Je moet een foto vinden ván het Lincoln Memorial denk ik;) die vind je vlakbij de Memorial in het museum of historyquote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
Ik moet een foto maken van het Lincoln Memorial.
Maar ik heb geen idee hoe je een foto maakt
Weet iemand waar ik een fototoestel vind ofzo?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een foto vinden ván het Lincoln Memorial denk ik;) die vind je vlakbij de Memorial in het museum of history
Valt wel mee johquote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Alleen daar lopen 1000 feral ghouls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef Cheiron het volgende:
Damn, richting het einde wordt het wel vaag met die keuzes:OnzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]Lijk toch echt op een bug, ben dit nog nooit tegengekomen.. Heb altijd de mogelijkheid gehad om letterlijk te vertellen wat er bij die "president" gebeurd is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb overigens zojuist maar weer eens oblivion geinstalleerd. De moeilijkheidsgraad vind ik direct (na lang niet meer gespeeld te hebben en FO3 behoorlijk wat uurtjes gedraaid te hebben) al een stuk hoger liggen. Alleen al vanwege het feit dat je geen duidelijke indicatie hebt m.b.t. sneak (gezien of niet gezien, thats it) en vijanden staan niet op je kompas..
Dat is weer even wennen
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
En twee nieuwe packs voor de 360!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef OMG het volgende:
Nou, voor alle PS3 bezitters: http://xboxlive.ign.com/articles/983/983990p1.html
quote:
Komt wel goedquote:IGN: What about for Mothership Zeta?
Todd Howard: If you poke around Fallout 3, you can find a crashed UFO with an alien inside that is broadcasting a signal your Pip-Boy picks up. This is where you can get the alien blaster. Well, Mothership Zeta is answering the distress call. You get abducted and the whole thing takes place on a giant alien spacecraft. It's one of those classic 50's B movie type things, but with a harder edge.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En twee nieuwe packs voor de 360!
Die heb ik na 160 uur nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de Alien Blaster na iets meer dan 100uur anders nog steeds niet gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |