abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69365901
quote:
Laatst ging ik naar CasaBlanca in Nuland, naast de A59. Ik had maar 10 euro bij, dus moest ik een dame vinden die het wel zou doen voor 10 euro. Na een tijdje vond ik er eentje die het wel wilde doen voor dat geld. Ze heette Marlinde. Ik zou alleen een pinguin-shuffle kunnen krijgen, wat het was wist ik niet. Dus we gingen daar dat kamertje binnen, ze trekt m'n broek op m'n enkels en trekt 3x aan m'n lul en loopt weg! Dus ik erachteraan schuifelen, want ja, m'n broek zat op m'n enkels. Al met al een slechte ervaring en ik ga hier nooit meer naartoe.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69366034
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

zo leer je hier nog eens wat.. pinguinshuffle..
  zondag 24 mei 2009 @ 22:31:42 #53
250425 troellie
Et in arcadia ego
pi_69366152
quote:

[..]

Is dit echt? OMFG
I go from one extreme to another....
pi_69366548
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef troellie het volgende:

[..]

Is dit echt? OMFG
Nee tuurlijk is dat niet echt Net zitten verzinnen
maar het is wel leuk om op die site te zetten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69366622
gay
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 24 mei 2009 @ 22:45:57 #56
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_69366821
quote:

[..]

pi_69366964
Ok ik ga het posten
pi_69367257
Hopelijk komt hij erop
ze moeten 'm controleren ofzo
pi_69367436
Pinguin shuffle
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69369567
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

maar die
CasaBlanca in Nuland, naast de A59
heb je dat ook verzonnen?
  maandag 25 mei 2009 @ 00:12:05 #61
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69370038
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Annnet het volgende:
zaterdag bij joy geweest
Ik las "zaterdag bij jogy geweest"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_69370296
quote:

[..]

Jammer dat je het eerst in dit topic hebt gepost. Het is nu namelijk heel makkelijk te vinden in Google, kom je uit op dit topic.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:32:58 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69370489
De site doet het hier niet meer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:42:14 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69370676
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
De site doet het hier niet meer
Hier wel
quote:
Verversrui, Monica. Schat eind jaren 30.
Zeer strak lichaam, mooie borsten, een ongelooflijk stevige kont (aan gewerkt?). Van zuid-Amerikaanse oorsprong, maar de Nederlandse nationaliteit. Spreekt wel wat woordjes Nederlands, maar hoofdzakelijk Engels. Bij het aanschouwen van mijn..., kwam er direct \" wow nice dick\" uit. Pzc, niet diep, maar lekker eikeltje aflikken. Tongkussen geen probleem, begint er zelf aan.
3 standjes, klaargekomen op zijn hondjes. Ze had spijt dat ik al kwam , want wou nog langer genomen worden, terwijl ik net dacht dat het toch stilaan tijd werd :-) Zeer leuke ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar!!
Privatelick heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
quote:
Ik heb vrijdag de eer gehad om buiten m'n ontmoeting met Tibi, ook nog een andere trans uit Venezuela te leren kennen.
Een lijfje dat pas herwerkt is. Ze heeft er "borsten" laten opzetten waarop menige andere vrouw jaloers op zou zijn. alles moest nog in de plooi komen want ik moest voorzichtig zijn met het speelgoed.
Het speelgoed dat wat lager terug te vinden was, functioneerde wel optimaal. Groot genoeg en lang werkbaar Ze gebruikte veel poppers en nam eersteen slokje likeur alvorens te beginnen. Tijdens het spel vroeg ze of ze coke mocht nemen. Toch maar afgewimpeld, want je weet nooit wat er dan allemaal tevoorschijn komt.
Ze genoot er precies wel van, want na mijn wasbeurt had ze zelf nog zin en besprong me weer. Ze was van zin om geen rubbertje te gebruiken, maar aangezien ik ze nog niet kende, wilde ik dat risico toch niet nemen.
Maar ze was wel zo goed dat ik 'r nog wel eens terug wil zien.
Brasser heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
quote:
Vandaag op het Noordstation een mooie zuid amerikaanse trans gespot. Ze draagt een kort wit lakrokje.
Bij aankomst op hotel elkaar verwend. Haar klit is ongeveer 20 cm. Voor de liefhebbers van het grotere werk.
Een goede tijd gehad, maar ze staat erop dat ze haar ding ook in de klant kan stoppen. Erg professionele, hygienische trans.
Voor mij 10/10
quote:
Na m'n teleurstellende ervaring met Tamy, een saaie boel in het SKW bij deze TS binnengestapt. Had ze al veel langer zien zitten maar zag haar niet echt zitten. Ze ziet er eigenlijk iets te jongensachtig uit naar mijn voorkeur. Afgesproken wederzijds PZC en NMC voor 50¤. Ze zei me dat ze me al vaker had gezien en waarom ik nog nooit bij haar was geweest. Vertelde dat ik liever ging bij diegene die ik kende en waarvan ik wist dat het goed was, maar dat ik nu iets anders moest proberen omdat de bekenden niet aanwezig waren. Wie dan ? vroeg ze, waar ik wijselijk niet op geantwoord heb. Je zal er geen spijt van krijgen zei ze. Ik hoop het. Eerst wat tongzoenen dan begon ze mij te PCZ na een tijdje bood ze haar pik van gemiddelde grote dat snel paraat was, we gingen over in 69 waarbij ze flink haar best deed met deepthroats, ballen likken en rimmen. Dan haar wijdbeens genomen op rand van 't bed tot ze vroeg of ze mij mocht neuken, ben ik op haar gaan zitten rijden. Na een tijdje omgedraaid terwijl ze men enkels vasthield. Ze kon niet komen omdat ze nog moest werken!! Op m'n zij met haar achter mij en dan op z'n hondjes. De teef is toch lekker klaargekomen. Ze heeft me dan ZC verder gepijpt terwijl ik op mijn knieën zat waarna ik haar haar vasthield en haar mond neukte tot ik mijn lading op haar paal loste. Geen slechte ervaring maar miste toch wat passie.
melhor heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

[ Bericht 22% gewijzigd door vogeltjesdans op 25-05-2009 00:50:01 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_69371048
Vorige week donderdag ben ik voor de zoveelste keer bij Lisa geweest, jezus wat een wijf is dat. Zoals al eerder is vermeld, ondanks de drukte geeft ze je de volledige aandacht en hoef je als man bijna geen eigen initiatief te tonen. Ik ben geen echte wandelaar maar was gewoon een keer in een kinky bui toen ik voor het eerst naar Lisa ging. Ik heb dus ook niet zoveel andere ervaringen maar naar mijn idee is Lisa zo'n beetje as good as it's gets. Waarom ik nu schrijf is omdat ik de bovenstaande berichten heb gelezen en het nu maar een keer tijd werd, zeker na donderdag, om mijn verhaal te doen.
Het grote nadeel is dat het steeds drukker wordt, 13 man de afgelopen keer (vorige keren nooit meer dan 6 man) en het dus voor Lisa ook wel erg moeilijk werd om haar aandacht te verdelen. Ik hoop dan ook de volgende keer dat haar kerel een stop wil zetten op de mensen die tot zelfs nog naar een uur na begintijd binnen komen.
Voor mij als vaste bezoeker gaf het uiteindelijk niet zo, want Lisa had gezien dat ik niet zo te vreden was met de situatie en fluisterde vervolgens in mijn oor dat ik geduld moest hebben en zo aan de beurt kwam. Dat heb ik geweten, ik heb een paar uur gewacht zonder haar aan te raken en alleen maar gekeken hoe de rest van de kerels werd afgewerkt en voldaan naar huis gingen. Ik stond uiteindelijk, vol verbazing met Lisa en haar man alleen in de hotelkamer. Ze wenkte mij eindelijk naar haar toe en begon ons beide heerlijk te pijpen, al vrij snel moest haar kerel haar penetreren waardoor ze zich mondeling op mij kon concentreren. Aangezien ik, en Lisa weet dat, erg veel moeite heb om een stijve te behouden met een condoom om, was deze tijdens de afterparty ook niet meer aan de orde. We hebben haar vervolgens met zeer veel "liefde" (zoenen, strelen, likken e.d.) genomen. Tijdens de DP hield ik het niet meer, wannaar ze hem eruit haalde en terwijl haar kerel haar verder neukte liet ze mij over haar heen spuiten.
Aangezien ik ondertussen al 4 uur binnen was en mijn pik ook niet direct weer heldhaftig overeind stond was het voor mij gedane zaak en ben onder de douche gesprongen. Zij gingen trouwens gewoon verder met z'n tweetjes.
Het was dus een hele rare avond voor mij maar het was het wachten waard.
  maandag 25 mei 2009 @ 01:17:56 #66
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_69371095
*Hosselcopter*
pi_69376012
quote:

[..]

WTF ik woon in nuland, volgens mij bedoeld hij de julia bar
pi_69376116
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

WTF ik woon in nuland, volgens mij bedoeld hij de julia bar
Ik woon vlakbij nuland Langs de A59 van Rosmalen naar Nuland ligt er, achter een geluidswal, club Casablanca
pi_69376229
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij nuland Langs de A59 van Rosmalen naar Nuland ligt er, achter een geluidswal, club Casablanca
ohh haha, die ken ik niet
  maandag 25 mei 2009 @ 11:10:20 #70
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69376361
Meer! Kwaliteitstopic!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:40:58 #71
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69377274
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef CrssY het volgende:
Meer! Kwaliteitstopic!
Zoek zelf dan
  maandag 25 mei 2009 @ 11:43:24 #72
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_69377355
quote:
Woensdagavond omstreeks 23.45u toch nog even wezen kijken voor een leuk verzetje. Genoeg moois gezien, maar had al met al een schoftige teleurstelling!

In de Bloedstraat bij de ramen t.o. de Gordijnensteeg werd mijn aandacht op een achteraf onbegrijpelijke wijze getrokken door een behoorlijk grote neger(in). Het was nog steeds druk op straat en ik voel me dan toch wat ongemakkelijk bij het aanspreken (afspreken) in de deuropening. Als een groentje liep ik meteen achter haar aan naar een achterkamertje. Het stonk daar naar vies zweet en bovendien zag ik nu van dichtbij dat ik zacht uitgedrukt, een foute keuze had gemaakt. Ze wilde ¤150,= voor een half uur maar ik wilde weer weg... Fout! Ze zei in goed Engels dat ik haar moest betalen voor mijn komst en eiste ¤ 50,= voor de verloren tijd. Wel, ik wilde geen problemen en gezien mijn postuur gaan problemen mij doorgaans uit de weg ipv ik hen... Maar dat maakte ditmaal geen enkele indruk. Met haar vinger aan de alarmknop bleef ze aandringen en dreigen dat de mannen die zouden komen helpen, mij wel op zouden knappen. Die zouden niet komen om te praten. Na 1000x excuses van mijn kant (hoe diep kan je zinken!) heb ik af weten te dingen naar de ¤ 35,= die ik zichtbaar in mijn knip had. Uiteindelijk ging ze akkoord en ging ik weg. Ze lachte me hatelijk uit en ik kon niet veel meer dan vloekend en tierend terug naar huis gaan, mijn zin was immers vervlogen.

Ik weet haar naam niet, maar ze is ongeveer 1.90m-1.95m, heeft een fors postuur en een behoorlijk donkere huidskleur. Ze had lang, zwart krullend haar en droeg een top met (nep?) borsten en een rok waaronder een flinke bult continu zichtbaar was.

Met respect voor de andere dames blijf ik 'ze' en 'haar' zeggen, maar deze verschijning is een schande voor het vak. Een afzetter pur sang en schroomt geen enkel middel om geld afhandig te maken. Voor mij wel een wijze les en ik hoop dat ik deze les met mijn medewandelaars kan delen. Ik ben gewoon afgeperst!!!

Wees gewaarschuwd voor deze oplichter!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:00:06 #73
250425 troellie
Et in arcadia ego
pi_69377868
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

held!
I go from one extreme to another....
pi_69381106
Aah hier is dit topic gebleven ! Even DVP'tje
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69381533
Ik lag me kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')