Ik wilde het ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Pik je gewoon de laatste post van me Nouk.
En ik had nog wel zo'n leuke TT in gedachte
Seriously............quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Geregistreerd op vrijdag 4 juli 2008 @ 14:31, en dan nóg het topic niet in een sub-forum plaatsen mét zo'n kut TT
Vraag in FB even of ze hem veranderenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Pik je gewoon de laatste post van me Nouk.
En ik had nog wel zo'n leuke TT in gedachte
Jaja, ik geloof er niks van.quote:
Je wil me knuffelen ?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Geregistreerd op vrijdag 4 juli 2008 @ 14:31, en dan nóg het topic niet in een sub-forum plaatsen mét zo'n kut TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
waarschijnlijk trekt ze alleen wel een maliekolder aan ipv een rokjequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Zo maak je niet echt vrienden.Jah.. doe eens niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee! Het was een in the moment thing. En dat is alweer overquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag in FB even of ze hem veranderen
Nu ben k nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee! Het was een in the moment thing. En dat is alweer over
quote:
Ik weet dat het zwaar is. . maar je kan het!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doe m`n best,
maar soms kan ik het niet laten
Oh noes, teh horr0rquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Er is geen enkele cel in mijn lichaam die dat zou willen.quote:
Zo noemenswaardig was hij nou ook weer niet hehe. Hij was beter dan ... maar niet super bijzonder.quote:
Dat moet je dan weer niet zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo noemenswaardig was hij nou ook weer niet hehe. Hij was beter dan ... maar niet super bijzonder.
Watquote:
quote:
wat een zinloze wijsheid op deze vroege ochtendquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
En KF, ik wil je daar echt niet mee pakken ofzo. Ik mag je best, ik wil je alleen aangeven hoe je overkomt.
Kun je wel zeggen dat dat aan mij ligt, maar als zoveel mensen hetzelfde denken, loont het misschien om eens maar jezelf te kijken.
daar is hier gisteren al een hele discussie over geweest...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
En KF, ik wil je daar echt niet mee pakken ofzo. Ik mag je best, ik wil je alleen aangeven hoe je overkomt.
Kun je wel zeggen dat dat aan mij ligt, maar als zoveel mensen hetzelfde denken, loont het misschien om eens maar jezelf te kijken.
En elke dag zou je er over kunnen discussiëren sommige mensen pikken het gewoon niet opquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar is hier gisteren al een hele discussie over geweest...
Helemaal beter niet.. Maar ik ben weer op mijn werk..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
tal...weer beter?
edit: weer aan het werk?
Ik weetquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar is hier gisteren al een hele discussie over geweest...
ik had zo een beetje tussen de regels doorgelezen dat we er niet meer teveel over zouden zeiken ofzo....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
En elke dag zou je er over kunnen discussiëren sommige mensen pikken het gewoon niet op
het is denk ik pas klaar als dat ventje hier niet meer komtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
ik neem aan dat ie ons heeft gehoord dus dan moet het wel een beetje klaar zijn toch?
Mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had zo een beetje tussen de regels doorgelezen dat we er niet meer teveel over zouden zeiken ofzo....
KF is wie hij is, ik neem aan dat ie ons heeft gehoord dus dan moet het wel een beetje klaar zijn toch?
Ok, even serieus nu...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had zo een beetje tussen de regels doorgelezen dat we er niet meer teveel over zouden zeiken ofzo....
KF is wie hij is, ik neem aan dat ie ons heeft gehoord dus dan moet het wel een beetje klaar zijn toch?
Och dr komt altijd wel weer iemand mee als de rest er al mee klaar isquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe komt het? wakker gelegen van alle gemene opmerkingen op fok?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet
Maar daarom niet minder grappig op deze saaie morgen...
Ik heb trouwens echt kut geslapen vanacht...!
Waarom zou dat nu wel lukken, als ik hier al een paar maanden zit ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
het is denk ik pas klaar als dat ventje hier niet meer komt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, even serieus nu...
Als ik je signature lees moet ik zelf best lachen om wat ik gezegd heb![]()
Nee, 40 uur werk & 10 uur sport per weekquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe komt het? wakker gelegen van alle gemene opmerkingen op fok?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe komt het? wakker gelegen van alle gemene opmerkingen op fok?
Ook deze is simpel te misquoten, maar ok, te flauwquote:
Je weet dat ik er tegen kanquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook deze is simpel te misquoten, maar ok, te flauw.
.
*geeft dobbelsteen*quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef kwaakvaak het volgende:
oja... das waar ook ik ging wat nuttigs doen deze morgen... Eens kijken wat ik ga doen...
1. nieuwe DB class schrijven om een OR/AR mapper te maken
2. fuck het zelf schrijven, ik ga toch voor ZF
3. fuck code maken, ik ga gewoon koffie leuten en fok'en
4. misschien toch eerst douchen en dan bedenken of 1 dan wel 2 een goede optie is.
5. fuck 1 en 2, ik ga eens kijken of ik met docterine wat kan
6. fuck 1,2 en 5, ik gebruik gewoon wat ik nu heb en stop met zeuren.
Heeft er iemand een teerling voor mij zodat ik kan werpen?
jawel, maar er lezen kinderen meequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet dat ik er tegen kan
En het zou je nog best kunnen lukken
jij bent niet grappig en niet lief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee joh... dat zou immers betekenen dat ie een geweten heeft
Is er al een meisje 4 in beeld ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
Gisteren gewoon 3 kwartier met meisje 1 (Artis) gesmst in bed
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
Sun Tzu!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Feitosa het volgende:
Ga zo weer eens naar de boekwinkel. Ik heb iets gezien wat mijn interesse heeft gewekt.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Art_of_War
Nummertjes hehquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]en wanneer zie je dr weer? heb je al gesmst dat je dr leuk vindt?
ik heb trouwens het idee dat KF gewoon een soort van exacte wetenschapper is, hij houdt gewoon van cijfertjes....
Je meld veel over vrouwen , maar het resultaat is er nog niet naar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
ech wel.....quote:
ik heb er hier thuis een exemplaar van, omdat ie toen zo goedkoop was voor best een mooie editiequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Feitosa het volgende:
Ga zo weer eens naar de boekwinkel. Ik heb iets gezien wat mijn interesse heeft gewekt.
Dan maar verder via PMquote:
Dat heb ik ook Heel vaak alleen dan komt het dat ik aardig wat heb gehad en gewoon te lang doe over 1 smsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
eigenlijk verplicht leesvoer... wat mij er doet denken dat ik een nieuwe moet gaan halen, heb mijn engelse exemplaar aan een serv-je kado gedaan vorig jaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Feitosa het volgende:
Jaquote:
Mijn ex (het meisje waar ik 4 jaar me hadquote:
Engels nemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren een programma gekeken op HD over the art of war door the History channel en ik vond het dermate interessant dat ik het boek ga halen.
Moet alleen ff kijken of ik het in het engels of in het nederlands haal. Het schijnt dat de nederlandse vertaling nogal knullig is.
haha...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn ex (het meisje waar ik 4 jaar me haden het nu 1.5 jaar mee uit is) vroeg laatst of ik filmpje wilde kijken en haar nieuwe huisje wilde komen bekijken, maar ga er denk ik niet op in
Carooltjequote:
ja poeh he shakespeare red ik in mn eentje niet hoor. dat deden we op school wel maar ik schreef heel de kantlijn vol met de uitleg van de leraar.... anders snapte ik het nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Engels nemenIk lees al mijn boeken in het engels
Soms wel lastig trouwensHelemaal als je oud engels gaat lezen
En dan bedoel ik Shakespeare enzo hehe.
Belsquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carooltje
Lekkere tijd om op te staan zeg
Omdat ik achter een moeilijk doelwit aan zitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je meld veel over vrouwen , maar het resultaat is er nog niet naar.
Ik ben juist dol op shakespearequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja poeh he shakespeare red ik in mn eentje niet hoor. dat deden we op school wel maar ik schreef heel de kantlijn vol met de uitleg van de leraar.... anders snapte ik het niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha...
richt jij je nou maar op 1 meisje dan schiet je misschien ook nog es raak..... en anders schiet je mis pak je daarna een nieuwe target. dat hagelschieten werkt niet
Waarom? Een goede vertaling is ook primaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Engels nemenIk lees al mijn boeken in het engels
Dat vind ik gewoon niet lekker lezen omdat het als een toneelstuk is geschreven. (Ja, het ís ook een play, natuurlijk)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Dan kan ik me wat beter concentreren.. Zaterdag was het zo drukquote:
En waarop is die keuze gebaseerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
mooie vergelijking
![]()
Heb gisteravond ook mijn keuze gemaakt hoorhaar dus
Origineel is vaak goedkoperquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom? Een goede vertaling is ook prima
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook Heel vaak alleen dan komt het dat ik aardig wat heb gehad en gewoon te lang doe over 1 sms
Ach, wat is druk, ik zat er middenin zag maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan ik me wat beter concentreren.. Zaterdag was het zo druk
Ik vond toen ik begon met lezen dat ik de klassiekers ook moest kennen. Dus ik heb de complete works of shakespeare gelezen, en dante's inferno en nog meer van dat soort. Allemaal in het engels. Moeilijk maar wel gered gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja poeh he shakespeare red ik in mn eentje niet hoor. dat deden we op school wel maar ik schreef heel de kantlijn vol met de uitleg van de leraar.... anders snapte ik het niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Is Shakespear heel lastig te lezen als je niet veel leest, en ook geen uni heb gedaan ?
Mijn Engels is wel goed
Omdat zij in mijn hoofd blijft zitten en die andere niet.quote:
O was jij datquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat is druk, ik zat er middenin zag maar.
Hmm...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is oud en wollig engels, heeft niks met een school te maken maar vooral te maken of jij zin hebt om van 1 zin minstens 10 woorden op te zoeken en te bedenken wat shakey er mee bedoelt kan hebben.
Dat vind ik nu ook!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, eigenlijk was het DJMOquote:
Da kennie.. Daar ben ik netjes om heen gelopen..quote:
Ow, die vind ik ook mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit eens een poging gewaagd om Multatuli,s "Max Havelaar" te lezen. Was doodvermoeiend door dat oud-hollands taalgebruik.
Ben daar snel mee gestopt.
Ok ok, ik was hetquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Da kennie.. Daar ben ik netjes om heen gelopen..
En dat had ik wel gevoelt hoor
Ach die ladder kan je dag toch niet verpestenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Laat maar. Doe ik net een paar hold ups aan. Maak ik er een mega ladder in.
Nee dat heb ik gevoeltquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik was het.
Jij voelster jij, dat zou ik nou nooit doen.
Maar ik wilde een rok aan. Nou goed. Hou ik 't ben een broek. The gods have spoken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach die ladder kan je dag toch niet verpesten
[..]
Nee dat heb ik gevoelt
Ook met broek aan word het vast een mooie dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik wilde een rok aan. Nou goed. Hou ik 't ben een broek. The gods have spoken!
Of beide?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook gevoelens... of was het nou gevoeld?.
But... that would make me..... human....quote:
Rokjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik wilde een rok aan. Nou goed. Hou ik 't ben een broek. The gods have spoken!
Blij dat er iemand anders is die dat ook heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
KF...dat wat jij zegt... doorlezen en geen idee hebben wat je leest.... doe ik ook altijd. erg onhandig.
You arequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
But... that would make me..... human.....
Erg filosofisch bezig. Heb jij "il principe"van Machiavelli gelezen en zo ja, interessant?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef ThE_ED het volgende:
ik lees nu veel chaotischer dan vroeger, ik ben geloofik in 5 boeken tegelijk bezig, Gibson, Darwin, Dawkins en nog een. 4 dus en een 5e ligt klaar.
Zo kom ik er nooit
edit; 2 van gibson zelfs, god ik weet zelf niet meer waar ik ben
Nouja, komt misschien door mijn sociologie achtergrond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Erg filosofisch bezig. Heb jij "il principe"van Machiavelli gelezen en zo ja, interessant?
What's up?quote:
Nou dat zal het dan wel gaan kosten jah.....quote:
quote:
Hoi!quote:
Hey!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik flats 'm d'r hier ook gewoon in:
[ afbeelding ]
SPAM!
1 uur ofzo, viel mee. Maar vanmorgen wéér pas om 8 uur wakker. Snooze-functiequote:
Dan moet je die functie niet gebruikenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 uur ofzo, viel mee. Maar vanmorgen wéér pas om 8 uur wakker. Snooze-functieDan moet ik de deur uit!
Het gaat automatisch!! Ik word er gek van. Wekker krijgt vanavond een ander plekje, anders komt het echt niet goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
Dan moet je die functie niet gebruiken![]()
Haha, dat is best erg jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat automatisch!! Ik word er gek van. Wekker krijgt vanavond een ander plekje, anders komt het echt niet goed.
Hoi! Ik ben nog steeds trots op jequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ]
en fok nog steeds aan het kutten??
ja dagdromen heel de dag. ik denk dat veel mensen dat hebben. als je het in extreme mate hebt zou je misschien adhd of add kunnen hebben daar laat ik me nu op onderzoeken (ja deze opmerking is heel kort door de bocht want ik ken jou niet genoeg om te zeggen of je misschien adhd ofzo hebt) maar niet kunnen concnetreren en dagdromen zijn daar kenmerken vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Blij dat er iemand anders is die dat ook heeft
Komt het bij jou ook door gedachtes?
Hmm mijn ouders zeggen dat ik mijn hele leven al in mijn eigen wereldje leef
Preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat is best erg ja
En ja, een plekje dat je je bek uit moet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
[ afbeelding ]
en fok nog steeds aan het kutten??
als ik op internet kijk wat de symptonen zijn van adhd e.d. dan zou ik het ook hebben!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Murmeli het volgende:
maar niet kunnen concnetreren en dagdromen zijn daar kenmerken van
ik was om 6uur klaar wakkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben nog steeds trots op je
Hoe is het nu?
Nieuwe disneyfilm!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik flats 'm d'r hier ook gewoon in:
[ afbeelding ]
SPAM!
Alleen omdat je dagdroomt leef je nog niet in je eigen wereldje hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Blij dat er iemand anders is die dat ook heeft
Komt het bij jou ook door gedachtes?
Hmm mijn ouders zeggen dat ik mijn hele leven al in mijn eigen wereldje leef
noukiequote:
Kijk, dat scheelt... maar dat kan natuurlijk weer zo omslaan hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik was om 6uur klaar wakkermja ben erg moe en zweverig hoofd... heb het in ieder geval minder warm dan gisteravond haha
ja klopt dat is erg globaal. als je er last van hebt moet je het echt laten uitzoeken enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
als ik op internet kijk wat de symptonen zijn van adhd e.d. dan zou ik het ook hebben!
Das fok-ziekte nummer 1 geloof ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
als ik op internet kijk wat de symptonen zijn van adhd e.d. dan zou ik het ook hebben!
Moest je niet werken vandaag?quote:
jups maar ik denk niet dat ik het fijn had gevonden vandaag om met veel mensen te praten.... en met mijn collega's te praten enzo... en om op 'n minst 4 uur lang te moeten concentrerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt... maar dat kan natuurlijk weer zo omslaan haha
http://animatie.blog.nl/d(...)beelden_van_rapunzelquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nieuwe disneyfilm!![]()
Rapunzel kwam toch in 2010 uit in oude disneyfilm-stijl?
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://animatie.blog.nl/d(...)beelden_van_rapunzel
Niet helemaal de oude stijl dus.
jups maar ik wist niet zeker of het wel goed zou zijn om te gaan werken op dit moment... Ik ben nu helemaal gestopt met medicijnen en voelde me gisteraaf al niet zo geweldig. Iedereen (incl auto) vind dat ik gewoon ff moet afkicken voordat ik weer ga werken.... en ik heb voor de verandering geluisterd... Nu voel ik me vandaag "redelijk" en voel ik me schuldig dat ik niet op mijn werk benquote:
en ze zitten allemaal op singles en vandaar dat we regelmatig zo hard door de topics gaanquote:
Hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ze zitten allemaal op singles en vandaar dat we regelmatig zo hard door de topics gaan
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen. Alleen dat praten kost al een energie, vooral als je het 10x moet herhalen ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups maar ik denk niet dat ik het fijn had gevonden vandaag om met veel mensen te praten.... en met mijn collega's te praten enzo... en om op 'n minst 4 uur lang te moeten concentreren
Ze hebben in de USA eens een willekeurige verzameling mensen onderzocht op adhd en dan blijken er echt veel mensen last van te hebben. En dan praat je niet over promilles maar echt over procenten. Zoek bij ScienceDaily maar eens op adhd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
Het gaat om jou, jij moet je eerst beter voelen. Dus niet gaan werken is goed, het maakt toch niet zoveel uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
jups maar ik wist niet zeker of het wel goed zou zijn om te gaan werken op dit moment... Ik ben nu helemaal gestopt met medicijnen en voelde me gisteraaf al niet zo geweldig. Iedereen (incl auto) vind dat ik gewoon ff moet afkicken voordat ik weer ga werken.... en ik heb voor de verandering geluisterd... Nu voel ik me vandaag "redelijk" en voel ik me schuldig dat ik niet op mijn werk ben
tussen de 60 en 120x per dag afhankelijk van hoe druk is het is, en dan proberen aandacht van de passagier erbij te houden, alle paspoorten bekijken en doorbladeren, en dan letten op 32 signalen waar we naar moeten kijken en dan daar over gaan praten en het dan achteraf kunnen na vertellen bij de supervisor etc etc etcquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen. Alleen dat praten kost al een energie, vooral als je het 10x moet herhalen ofzo.
Oh ja, of single zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Fokziekte nummer 1 is borderline. Of depressie
hmmm dat is wel raar. ik geloof dat ook veel mensen in NL het hebben, ook wel een paar procent ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Ze hebben in de USA eens een willekeurige verzameling mensen onderzocht op adhd en dan blijken er echt veel mensen last van te hebben. En dan praat je niet over promilles maar echt over procenten. Zoek bij ScienceDaily maar eens op adhd.
inprincipe mag ik het huis niet uit... dus moet ik eerst wachten op belletje van supervisor en het ff door spreken of ik wel gewoon weg mag van huis of niet.... sowieso geen plannen vandaag.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat om jou, jij moet je eerst beter voelen. Dus niet gaan werken is goed, het maakt toch niet zoveel uitNiet schuldig voelen, dat doen je collega's ook niet als ze zich ziek melden
![]()
Ga je wel leuke dingen doen iig?
of alcoholismequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
en sommige doen hun best om ermee te functioneren en anderen zien het als excuus voor van allesquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Ze hebben in de USA eens een willekeurige verzameling mensen onderzocht op adhd en dan blijken er echt veel mensen last van te hebben. En dan praat je niet over promilles maar echt over procenten. Zoek bij ScienceDaily maar eens op adhd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
met daarnaast adhd.... goede verklaring waarom we ziekelijk veel op fok zijn en er razend hard door dit topic gaanquote:
zou best kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
paar keer chiropractor doet wonderenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Iemand goede ideeën om rugklachten te verminderen?
Lijkt wel of m`n hele onderrug een doorsmeerbeurt nodig heeft
Ja, als je daar een "zware" vorm van hebt, dan is dat alles behalve gezellig (voor jezelf en je omgeving).quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
Gisterenavond bij "Je zal het maar hebben" iemand met hypochondrie, ik zat echt met open mond te kijken...
open mond? weet je wel niet wat je allemaal kan krijgen als je je mond openhoudt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
Gisterenavond bij "Je zal het maar hebben" iemand met hypochondrie, ik zat echt met open mond te kijken...
Het soort forum maakt denk ik weinig uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou best kunnen.
zouden dan mensen met psychische problemen eerder op een forum als fok terecht komen ofzo? of is heel Nederland gewoon depressief of borderline?
Ja dat snap ik inderdaad.. Je zag ook home-video beelden en wat ze allemaal wel/niet zag aan zichzelf...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
Ja, als je daar een "zware" vorm van hebt, dan is dat alles behalve gezellig (voor jezelf en je omgeving).
Het is dat ik heel goed aan mijn schoolzooi bezig ben, maar anders had ik hem wel kunnen kijken
met andere woorden; ik ga die aflevering even opzoeken
to easyquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
open mond? weet je wel niet wat je allemaal kan krijgen als je je mond openhoudt!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
open mond? weet je wel niet wat je allemaal kan krijgen als je je mond openhoudt!
quote:
Meestal doen die fokkers dat zelf hoor. Net zoals al die mensen die opeens hoogsensitief zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het soort forum maakt denk ik weinig uiten ik vind overigens wel dat borderline té makkelijk "geplakt" wordt op iemand
Oke, dat is inderdaad interessant..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inderdaad.. Je zag ook home-video beelden en wat ze allemaal wel/niet zag aan zichzelf...Echt bizar..
Ga jij maar even kijken![]()
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde ook in z'n algemeenheid buiten fokquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meestal doen die fokkers dat zelf hoor. Net zoals al die mensen die opeens hoogsensitief zijn
Maar die mensen zijn engquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paar keer chiropractor doet wonderen
Fok is nauwelijks heel nederland te noemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou best kunnen.
zouden dan mensen met psychische problemen eerder op een forum als fok terecht komen ofzo? of is heel nederland gewoon depressief of borderline?
Veel fok!kers zijn snel op hun tenen getrapt, maar dat is iets anders ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meestal doen die fokkers dat zelf hoor. Net zoals al die mensen die opeens hoogsensitief zijn
ja vind ik ook wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde ook in z'n algemeenheid buiten fok
dat komt omdat veel fokkers gewoon grote voeten hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Veel fok!kers zijn snel op hun tenen getrapt, maar dat is iets anders ja.
Tsja, je hoort daar weer dat het adhd label nu te makkelijk gebruikt wordt. En dat bijna elk lastig of dromerig kind aan de ritalin wordt gezet. Aan de andere kant, is het niet zo lang geleden dat men vond dat je geen adhd kon hebben als je volwassen bent, of als je hoogbegaafd bent.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
hmmm dat is wel raar. ik geloof dat ook veel mensen in NL het hebben, ook wel een paar procent ofzo.
maar zou het er dan aan liggen dat de diagnose te snel gesteld wordt of hebben eigenlijk gewoon veel mensen adhd en heeft het grootste deel van die mensen er niet zoveel last van (zodat ze dus ook niet behandeld hoeven worden)
Ik vind ook dat veel te veel mensen maar aan de pillen worden gegooid zonder goede ebhandeling daarnaastquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde ook in z'n algemeenheid buiten fok
ze weten vaak niet goed wat ze moeten doen vind ik ook. ik vind mijn behandeling ook niet helemaal tip top, niet dat ik er niks aan heb maar i kdenk dat het beter kan maar blijkbaar vinden zijvan niet en vinden ze dat ik wat geduldiger moet zijn ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook dat veel te veel mensen maar aan de pillen worden gegooid zonder goede ebhandeling daarnaast
Ik denk zelfs dat veel mensen die pillen met fatsoenlijke behandeling helemaal niet nodig hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook dat veel te veel mensen maar aan de pillen worden gegooid zonder goede ebhandeling daarnaast
ik kan weer functioneren sinds ik daar ben... je moet iig wel zorgen dat ze aangesloten zijn bij nederlandse verbond van chiropractors omdat er idd beunhazen rondlopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn eng![]()
![]()
Straks maken ze het alleen maar erger.
nooit echt veel vertrouwen in gehad eigenlijk
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben trouwens niet depressief, heb geen bordeline of adhd, ben niet hoogsensitief...saai eigenlijk
Ik heb ook geen van allen, maar genoeg andere shitquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben trouwens niet depressief, heb geen bordeline of adhd, ben niet hoogsensitief...saai eigenlijk
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
qftquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat veel mensen die pillen met fatsoenlijke behandeling helemaal niet nodig hebben.
Hell, soms hebben ze niet eens de behandeling nodig, maar moeten ze zichzelf gewoon een schop onder hun kont geven!
Hmm, ik zal is rond kijken of er hier in de buurt een "echte" chiropractor rondlooptquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan weer functioneren sinds ik daar ben... je moet iig wel zorgen dat ze aangesloten zijn bij nederlandse verbond van chiropractors omdat er idd beunhazen rondlopen
En ik ben niet single..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
en ook nog crew, wat zul jij het zwaar hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik ben niet single..
Wat een kut FOK! leven heb ik ook
Ja ik weet niet of ik die druk nog wel aan kanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en ook nog crew, wat zul jij het zwaar hebben
Knuffel nodig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik die druk nog wel aan kan
Een hele dikke en langequote:
quote:
Hij hoeft er ook niet voor te vliegen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb zojuist gelezen dat die niet altijd mee mogen van easyjet
kom maar bij Knuffelzachtquote:
Kom maar hier lieverdquote:
Dat ging om een teddybeer he. Er zijn meerdere soorten knuffelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb zojuist gelezen dat die niet altijd mee mogen van easyjet
"she cannot take the pressure!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik die druk nog wel aan kan
Das waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
nou tally dan heb je straks in ieder geval toch een psychisch probleem waardoor je er weer helemaal bijhoort
quote:
Jammer dat het een psychose is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..], wij van FOK!, splitsen u graag een psychose in uw maag!
.
Wat had je anders in je maag geplitst gewild dan?quote:
Ahh dat is lief! Kan je lekker veel naar de filmquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben blij met mijn relaxte supervisormag doen wat ik wil ondanks dat ik in ziektewet zit... ben ik heul blij mee
Ik ga meteen bellen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
tally ik denk dat jijeen burnout hebt, geen psychose.
dus: verplicht uitrusten, in de zon zitten, wandelen buiten biertje of wijntje drinken, naar de film. alleen maar leuek dingen doen.
heb ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
dus: verplicht uitrusten, in de zon zitten, wandelen buiten biertje of wijntje drinken, naar de film. alleen maar leuek dingen doen.
Dat had mijn fok-ex jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
wanneer gaan we ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh dat is lief! Kan je lekker veel naar de film
Oei, dat is een goede! Ik zoek zo mijn agenda opquote:
ik stel alleen maar goede vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is een goede! Ik zoek zo mijn agenda op
Oow, ik ga gelijk kijken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
Mijn belastinggeld is gestort
Viel alleen een beetje tegen dit jaar
een collega van me moet hem nog steeds invullen en versturenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
je krijgt tenminste ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk het!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik stel alleen maar goede vragen
Ahhh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, ik ga gelijk kijken!
Edit: Helaas..![]()
Ik laat het altijd invullenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een collega van me moet hem nog steeds invullen en versturen(heb utistel hoor)
Mja... Dat is ook zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
je krijgt tenminste iets
aan de andere kant, je hebt er voor betaald ook
mijn collega studeert belastingrechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat het altijd invullen
[..]
Mja... Dat is ook zo
Dan is het schandaligquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn collega studeert belastingrecht
ja maar ik krijg altijd naast mijn maandelijkse teruggave iets van 600 of 700euries per jaar terugquote:
Ooo dat is ook lekker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik krijg altijd naast mijn maandelijkse teruggave iets van 600 of 700euries per jaar terug
idd niet vervelend... dus kan niet wachten tot hij hem invult en verstuurd en dat ik het geld kan cashenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook cashenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd niet vervelend... dus kan niet wachten tot hij hem invult en verstuurd en dat ik het geld kan cashen
Altijd leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd niet vervelend... dus kan niet wachten tot hij hem invult en verstuurd en dat ik het geld kan cashen
Oooo vakantiequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook cashendan ga ik lekker een reisje boeken
quote:
quote:
Ja, voor mij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]is veelste lang geleden... ff lekker genieten
recessie.. huizenprijzen zijn gem. met 10 a 20% gedaaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
ik moest bijbetalen.... mn huis was teveel waard geworden volgens de gemeente. en dit jaar gewoon weer fucking 3000 euro bij de WOZ waarde. moet nog bezwaar indienen. iemand een goed argument om bezwaar in te dienen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
ik moest bijbetalen.... mn huis was teveel waard geworden volgens de gemeente. en dit jaar gewoon weer fucking 3000 euro bij de WOZ waarde. moet nog bezwaar indienen. iemand een goed argument om bezwaar in te dienen?
Ja, dat dacht ik dus ook. Wat apart dat je dan stijgtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
recessie.. huizenprijzen zijn gem. met 10 a 20% gedaald
maja ff afwachten wanneer het geld gestort word, de belastingdienst heeft daar geen vaste "tijden" ofzo voor toch, dat gebeurt toch willekeurig of nietquote:
Als je het voor april geeft, dan storten zij in mei dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maja ff afwachten wanneer het geld gestort word, de belastingdienst heeft daar geen vaste "tijden" ofzo voor toch, dat gebeurt toch willekeurig of niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik ook. Al sinds vorig jaar Maart niet meer op vakantie geweest, ik moet binnenkort toch echt eens.
Nee hoor kan best.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:11 schreef JustJap het volgende:
Een meisje dat ik leerde kennen via internet noemde mij na cammen schattig en stoer..
is dat geen tegenspraak?:P
gelijk heb jequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga volgende zaterdag met murmeltje voor het eerst in ruim twee jaar weer eens echt op vakantie om de vakantie. Geen verkapte werkvakantie... Ik heb er zin an
ohw dan nog maar ff afwachten, was wel op tijd met invullenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je het voor april geeft, dan storten zij in mei dacht ik
Ik heb vorige week mijn brief gehad & gisteren is het gestort. Vorig jaar werd het eerst gestort en kreeg ik 2 weken later mijn brief
Het komt er vast aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dan nog maar ff afwachten, was wel op tijd met invullen
Weet je wie mij net belt!!!! Juniorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Ooo nee? En nam je op?quote:
prijspijl is januari 2008... maar dna nog toen steeg het ook al niet meer volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Wat apart dat je dan stijgt
Nee dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
wat ik me trouwens afvraag, zijn mensen met borderline ook agressief tegenover anderen? Ik zat net ff te googelen maar vond alleen dat ze vaak zichzelf verwonden en pijn doen, maar doen ze dat ook bij andere? Bij mensen die dicht in hun omgeving zijn of die ze als bedreiging zien?
**kweet niet of iemand hier daar ervaring mee heeft ofzo?
Over het algemeen doen ze het bij zichzelf... Maar goed; uitzonderingen zijn er altijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
wat ik me trouwens afvraag, zijn mensen met borderline ook agressief tegenover anderen? Ik zat net ff te googelen maar vond alleen dat ze vaak zichzelf verwonden en pijn doen, maar doen ze dat ook bij andere? Bij mensen die dicht in hun omgeving zijn of die ze als bedreiging zien?
ga naar azie!!! is tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelijk heb je. Ik moet ook echt weer een keer, en dan niet een weekje ofzo, gewoon 3 weken naar een echt leuk land. wel moet zon, maar geen badplaats ofzo.
Hmm... Ja, toen steeg het misschien een beetje, maar dit lijkt mij wel een grote stijgingquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
prijspijl is januari 2008... maar dna nog toen steeg het ook al niet meer volgens mij
egypte.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelijk heb je. Ik moet ook echt weer een keer, en dan niet een weekje ofzo, gewoon 3 weken naar een echt leuk land. wel moet zon, maar geen badplaats ofzo.
Ja, want ik heb het nummer gewist en dit kwam van een ander nummerquote:
ohw ok tnx, ja ik vind er ook niks over terug op internetquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet.
Tenminste, ik ken er 2 en die zijn ' t niet.
Ik geeneraliseer dus. PIEN Kom er maar in!
ik denk dat ze dat wel kunnen doen maar dathet niks met borderline te maken heeeft. borderliners zijn aggressief naar zichzelf vooral. volgens mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Mijn hemel... Hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want ik heb het nummer gewist en dit kwam van een ander nummerHij belt vanavond nog een keer
Ik ruik een broodje aap verhaal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
Man ziet eigen vrouw in pornofilm
Een timmerman uit Taiwan heeft onlangs zijn vrouw betrapt in een pornofilm. De man kocht de porno-dvd, ging op de bank zitten en zag plots hoe zijn vrouw onzedelijke handelingen bij andere mannen uitvoerde.
Tot overmaat van ramp zag de man in de volgende scène hoe zijn vrouw over de lat werd geschoven door een andere man... zijn beste vriend. De timmerman vroeg meteen een scheiding aan. De pornoacteur ontvluchtte het dorp, uit angst voor vergeldingsacties. Toen het duo elkaar trof, stak de timmerman de acteur neer. Laatstgenoemde overleefde het incident, en heeft inmiddels een aanklacht ingediend. Volgens The Liberty Times kan de timmerman een jaar lang opgesloten worden.
Hij vroeg: Stoor ik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Mijn hemel... Hahaha
Wat zei jij; Ik heb geen tijd nu.
Australie, ik heb pas 0.1% gezien geloof ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga naar azie!!! is tof!
wij gaan nu maar een week maar ik wil eind van het jaar weer een maand weg. azie of zuid amerika ofzo
dit verhaal is al heel oud het is in nieuw licht gekomen omdat hij die kerel is tegen gekomen en verwondt heeft.quote:
Maar dan aub niet naar hurghada gaan want dat is vreselijk. Thailand was leuk HW, lekker rondreizen en dan zeker naar Koh Tao gaanquote:
Ik vind de woordspeling 'over de lat geschoven' geniaal aangezien het over een timmerman gaatquote:
waar ga je naartoe ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga volgende zaterdag met murmeltje voor het eerst in ruim twee jaar weer eens echt op vakantie om de vakantie. Geen verkapte werkvakantie... Ik heb er zin an
en vnaaf heb je een goed excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te lullenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want ik heb het nummer gewist en dit kwam van een ander nummerHij belt vanavond nog een keer
ok thx, ik maakte me een beetje zorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat wel kunnen doen maar dathet niks met borderline te maken heeeft. borderliners zijn aggressief naar zichzelf vooral. volgens mij.
vgl het met mensen die depressief zijn: die kunnen ofwel heel stil en teruggetrokken worden ofwel snel boos. dus dat wisselt nogal. denk dat hetzelfde wel geldt bij borderline.
Of jij neemt op, nog leukerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
en vnaaf heb je een goed excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te lullen
Hij heeft de man 'verlopen'... geen T dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dit verhaal is al heel oud het is in nieuw licht gekomen omdat hij die kerel is tegen gekomen en verwondt heeft.
verwond/verwondt hier twijfel ik.
Cuba is ook tof! En brazilie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Australie, ik heb pas 0.1% gezien geloof ik.
Maar Azie is ook wel ok, maar Amerika lijkt me ook wel wat. Landen als Egypte ga ik na vorig jaar (tunesie) nooit meer heen,wat een schijtvolk zeg...
Hurghada vond ik ook niet echt spectaculairquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan aub niet naar hurghada gaan want dat is vreselijk. Thailand was leuk HW, lekker rondreizen en dan zeker naar Koh Tao gaan
quote:
Lijkt me ook wel ok ja, maar het mag best ietsjes dichterbij zijn ook op dit momentquote:
met dit soort woorden raak ik altijd in de war.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft de man 'verlopen'... geen T dus
De stam is verwond (complete werkwoord -en )
de laatste letter (D) staat niet in 't kofschip, dus krijgt geen T.
Toch?
Dat lijkt me iets te all in toeristisch helaas. Costa Rica en Brazilie staan bij mij op de verlangrlijst. En Bali schijnt ook mooi te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hurghada vond ik ook niet echt spectaculair
Alleen het stukje dat ik en mijn vriendin ons moesten verstoppen onder de bank van een illegale taxi toen de politie in het busje kwam controleren was lachen
Dominicaanse Republiek is mijn leukste vakantie geweest so far
Ga er volgend jaar weer heen
bij is het probleem... geen geldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ok ja, maar het mag best ietsjes dichterbij zijn ook op dit moment.
Probleem is ook nooit waarheen of wanneer, het is met wie?.
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij is het probleem... geen geldof eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |