quote:Paar weken geleden belde ze me op dat ze een klant had die alleen maar wilde kijken hoe zij sex had en of ik daar wat voor voelde. Hij betaalde alles dus waarom niet, best wel kinky.
Eergisteren was het zover. Toen ik binnenkwam was hij er al, man van in de 50 vrij normaal uitziend, geen vreemd type ofzo. Wij moesten maar sex hebben en hij zou kijken. Eerst samen douchen, we begonnen gelijk heerlijk te tongen maar ze moest ook plassen dus ik op mijn knieen. Ze plaste gelijk in mijn mond en gezicht. mmmmm zalig weer, daarna verder douchen en tongen.
Snel afdrogen en lekker verder tongen terwijl zij haar harde lul tegen de mijne aanwreef. Daarna zalig in 69 elkaars kont uitlikken. De klant moedigde ons aan, hij vond het blijkbaar geil om te zien hoe ik haar kontgaatje likte.
Nam ook haar stijve lul helemaal in mijn mond en na een tijdje elkaar gelikt en gepijpt te hebben werd het tijd voor neuken. Ik op mijn rug en langzaam gleed ze bij mij naar binnen. Daarna ging het steeds harder en sneller en voelde geweldig, neuken kan ze als geen ander!! In alle standen werd ik doorgeneukt, ze ging maar door. Op een gegeven moment hield ze het niet meer en ik kreeg ik de volle lading in mijn gezicht. Ik deed hetzelfde bij haar, kwam geweldig klaar. We besloten nog even elkaars lullen af te likken mmmm
De klant kwam ook aan zijn gerief en bedankte ons en ging weer weg.
Samen onder de douche ik was nog wel geil dus ik begon haar weer te tongen en nadat we klaar waren lagen we weer op bed elkaars kont uit te likken.
Daarna lekker tongen, pijpen en ik had zin om lang van haar kontgaatje te gaan genieten. Lag op mijn rug en duwde haar billen uitelkaar en begon haar weer te likken terwijl ze mij pijpte, dat ging wel even een tijdje door.
Daarna wilde ze weer neuken en ik op mijn rug en terwijl ze me neukte lekker tongen. Werd weer in alle standen hard gepakt maar ze kon niet meer klaarkomen. Ik wel en terwijl ik haar kont weer likte pijpte ze me tot ik klaar kwam. Een hele avond onder de pannen geweest en ik voel het nog goed.
Jeremiah heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
quote:esperanza boven 17 oude deel esperanza boven by het raam zit een oude latina uit colombia 55jaar doet alles zonder condoom voor 20euro ben er maandag mddag geweest sperma van vorige klant liep nog uit haar kut
Staat toch gewoon in dit topic? Heb 'm ergens voorbij zien komen en ik ben alleen maar op FOK geweestquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb em gevondenAlleen dat verhaal met die sperma was een andere dan, zal even kijken of ik die nog kan vinden
wtf!?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb em toch nog gevonden![]()
:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Jeremiah heeft een recensieformulier ingevuld
mensen die een verhoogde bloeddruk hebben om hoerenlopersquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:25 schreef aychelle het volgende:
Ik snap het echt niet hé? wat is er zo moeilijk aan om gewoon effe lekker de kroeg in te duiken en daar een leuke meid tegenkomen die niet met de vreselijkste geslachtziektes rondloopt. Bah zo vies![]()
En dan denkt iedereen ook natuurlijk dat al die reacties van vieze oude mannetjes, terwijl het gewoon je vader in zijn Benz is.of je leeraar techniek, de buurman of mischien wel je beste vriend. Ik weet bijna 100% zeker dat minstens 30% van de Fokkers welles naar de hoere is geweest
ontken het maar niet.
En vaak worden vrouwen in de prostutiee gewoon genadeloos gedwongen en mishandelt om dit werk te doen, en dan gaan van die ''klanten'' (eigenlijk rijke mannen) ook nog zeiken als een rot-kop opzettten.
Geef je vrouw dan gewoon wat extra zakgeld, trakteer haar op een etentje of neem haar mee naar de kalverstraat, en dan krijg je er wel iets voor terug
Ik had gevraagd of die hier al was voorbij gekomen en ze zeiden van nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef danko het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in dit topic? Heb 'm ergens voorbij zien komen en ik ben alleen maar op FOK geweest
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
wtf!?
Et staat echt op die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ja, ik heb het ook drie keer gelezen, ik dacht namelijk dat het een vrouw was en dacht eerst dat ik dat over die penis verkeerd had gelezen... Ik snap echt niet dat je op shemales valt. Dat je als man op mannen valt kan ik heel goed begrijpen, al ben ik hetero, maar geil worden van een persoon met tieten, een lul en een verminkt man/vrouw hoofd dat noem ik wel een ziektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
nou, als ik een lekker wijf zie en we kleden ons uit een ze heeft ineens een piemel, dan zou ik ook niet stoppen hoor![]()
Jouw signatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |