SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door rene90 op 13-05-2009 10:04:15 ]
Ik vind het wel een goeie klachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Randje van de kaart afknipperen.
Klagen over wel heul erg nutteloze dingen:
Lees de OP eens opnieuwquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Frollo het volgende:
Ik snap de klacht niet. Als ik een kaartje haal zit er altijd een envelop bij óf er hoeft geen envelop omheen.
Zo beter?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zo interessant is die nou ook weer niet...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef rene90 het volgende:
Morgen is een vriendin jarig dus ik denk ik stuur weer zoals vanouds een tastbaar kaartje.
Omdat ik vanmorgen wat laat was alvast een A6 envelop voorgeschreven en de postzegel er alvast opgeplakt. Ik een kaart gekocht, past die verdomme niet in een standaard envelop. Ik die postzegel er weer af trekken en op de nieuwe envelop plakken maar nu plakt hij kut.
Voor Cybeyzo, das een mooi truitje, iemand weet waar je die kan kopen? Lijkt op iets van American TodaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |