abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68957690
De laatste tijd maak ik tijdens mijn werk vaak mee dat mensen weinig geduld hebben.

Zoals sommigen weten ben ik taxichauffeur. Het gebeurt regelmatig dat ik mensen moet oppikken of afzetten in een volgeparkeerde straat. Hierdoor moet ik dus een paar minuten op de weg moet staan. Ik maak het inmiddels zo'n beetje elke dag wel mee dat bestuurders die wat later eraan kwamen rijden, zien dat ik een rolstoeler aan het inladen ben en vervolgens na heel even te wachten (Lang niet genoeg om de rolstoel vast te zetten en overige passagiers in de bus te helpen) al begin te claxoneren terwijl die personen vaak maar een straat verderop wonen en in principe niet eens door de straat waar ik sta moesten om bij hun huis te komen..

klacht: mede weggebruikers kunnen niet wachten tot ik een invalide in de taxi heb geholpen.
klacht 2: sommige rolstoelen zijn lastig vast te zetten. Ik ben voor een standaard systeem dat makkelijk en snel vast kan worden gezet in welke bus dan ook..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_68957848
Geduld is niet meer van nu.. Je zou beter moeten weten
pi_68958046
ben het met jullie eens.
ik ben ook wel eens ongeduldig maar in het verkeer boeit het me niet zoveel, lekker muziekje draaien en niet ergeren aan dingen waar je toch weinig aan kan doen.
pi_68958438
Inderdaad, en als je dan zo'n haast hebt, neem dan de volgende straat...

Schiet me net nog een klacht te binnen:

Omdat van Dijk(taxicentrale) van mening is dat de oude afgeragde bussen(vaak oude Sprinters, zo'n 600.000 km op de klop en zo verrot als ik weet niet wat) nog goed genoeg zijn voor de nieuwe medewerkers gebeurt het regelmatig dat ik op bussen rijd die niet harder als 100 km/h kunnen.. Andere bestuurders houden hier dan vaak geen of weinig rekening mee, zodat wanneer ik eindelijk eens op snelheid ben, er vaak mensen zijn die denken dat ze nog wel even ervoor langs kunnen. Ik moet dan weer even flink remmen om ze niet te rammen en vervolgens kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met op snelheid komen..

(Het gaat daarbij om diesel busjes die pas beginnen met "optrekken" bij 3000 rpm en het dan bij 4000 hebben gehad..:) )
pi_68958551
Waarom moet die achterlijke rolstoelers dan ook vervoerd worden op zulke tijdstippen?

Dat kan ook 's nachts. Alsof ze wat beters te doen hebben
pi_68958593
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Rekkie het volgende:
Waarom moet die achterlijke rolstoelers dan ook vervoerd worden op zulke tijdstippen?

Dat kan ook 's nachts. Alsof ze wat beters te doen hebben
Geloof het of niet, maar zelfs s'nachts zijn er zulke ongeduldige mensen..
pi_68958720
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar zelfs s'nachts zijn er zulke ongeduldige mensen..
Ook dan hebben die rolstoelers niet te zoeken op straat.
Er is een reden dat hun benen niet meer werken
pi_68958788
ja dat zijn de mannen die gauw naar huis moeten want het vrouwtje is boos anders
pi_68958956
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ook dan hebben die rolstoelers niet te zoeken op straat.
Er is een reden dat hun benen niet meer werken
bij sommige mensen werken de benen niet meer.
en bij mensen zoals jij werkt het empathie vermogen niet meer zo goed...zo heeft iedereen wat toch?
pi_68959086
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef sanven het volgende:

[..]

bij sommige mensen werken de benen niet meer.
en bij mensen zoals jij werkt het empathie vermogen niet meer zo goed...zo heeft iedereen wat toch?
Yep, bij jou werkt het gevoel voor sarcasme niet zo goed
pi_68959153
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Yep, bij jou werkt het gevoel voor sarcasme niet zo goed
daar heb je helemaal gelijk in
pi_68959219
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:48 schreef sanven het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in
LOL
pi_68959329
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Svenmaar het volgende:
Geduld is niet meer van nu.. Je zou beter moeten weten
en daarom moet het maar geaccepteerd worden dat mensen zo reageren?

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68959467
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef bas-beest het volgende:

[..]

en daarom moet het maar geaccepteerd worden dat mensen zo reageren?

Nee je kunt beter de geloven in de utopie dat het helpt dat je het niet accepteert.

Of misschien kun je er wat van zeggen en hopen dat je geen mes tussen je ribben krijgt.
pi_68961495
Anders print je deze thread uit, Marco en geef je het te lezen aan de wachtende bestuurder. Hebben ze wat te lezen terwijl ze wachten en leren ze er ook nog van.
Er is leven na de lach.
pi_68961651
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee je kunt beter de geloven in de utopie dat het helpt dat je het niet accepteert.

Of misschien kun je er wat van zeggen en hopen dat je geen mes tussen je ribben krijgt.
ik weet wel beter dan serieus op jou te reageren...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68961664
taxichauffeurs
pi_68961787
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ik weet wel beter dan serieus op jou te reageren...
Maar reageren doe je wel.....
pi_68961800
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ga met mensen als jou de oorlog in
Ga weg
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:46:38 #20
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_68961990
Geduld ? Wasda ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_68962044
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ga met mensen als jou de oorlog in
Ja dat hebben ze gedaan..... wat een vertrouwen hè.
pi_68962378
samenvatting? ik heb echt het geduld niet heel die op te lezen
I get enough exercise just pushing my luck...
pi_68962499
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
samenvatting? ik heb echt het geduld niet heel die op te lezen
je bent zelfs te lui om uit de OP de klacht en subklacht te lezen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')