http://www.itsonline.nl/winkel/Productinfo/?Assortiment=14&ProdId=000000000000010240&ProdId2=LCDbreedbeeldtelevisieSAMSUNGSYNCMASTERT240FHDquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Bij IT's hadden ze deze week toch ook wel redelijk TV'tje, iemand daar nog wat zinnigs over te zeggen?
ik zit ook een beetje naar een andere te kijken, het ouwe stuk blok beton wat ik nu heb heeft wat kuren,. maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef GieJay het volgende:
volgens mij heb ik de 32lg3000 en deze bevalt me zeer goed! 26 inch zal niet veel anders zijn lijkt me. Het beeld op hdmi is superscherp en ook over de scart aansluiting (ziggo kastje) is het prachtig kijken. de samsung zal ook vast wel goed zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.. Heb je al op kieskeurig gekeken?
Ik snap echt niet waarom mensen nog HD-ready gaan kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik zit ook een beetje naar een andere te kijken, het ouwe stuk blok beton wat ik nu heb heeft wat kuren,. maar
de 32lg3000 krijgt erg goede reviews, en dit alles voor 350,-... denk dat dit em gaat worden,. past ook precies in me'n kastje..
geen idee,. maar ik kijk bijna geen tv,. het zal me allemaal aan me'n reet roesten wat ie wel en niet kan,. geef er het liefst niet al te veel aan uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen nog HD-ready gaan kopen
Het verschil tussen Full HD en HD ready op zo'n klein scherm zal je niet of amper zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen nog HD-ready gaan kopen
Hoe hoger het dynamisch contrast hoe beter het zwart naar komt, dat is tenminste de uitleg van de fabrikanten. In de praktijk heb je er weinig aangezien zowat elk merk andere meetmethodes erop nahouden (er zijn een aantal merken die op dezelfde manier meten, dus kan je wel enigszins vergelijken). Je hebt er dus vrij weinig aan als je TV's van verschillende merken gaat vergelijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand die me ff kort en bondig kan uitleggen hoe erg dynamisch contrast van belang is en waarom er zoveel verschil tussen zit.
Zit nu 3 TVs te vergelijken en die waardes varieren van 15000 - 50000 - 80000
blij dat jij eruit bent gekomen (in 30 min), nu ik nog. Ik zit nu al bijna een week lang te zoeken en te vergelijken. Ik vind het vooral jammer dat het prijsverschil tussen de 32 en 26 modellen niet groter is.. Een 32 " past alleen jammer genoeg niet in mn kamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product%5B%5D=811980F0297A9BFAC12574C0004DC788&product%5B%5D=D0854D02DAE5089AC125742C003E5327&product%5B%5D=0C9C117A316CF01AC12575760052271D
Het waren die apparatenDenk dat het die LG32LH3000 gaat worden
Je moet niet te lang piekeren, dan blijf je twijfelen. Gewoon aantal punten voor jezelf opstellen die je belangrijk vind (ook weer niet té veel), en dan even zoeken. De boel tot 3 á 4 apparaten verminderen en dan eens kijken wat beste prijs/kwaliteit is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef winesh het volgende:
[..]
blij dat jij eruit bent gekomen (in 30 min), nu ik nog. Ik zit nu al bijna een week lang te zoeken en te vergelijken. Ik vind het vooral jammer dat het prijsverschil tussen de 32 en 26 modellen niet groter is.. Een 32 " past alleen jammer genoeg niet in mn kamer.
het blijft makkelijker dan een nieuw topic aanmaken. But I don't mind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet niet te lang piekeren, dan blijf je twijfelen. Gewoon aantal punten voor jezelf opstellen die je belangrijk vind (ook weer niet té veel), en dan even zoeken. De boel tot 3 á 4 apparaten verminderen en dan eens kijken wat beste prijs/kwaliteit is...
En sorry voor de topickaap
Als je ze al hebt bekeken in de winkel heb je wel een globaal beeld van die tv (dat die feller is, zal zeker kloppen en de scherpte kan je weinig aan instellen). Dat er toen een blu ray speler op aangesloten stond doet er natuurlijk niet zo heel veel toe (als die tenminste op beide tv's aangesloten stond). Dus ga gewoon voor de tv die volgens jou het beste beeld geeft en aan je wensen voldoet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef winesh het volgende:
[..]
het blijft makkelijker dan een nieuw topic aanmaken. But I don't mind.
Ik heb het al verkleind tot 3 apparaten, zie first post. Maja, en toen werd het moeilijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |