Helaas is film en realiteit heel andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef svefn het volgende:
Net in Law & Order zoomden ze anders zo'n 20 keer in en bleef het beeld haarscherp
Dat er 3 van die Albanese pipo's een of andere gare winkel kwamen overvallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef TheFrankey het volgende:
bij welk stukje was dit?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
..
1982 belde, ze willen hun camera's terug.
...
Iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is film en realiteit heel anders
Ik herinner me nog dat stukje in de serie Las Vegas, waarbij ze "een filter dat ze eigenlijk niet mochten hebben" gebruikten om met een camera in de woestijn zo'n 50x in te zoomen, en dan nog SD-kwaliteit kregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is film en realiteit heel anders
Gaat over een heel systeem welke je niet even mag en kan bouwen. Licenties etc etc.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef cerror het volgende:
Wat is er mis met het bijmonteren van een paar externe schijven van een paar terrabyte?
Goed punt OP.
We zijn nu al 20 jaar verder dan die goedkope zwart/wit bende die je ziet bij die "Overvallen" filmpjes op TV en Youtube (CCTV)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaat over een heel systeem welke je niet even mag en kan bouwen. Licenties etc etc.
Zie m'n eerdere verhaal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
We zijn nu al 20 jaar verder dan die goedkope zwart/wit bende die je ziet bij die "Overvallen" filmpjes op TV en Youtube (CCTV)
Ik snap 't. Al snap ik het aan de andere kant niet.quote:
Zitten er licenties op een HD cam aan een pc koppelen die iedere 5 dagen zijn video-history wist?quote:
Jawel, maar de technologie (de chip bijvoorbeeld) is niet de kwaliteit die je hoopt helaas. Echt kwalitatief goede cams kosten een shitload.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap 't. Al snap ik het aan de andere kant niet.
Ik kijk vaak in de Conrad gids. (aanrader) en vaak zijn die systemen niet duur.
Als je het ook nog eens aansluit op je pc en dus die externe schijf erbij haalt, piece of cake.
Wat ik zeg. Als je een beetje creatieve IT-ert kent is het niet eens zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zitten er licenties op een HD cam aan een pc koppelen die iedere 5 dagen zijn video-history wist?
Maar een cam is dus al beter dan wat er nu hangt. En dat is niet duur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar de technologie (de chip bijvoorbeeld) is niet de kwaliteit die je hoopt helaas. Echt kwalitatief goede cams kosten een shitload.
Mjah, hooguit je Windows licentiequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zitten er licenties op een HD cam aan een pc koppelen die iedere 5 dagen zijn video-history wist?
HD hoeft niet eens. Een iets hogere resolutie en kleur doet al veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, hooguit je Windows licentieMaar een paar HD cams op een PC koop je ook niet even.
Wat een onzin. We hebben hier zelf digitale camera's hangen die rechtstreeks op het netwerk hangen. Een applicatie op de server neemt de beelden op. Die camera's kosten iets van 500E per stuk, de applicatie ook iets dergelijks, en de kwaliteit is 100 keer zo goed als die meuk die je soms op TV ziet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef Biogarde het volgende:
Jawel, maar de technologie (de chip bijvoorbeeld) is niet de kwaliteit die je hoopt helaas. Echt kwalitatief goede cams kosten een shitload.
Was het maar webcam kwaliteit. Hedendaagse webcam met motion-sensing software maakt betere opnames dan die oude meuk die ze hebben hangen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je mag volgens de wet beelden maar max 48 uur opslaan...benut je volle opslag ruimte en dan kan er best hires vanaf! Een beveiligingscamera is toch bedoeld om de daders op te sporen? Dan moet je niet met webcam achtrige beelden aan komen zetten.
Voor veel bedrijven zijn beveiligingscamera's bedoeld voor preventie en hierdoor nemen kleinere diefstallen af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je mag volgens de wet beelden maar max 48 uur opslaan...benut je volle opslag ruimte en dan kan er best hires vanaf! Een beveiligingscamera is toch bedoeld om de daders op te sporen? Dan moet je niet met webcam achtrige beelden aan komen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |