Ik wilde het ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Pik je gewoon de laatste post van me Nouk.
En ik had nog wel zo'n leuke TT in gedachte
Seriously............quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Geregistreerd op vrijdag 4 juli 2008 @ 14:31, en dan nóg het topic niet in een sub-forum plaatsen mét zo'n kut TT
Vraag in FB even of ze hem veranderenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Pik je gewoon de laatste post van me Nouk.
En ik had nog wel zo'n leuke TT in gedachte
Jaja, ik geloof er niks van.quote:
Je wil me knuffelen ?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Geregistreerd op vrijdag 4 juli 2008 @ 14:31, en dan nóg het topic niet in een sub-forum plaatsen mét zo'n kut TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
waarschijnlijk trekt ze alleen wel een maliekolder aan ipv een rokjequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Zo maak je niet echt vrienden.Jah.. doe eens niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee! Het was een in the moment thing. En dat is alweer overquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag in FB even of ze hem veranderen
Nu ben k nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee! Het was een in the moment thing. En dat is alweer over
quote:
Ik weet dat het zwaar is. . maar je kan het!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doe m`n best,
maar soms kan ik het niet laten
Oh noes, teh horr0rquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Er is geen enkele cel in mijn lichaam die dat zou willen.quote:
Zo noemenswaardig was hij nou ook weer niet hehe. Hij was beter dan ... maar niet super bijzonder.quote:
Dat moet je dan weer niet zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo noemenswaardig was hij nou ook weer niet hehe. Hij was beter dan ... maar niet super bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |