Ze hebben het toch beide met erg beperkte middelen goed gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Jans en Verbeek schijnen vieze woorden te zijn in de ogen van veel randstedelingen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben het toch beide met erg beperkte middelen goed gedaan.
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Vooral van Jans ben ik wel aardig gecharmeerd.
Des te beter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....
Sja, ik snap dat dus wel, je kan eigenlijk alleen maar falen en jezelf beschadigen... Dus het zal echt een trainer met een goed zelfvertrouwen moeten zijnquote:
Gast, op Co na is er niemand benaderd, en die heeft aangegeven op dit moment nog geen beslissing te willen nemen.quote:
Rijkaard wil ook niet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gast, op Co na is er niemand benaderd, en die heeft aangegeven op dit moment nog geen beslissing te willen nemen.
Zelfde geldt voor Verbeek, die ook nog eens een vieze "legioen" nasmaak heeft....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
Koeman wordt het heus niet. Dat weten ze bij Ajax ook wel.
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.quote:Rommedahl gaat voor nieuwe kans bij Ajax
Nu Marco van Basten is opgestapt bij Ajax, hoopt Dennis Rommedahl volgend seizoen een nieuwe kans te krijgen in Amsterdam. De Deense aanvaller werd het voorbije half jaar verhuurd aan NEC, omdat hij niet in de plannen van de voormalige bondscoach van het Nederlands elftal voorkwam. "Wie zegt dat de vorige trainer gelijk had?", vraagt Rommedahl zich woensdag hardop af in het weekblad Sportweek. "Er komt nu een nieuwe trainer, dat betekent voor iedereen bij Ajax een nieuwe kans. Dus ook voor mij. In principe ga ik de komende tijd daarom niet op zoek naar clubjes. Ik ga er vanuit dat ik er straks gewoon bij ben op de eerste training van Ajax in het nieuwe seizoen."
Rommedahl (30) kwam dit seizoen slechts drie competitieduels in actie voor de Amsterdammers. De laatste keer was tegen PSV op 16 november. Na zijn overgang naar Nijmegen stond hij in de Eredivisie veertien keer op het veld. Voor Ajax speelde hij voor onder meer Charlton Athletic, PSV en RKC Waalwijk.
Vervolgens wil ik proberen om een plekje in het elftal af te dwingen. Als dat niet lukt, kan ik daarna altijd nog om me heen gaan kijken. Maar éérst ga ik naar het Deense team en even lekker op vakantie," besluit de 86-voudig international, die in Amsterdam nog een contract tot volgend jaar zomer heeft.
Met Tonny Bruins Slot natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Echt, mijn grootste nachtmerrie is dat ze Koeman weer aanstellen met Van 't Schip als zijn assistent![]()
![]()
Nou dat debacle bij Oranje staat me anders nog vers in het geheugen. Advocaat is een man zonder flair en uitstraling. Daarnaast heeft ie een irritante stem. Advocaat en Ajax is zo'n beetje de slechtste combi die ik zou kunnen bedenken. Past totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
heb er ook niet zoveel mee, maar voldoet wel aan t profiel lijkt me. En doet het bijna overal goed.
Dat mag ik goddomme wel hopen. Ze zouden ook maar eens zo kortzichtig kunnen zijn dat ze kijken naar het behaalde resultaat (kampioen geworden)...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
Koeman wordt het heus niet. Dat weten ze bij Ajax ook wel.
Bij NEC heeft hij het prima gedaan. Stuk of acht assists. Publiek floot als hij gewisseld werd - omdat hij vaak de gevaarlijkste man was. Het is puur een centenkwestie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Wie gaat hij uit de basis spelen dan? Helemaal niemand. En dan kun je beter Martina een kans geven wmb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij NEC heeft hij het prima gedaan. Stuk of acht assists. Publiek floot als hij gewisseld werd - omdat hij vaak de gevaarlijkste man was. Het is puur een centenkwestie.
Niet dat hij goed genoeg is om 30 wedstrijden bij Ajax in de basis te beginnen, dat niet. Maar toch.
Niemand, denk ik. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar hij heeft het bij NEC niet slecht gedaan. En bij Ajax heeft hij met name vorig seizoen tijdens invalbeurten in de laatste twintig minuten zijn waarde bewezen. Maar ik ben er ook weer niet rouwig om als hij vertrekt, hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie gaat hij uit de basis spelen dan? Helemaal niemand. En dan kun je beter Martina een kans geven wmb.
Zucht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Het enige wat ie toentertijd bij psv kon was heel hard naar de achterlijn draven. Dat lukt hem nu al niet meer dus is echt een totaal waardeloze voetballer gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, door de nieuwe trainer. Wie moet dat nu beslissen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef Chadi het volgende:
Ze mnoeten die lui gewoon duidelijk maken dat ze op zoek moeten naar een nieuwe werkgever. Niks nieuwe kansen of zo.
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef kriele het volgende:
[..]
Vooral van Jans ben ik wel aardig gecharmeerd.
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Jeroen427 het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgen
Als assistent wel, als hoofdtrainer niet. Dan nog liever Koeman.quote:
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat debacle bij Oranje staat me anders nog vers in het geheugen. Advocaat is een man zonder flair en uitstraling. Daarnaast heeft ie een irritante stem. Advocaat en Ajax is zo'n beetje de slechtste combi die ik zou kunnen bedenken. Past totaal niet bij elkaar.
Want Suarez is een miskoop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.
Dat zegt hij toch niet...quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Silenus het volgende:
Even een lijstje maken.
De-categorie, maar komt niet: Louis van Gaal, Guus Hiddink
De-categorie, maar ik ben er niet helemaal zeker van, komen ook niet: Co Adriaanse, Frank Rijkaard
De![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-categorie, als hij komt zeg ik m'n seizoenskaart op: Ronald Koeman (
)
Demaar
-categorie, dus -doe maar liever niet-: Danny Blind
De-kut, wat moeten we nu-categorie: De rest. Oftewel, ik pleit nu voor Olsen met als assistent Laudrup en De Boer. Gooi er maar flink wat pieken tegenaan, gaat meer opleveren dan weer een Elia'tje kopen. Nadeel is dat Olsen zich met Denemarken al bijna geplaatst heeft voor het WK 2010 en dat wel effe wil meemaken. Maar dan doet 'ie dat onbenullige baantje er maar effe bij voor een paar uur in de week.
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
daarom, ik gaf op deze manier aan dat het nietzeggend isquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
1988quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |