moeilijk.

Doe ik soms iets verkeerd in het spel ofzo. Ik weet dat je het niet moet spelen als een shooter, maar het is toch onvermijdelijk met andere in gevecht te gaan, aangezien ik niet van plan ben 3 km eromheen te lopen.
pi_69364398
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef robert842 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerd. Het spel ziet er fantastisch uit, en het kan mij boeien totdat ik Megaton verlaat. Maar als ik dan wordt aan gevallen door een of andere hond en ik moet er 20 keer op schieten voordat ie dood neervalt dan heb ik echt geen zin meer verder in het spel.
Die raiders neerknallen is gewoon veels te moeilijk.

Doe ik soms iets verkeerd in het spel ofzo. Ik weet dat je het niet moet spelen als een shooter, maar het is toch onvermijdelijk met andere in gevecht te gaan, aangezien ik niet van plan ben 3 km eromheen te lopen.
Gebruik je wel VATS?
  zondag 24 mei 2009 @ 21:52:46 #80
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69364420
20 keer schieten is natuurlijk overdreven, maar in het begin heb je gewoon rotwapens en slechte skills. Dat is wel een beetje het principe van het spel.

De eerste keer dat ik de vault uitliep en de "verkeerde kant" uitliep werd ik aangevallen door een gemuteerde beer en een raider met een vlammenwerper. Dan ga je dood ja. Dus loop je er omheen... en doe je via missies betere skills op. Dat is het toch wel.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_69364897
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Gebruik je wel VATS?
ja die gebruik ik, dan raak ik iig al wat meer, maar het duurt nog een flinke tijd.... het zal dan wel aan de wapen liggen. Op begeven moment moet ik langs zo'n kruispunt waar van die raiders staan en daar kom ik gewoon niet langs met mn crappy wapens en dan komen er ook nog een hele horde gemuteerde lijken op me af

Het demotiveert gewoon als je zo'n lang gevecht aanmoet met een hond die je nog niet eens boos gemaakt hebt
  zondag 24 mei 2009 @ 22:06:59 #82
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69364946
Wat voor wapen gebruik je dan? Want al snel in het spel kun je een Hunting rifle krijgen en als je op de hoofden richt heb je al redelijk snel 1 shot 1 kill
pi_69364951
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Cheiron het volgende:
20 keer schieten is natuurlijk overdreven, maar in het begin heb je gewoon rotwapens en slechte skills. Dat is wel een beetje het principe van het spel.

De eerste keer dat ik de vault uitliep en de "verkeerde kant" uitliep werd ik aangevallen door een gemuteerde beer en een raider met een vlammenwerper. Dan ga je dood ja. Dus loop je er omheen... en doe je via missies betere skills op. Dat is het toch wel.
Okay, ik ga het nog een proberen op een voorzichtigere manier, want het spel heeft wel een enorm gaaf sfeertje.
pi_69365089
Ik ken het gevoel Robert, de eerste keer dat ik het spel oppakte heb ik het na het verlaten van de Vault ook ruim een maand laten liggen. Je moet er echt even inkomen, skills opbouwen, wapens verzamelen en dan is het echt een hemels spel. Voor je het weet maak je tig Super Mutants dood met een shotgun.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_69387693
Ik ben ook sinds kort overnieuw begonnen en ga dit keer totaal anders spelen als de vorige keer. Heb nu al in elke situatie ervoor gezorgd dat ik Karma verlies.

Ook ga ik niet met 1000 dingen rondlopen, gewoon meteen alle rommel verkopen. Ben net in River City aangekomen en heb al 6000 caps en nog wel zo'n 2000 caps aan spullen, begint al goed Ben benieuwd naar alle nieuwe guns die in het spel zitten, hopelijk ook nog wat small guns en niet alleen enorme big/energy weapons.
pi_69427138
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef Nebo het volgende:
Ik ken het gevoel Robert, de eerste keer dat ik het spel oppakte heb ik het na het verlaten van de Vault ook ruim een maand laten liggen. Je moet er echt even inkomen, skills opbouwen, wapens verzamelen en dan is het echt een hemels spel. Voor je het weet maak je tig Super Mutants dood met een shotgun.
Ik ga straks nog een verder proberen, misschien heb ik een andere aanpak nodig! Ik heb hem een paar maand geleden al eens geprobeerd en toen ook laten liggen
pi_69427225
Zet hem anders op easy, en gebruik veel VATS, let ook goed op het slagingspercentage van elk schot bij VATS
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:30:45 #88
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69433249
Iedereen die net uit de Vault komt zou -dat is logisch- direct naar Megaton moeten gaan en de queste van Moira opstarten. Niet te moeilijk, heel veel XP en als je een beetje gevoel voor het spel hebt in een keer uit te spelen zonder dood te gaan. Daarna kun je gerust de Wastes in.

Moira zit in Craterside Supplies en de queste heet de Wasteland Survival Guide.

Problem solved. En nou kappen met huilen dat het spel oh zo moeilijk is in het begin. Vroeger waren de games pas moeilijk, dit is kinderspel.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:46:50 #89
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_69436450
Vroeger? Zo ver hoef je nog niet eens terug in de tijd! Oblivion is (merk ik nu ik weer opnieuw begonnen ben) een heel stuk pittiger dan FO3!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:49:37 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69438979
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef DeeCruise het volgende:
Vroeger? Zo ver hoef je nog niet eens terug in de tijd! Oblivion is (merk ik nu ik weer opnieuw begonnen ben) een heel stuk pittiger dan FO3!
Absoluut. Ik denk ook dat Bethesda deze FO gebruikt om mensen over de streep te trekken de volgende Oblivion te gaan spelen. Ze raken toch min of meer gewend aan de opzet van hun spellen.

Het level-systeem in Oblivion was trouwens ook niet minder dan briljant te noemen!
- james 'jimmy' dean
pi_69439210
Ik ga ook maar weer overnieuw beginnen en dit keer laat ik Megaton & Tenpenny Towers maar in hun waarde anders is het snel saai wanneer iedereen dood op de vloer ligt.

Ik heb echt fouten gemaakt in m'n eerste playthrough
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:58:26 #92
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69439310
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga ook maar weer overnieuw beginnen en dit keer laat ik Megaton & Tenpenny Towers maar in hun waarde anders is het snel saai wanneer iedereen dood op de vloer ligt.

Ik heb echt fouten gemaakt in m'n eerste playthrough
Dat doet iedereen. Dat is het mooie van het spel!
- james 'jimmy' dean
pi_69446689
Nu-uh, je kunt geen fouten maken in Fallout 3. Dat is het mooie van het spel.
(Fouten gerelateerd tot de verhaallijn in ieder geval. Je kan natuurlijk altijd de fout maken om een mini nuke in je gezicht te laten af gaan.)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:18:15 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69450740
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nu-uh, je kunt geen fouten maken in Fallout 3. Dat is het mooie van het spel.
(Fouten gerelateerd tot de verhaallijn in ieder geval. Je kan natuurlijk altijd de fout maken om een mini nuke in je gezicht te laten af gaan.)
Eehm, je kunt wel degelijk 'fouten' maken in FO3. Bepaalde items mislopen, quests 'verkeerd' uitspelen waardoor je loot niet maximaal is. Levelen kan een probleem zijn, waar je de game nog eens voor gaat spelen etc.

Genoeg dingen die 'fout' kunnen gaan.
- james 'jimmy' dean
pi_69451403
"Bepaalde items mislopen, quests 'verkeerd' uitspelen waardoor je loot niet maximaal is"

Baah, dat zijn geen fouten. Het geeft je alleen maar andere ervaringen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:09:32 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69452214
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Eehm, je kunt wel degelijk 'fouten' maken in FO3. Bepaalde items mislopen, quests 'verkeerd' uitspelen waardoor je loot niet maximaal is. Levelen kan een probleem zijn, waar je de game nog eens voor gaat spelen etc.

Genoeg dingen die 'fout' kunnen gaan.
Ik vond het vooral vervelend dat je voor sommige quests je achievement kan mislopen door iets fout te doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:44:00 #97
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69453220
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond het vooral vervelend dat je voor sommige quests je achievement kan mislopen door iets fout te doen.
Tsja, dat achievement whoring is toch al een vak apart.
Nee, in Fallout kun je gewoon geen fouten maken op het spelgebied. Het is gewoon net als real life: elk actie heeft een consequentie. En die kan goed, beter, best, slecht, slechter of slechtst zijn. Dat is het mooie, en dat zorgt er ook voor dat iedereen een andere spelervaring heeft.

Mijn grootste micalculatie was met die AI quest. Daar capituleerde ik te snel en heb er maar 50 bc aan overgehouden.. so what; dat is geen fout, dat is een mindere uitkomst.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:17:57 #98
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_69458150
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Absoluut. Ik denk ook dat Bethesda deze FO gebruikt om mensen over de streep te trekken de volgende Oblivion te gaan spelen. Ze raken toch min of meer gewend aan de opzet van hun spellen.

Het level-systeem in Oblivion was trouwens ook niet minder dan briljant te noemen!
Daar heb je een punt waar ik nog niet eens over nagedacht had

Al moet ik dan wel weer zeggen dat ik hoop dat de volgende Elder Scrolls niet het niveau van fallout gaat aanhouden, een spel met iets meer uitdaging houdt me gewoon langer bezig. De quests zijn uitgebreider, en vooral het levelen vond ik echt totale zonde in FO3. Het is nu meer een karakter "bouwen" dan "ontwikkelen" zoals het in mijn ogen hoort bij een rpg.
pi_69459261
Als ze maar weer richting Morrowind gaan
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:07:32 #100
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_69461828
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
Als ze maar weer richting Morrowind gaan
Veel verschil met Oblivion dan? Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, maar heb morrowind nooit gespeeld. Ben me pas gaan verdiepen (lees: maanden lang spelen) in rpg's sinds oblivion, en een stapje terug op grafisch gebied is niet bepaald mijn ding, dus het zal er waarschijnlijk nooit van gaan komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')