En Bruins Slot komt dan natuurlijk mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als je alles uit deze selectie knijpt word je gewoon kampioen, dus in dat geval: Koeman halen!
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dvocaat__.html?p=2,1quote:Principeakkoord België met Advocaat
Dick Advocaat moet België als bondscoach leiden naar het Europees kampioenschap van 2012 in Polen en Oekraïne. In Sint Petersburg zat de Nederlander voor de tweede maal rond de tafel met een delegatie van de Belgische voetbalbond.
Ik ook niet. En tevens denk ik dat 90% dat met ons eens is.quote:
Wat een poep praat jij zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook? In geen jaren een landstitel noch Champions League voetbal. Dramatisch genoeg, want wat maakt dan voor jonge spelers en trainers aantrekkelijk om naar Ajax te komen? Rijkaard en Cruijff bewijzen maar weer eens hoeveel clubliefde er bestaat
quote:
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
Advocaat en Koeman alsjeblieft niet. Dat zijn echt mijn grootste nachtmerries ;'(.
Als die komen komt het nooit meer goed met Ajax.
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:
http://www.nu.nl/sport/19(...)oord-met-belgie.html
Heb je die wel eens op de bank zien zitten? Daar word je niet vrolijk van.quote:
Inderdaad. Heb daar helemaal niks mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
Die zit naast Ten Cate op de bank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Houniet het volgende:
Waar is Gerard van der Lem gebleven trouwens?
21 = 5quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig gaat Aad de Mos (waarschijnlijk) vandaag elders tekenen.
heb er ook niet zoveel mee, maar voldoet wel aan t profiel lijkt me. En doet het bijna overal goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Chadi het volgende:
Geen man overboord.. nog zat goede nederlandse trainers. Ron Jans / verbeek / Jol / etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |