quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dan stem ik ook voor tha dark... Ik krijg Ajax nooit aan de praat...
Martin Jol zal niet te licht zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat die Laudrups toch allebei te licht zijn voor deze klus
Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden waarom hij weg zou gaan bij HSV?
Doen dan lijkt mij. Vrij, buitenlands en hopelijk schijt aan de heilige Ajax huisjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup stond er bij Brondby juist om bekend dat hij goed met jonge spelers om kon gaan en aanhanger was van aanvallend voetbal.
Nee, Adriaanse deed het briljant bij Ajax toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, want Blind deed het zo goed he? Lekker kortzichtig ben jij. Daarnaast is er niets, maar dan ook helemaal niets dat aangeeft dat Olsen en Laudrup willen en/of benaderd gaan worden. Die namen zijn hier door een aantal mensen genoemd en verder niets.
Van Gaal of Adriaanse konden dit zaakje redden, misschien Olsen. Maar bij de rest zie ik het net zo'n mislukking worden als bij de vorige trainers. En oh ja, Laudrup, want die deed het zo goed bij Spartak Moscow he?
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvak
Ben ik niet met je eens dat hij is te vergelijken met Van Basten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?
Het type schoolmeester is niet meer voorhanden. Geen enkele geschikte haalbare coach is voorhanden. Maak je maar op voor Koeman of Blindquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?
poep.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Het type schoolmeester is niet meer voorhanden. Geen enkele geschikte haalbare coach is voorhanden. Maak je maar op voor Koeman of Blind
Die gaat toch naar Turkije? Galataray dacht ik?quote:
Dat hebben we toch ook? In geen jaren een landstitel noch Champions League voetbal. Dramatisch genoeg, want wat maakt dan voor jonge spelers en trainers aantrekkelijk om naar Ajax te komen? Rijkaard en Cruijff bewijzen maar weer eens hoeveel clubliefde er bestaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je doet echt alsof we jarenlang degradatie voetbal hebben gespeeld en niemand naar Ajax wil komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Wie is Co Adriaanse om Ajax af te zeggen? Moet toch niet gekker worden.
Als van Gaal toch op eenvoudige - "in onderling overleg" - wijze vertrekt bij AZ, dan kan je daar vanuit gaan inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:10 schreef kriele het volgende:
[..]
Misschien omdat Scheringa hem al een voorcontract heeft aangeboden?
Ik wil Koeman dus echt niet terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef sjonbeton het volgende:
Koeman lijkt op het moment de meest logische keus
quote:
Als je alles uit deze selectie knijpt word je gewoon kampioen, dus in dat geval: Koeman halen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef kriele het volgende:
[..]
Als iemand ongeschikt is voor de functie is het Koeman wel. Ik hoor hem nog zo zeggen dat hij geen opbouwtrainer is, maar iemand die de selectie in korte tijd helemaal leeg knijpt om dan weer verder te gaan. Ik vrees overigens wel dat hij komt.
En Bruins Slot komt dan natuurlijk mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als je alles uit deze selectie knijpt word je gewoon kampioen, dus in dat geval: Koeman halen!
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dvocaat__.html?p=2,1quote:Principeakkoord België met Advocaat
Dick Advocaat moet België als bondscoach leiden naar het Europees kampioenschap van 2012 in Polen en Oekraïne. In Sint Petersburg zat de Nederlander voor de tweede maal rond de tafel met een delegatie van de Belgische voetbalbond.
Ik ook niet. En tevens denk ik dat 90% dat met ons eens is.quote:
Wat een poep praat jij zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook? In geen jaren een landstitel noch Champions League voetbal. Dramatisch genoeg, want wat maakt dan voor jonge spelers en trainers aantrekkelijk om naar Ajax te komen? Rijkaard en Cruijff bewijzen maar weer eens hoeveel clubliefde er bestaat
quote:
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
Advocaat en Koeman alsjeblieft niet. Dat zijn echt mijn grootste nachtmerries ;'(.
Als die komen komt het nooit meer goed met Ajax.
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:
http://www.nu.nl/sport/19(...)oord-met-belgie.html
Heb je die wel eens op de bank zien zitten? Daar word je niet vrolijk van.quote:
Inderdaad. Heb daar helemaal niks mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
Die zit naast Ten Cate op de bank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Houniet het volgende:
Waar is Gerard van der Lem gebleven trouwens?
21 = 5quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig gaat Aad de Mos (waarschijnlijk) vandaag elders tekenen.
heb er ook niet zoveel mee, maar voldoet wel aan t profiel lijkt me. En doet het bijna overal goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Chadi het volgende:
Geen man overboord.. nog zat goede nederlandse trainers. Ron Jans / verbeek / Jol / etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |