Alsof je dumbells niet met blote handen vast kan houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Dibble het volgende:
die zijn handig als je met dumbells traint. TS is zelf een metro hoer die op de cardioafdeling met huisvrouwen zit te kletsen
Krijg je geen AIDS als ze je per ongeluk *kuch* aanrakenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef fathank het volgende:
...in de sportschool.
Dat dus. Van die smerige metrosexuelen die in de sportschool rondlopen en van die achterlijke handschoentjes dragen.
Kan iemand mij dit fenomeen uitleggen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Handschoenen zijn niet altijd even praktisch, maar ik was het op ten duur toch echt zat dat ik continu mijn eelt liep te verwijderen. Laten zitten was ook geen optie, want dan kreeg ik op ten duur alleen maar meer last van mijn eelt, wat uiteindelijk ten kosten ging van mijn concentratie en prestaties. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Ik kan het ook begrijpen dat je handschoenen draagt als je in bedrijfsleven veel handen moet schudden.
Je wilt natuurlijk niet overkomen als een boer met handen vol met eelt.
quote:
Lezen is jullie sterkste vak hequote:
Pff, wat is er mis met eelt op je handen? Ik schud liever een vent met eelt op zn handen de hand dan zo'n verwijfde nicht met van die zachte babyhandjes met een perfecte manicurequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Handschoenen zijn niet altijd even praktisch, maar ik was het op ten duur toch echt zat dat ik continu mijn eelt liep te verwijderen. Laten zitten was ook geen optie, want dan kreeg ik op ten duur alleen maar meer last van mijn eelt, wat uiteindelijk ten kosten ging van mijn concentratie en prestaties. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Ik kan het ook begrijpen dat je handschoenen draagt als je in bedrijfsleven veel handen moet schudden.
Je wilt natuurlijk niet overkomen als een boer met handen vol met eelt.
Iets doen omdat het "beter" is in een sportschool.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Salatrel het volgende:
of van die mensen die 1x 100 kilo tillen omdat ze dan helemaal de man zijn omdat ze de 100 gedaan hebben terwijl 20x 50 bijvoorbeeld veel beter is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |