quote:
Hier wel
quote:
Verversrui, Monica. Schat eind jaren 30.
Zeer strak lichaam, mooie borsten, een ongelooflijk stevige kont (aan gewerkt?). Van zuid-Amerikaanse oorsprong, maar de Nederlandse nationaliteit. Spreekt wel wat woordjes Nederlands, maar hoofdzakelijk Engels. Bij het aanschouwen van mijn..., kwam er direct \" wow nice dick\" uit. Pzc, niet diep, maar lekker eikeltje aflikken. Tongkussen geen probleem, begint er zelf aan.
3 standjes, klaargekomen op zijn hondjes. Ze had spijt dat ik al kwam , want wou nog langer genomen worden, terwijl ik net dacht dat het toch stilaan tijd werd :-) Zeer leuke ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar!!
Privatelick heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

quote:
Ik heb vrijdag de eer gehad om buiten m'n ontmoeting met Tibi, ook nog een andere trans uit Venezuela te leren kennen.
Een lijfje dat pas herwerkt is. Ze heeft er "borsten" laten opzetten waarop menige andere vrouw jaloers op zou zijn. alles moest nog in de plooi komen want ik moest voorzichtig zijn met het speelgoed.
Het speelgoed dat wat lager terug te vinden was, functioneerde wel optimaal. Groot genoeg en lang werkbaar Ze gebruikte veel poppers en nam eersteen slokje likeur alvorens te beginnen. Tijdens het spel vroeg ze of ze coke mocht nemen. Toch maar afgewimpeld, want je weet nooit wat er dan allemaal tevoorschijn komt.
Ze genoot er precies wel van, want na mijn wasbeurt had ze zelf nog zin en besprong me weer. Ze was van zin om geen rubbertje te gebruiken, maar aangezien ik ze nog niet kende, wilde ik dat risico toch niet nemen.
Maar ze was wel zo goed dat ik 'r nog wel eens terug wil zien.
Brasser heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
quote:
Vandaag op het Noordstation een mooie zuid amerikaanse trans gespot. Ze draagt een kort wit lakrokje.
Bij aankomst op hotel elkaar verwend. Haar klit is ongeveer 20 cm. Voor de liefhebbers van het grotere werk.
Een goede tijd gehad, maar ze staat erop dat ze haar ding ook in de klant kan stoppen. Erg professionele, hygienische trans.
Voor mij 10/10
quote:
Na m'n teleurstellende ervaring met Tamy, een saaie boel in het SKW bij deze TS binnengestapt. Had ze al veel langer zien zitten maar zag haar niet echt zitten. Ze ziet er eigenlijk iets te jongensachtig uit naar mijn voorkeur. Afgesproken wederzijds PZC en NMC voor 50¤. Ze zei me dat ze me al vaker had gezien en waarom ik nog nooit bij haar was geweest. Vertelde dat ik liever ging bij diegene die ik kende en waarvan ik wist dat het goed was, maar dat ik nu iets anders moest proberen omdat de bekenden niet aanwezig waren. Wie dan ? vroeg ze, waar ik wijselijk niet op geantwoord heb. Je zal er geen spijt van krijgen zei ze. Ik hoop het. Eerst wat tongzoenen dan begon ze mij te PCZ na een tijdje bood ze haar pik van gemiddelde grote dat snel paraat was, we gingen over in 69 waarbij ze flink haar best deed met deepthroats, ballen likken en rimmen. Dan haar wijdbeens genomen op rand van 't bed tot ze vroeg of ze mij mocht neuken, ben ik op haar gaan zitten rijden. Na een tijdje omgedraaid terwijl ze men enkels vasthield. Ze kon niet komen omdat ze nog moest werken!! Op m'n zij met haar achter mij en dan op z'n hondjes. De teef is toch lekker klaargekomen. Ze heeft me dan ZC verder gepijpt terwijl ik op mijn knieën zat waarna ik haar haar vasthield en haar mond neukte tot ik mijn lading op haar paal loste. Geen slechte ervaring maar miste toch wat passie.
melhor heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
[ Bericht 22% gewijzigd door vogeltjesdans op 25-05-2009 00:50:01 ]