Totaal geen moeite mee gehad, 2 schoten en ze waren weer neerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:10 schreef .txt het volgende:
[..]
In het Nuka Cola plant lopen gemuteerde Mirelurks rond (grote cola drinkende monsters). Daar wil je echt met je Fat Man op knallen want ze zijn vreselijk sterk.
Yup maar daar ben je zo, anacostia crossing, en daar vind je alleen wat raiders en thats itquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef .txt het volgende:
Wat is de kortste weg naar The Mall? Ik moet toch niet door die eindeloze metro-tunnels?
Dat is volgens mij een krater.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben nog steeds niet bij The White House geweest en ik zit al bijna op lvl 30![]()
Jamaar het is schande want elke keer wil ik gaan zoeken maar zit ik weer vast in die presidential metro tunnelsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een krater.
China heeft goed gemikt.![]()
Je kan goed met de HR snipen hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom??
Brengt weinig schade toe, en moet steeds herladen
yup die vereisen wel zwaarder geschut.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je bent nog geen Albino Radscorpion tegengekomen zeker?
Die krengen zijn echt bikkelhard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
Ah oke. Ja, ik heb er nooit mee gesniped. Ik gebruik m'n Sniper riffle (of nu m'n Reservist's Rifle) en Gauss Rifle voor de snipe gevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kan goed met de HR snipen hoor.Ok ik heb nu ol' painless maar die is bijna hetzelfde. Vanuit sneak kan ik een deathclaw of mirelurk (alle varianten) met één schot killen, geen probleem. En anders hebben ze al zoveel schade dat ze met de combat shotgun af te maken zijn.
Die is beter idd. Ik heb de sniper riffle er ook wel bij maar daar was eerst weinig ammo voor te vinden. Voor de HR is/was er zat en dat is dan een goed alternatief voor afstandsschoten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah oke. Ja, ik heb er nooit mee gesniped. Ik gebruik m'n Sniper riffle (of nu m'n Reservist's Rifle) en Gauss Rifle voor de snipe gevallen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kan goed met de HR snipen hoor.Ok ik heb nu ol' painless maar die is bijna hetzelfde. Vanuit sneak kan ik een deathclaw of mirelurk (alle varianten) met één schot killen, geen probleem. En anders hebben ze al zoveel schade dat ze met de combat shotgun af te maken zijn.
[..]
yup die vereisen wel zwaarder geschut.
Alleen heb ik meestal geen zwaar geschut bij me, zodat ik wat meer spul kan meenemen dat ik onderweg vind. Voor die albino schorpioenen gebruik ik in dat geval de RLH* strategie. Dat bevalt me momenteel het beste.
*lol @ RLHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem Fawkes altijd mee en zelfs hij heeft best wel tijd nodig om die krengen tegen de grond aan te krijgen![]()
Fawkes lijkt me een goed idee inmiddels. Ik heb Broken Steel geinstalleerd en ineens duiken er overal Super Mutant Overlords op met fokking tri-beam laser rifles.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
lol @ RLH
Ik neem Fawkes altijd mee en zelfs hij heeft best wel tijd nodig om die krengen tegen de grond aan te krijgen
Tegen die beesten is een plasma rifle goed, omdat ze recht op je afrennen en je dus niet vaak mis schiet.quote:Voor de rest niet een deathclaw of yoa gaui
Waar haal je die vandaan? die ben ik dus nog nooit tegen gekomen, die alien blasterquote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef -skippybal- het volgende:
Alien Blaster maakt van iedere Deathclaw gehakt.
Er ligt er ergens in het noordoosten een gecrashte ufo met in de directe omgeving ook een alien-radiosignaal. Staat niet op de map aangegeven, maar Google kan je wel de juiste locatie gevenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? die ben ik dus nog nooit tegen gekomen, die alien blaster
En ander staat hier een heel verhaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er ligt er ergens in het noordoosten een gecrashte ufo met in de directe omgeving ook een alien-radiosignaal. Staat niet op de map aangegeven, maar Google kan je wel de juiste locatie geven
Doe alleen wel rustig met je munitie, het is een bitch om aan die dingen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |