quote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Neem dan gewoon geen aboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zet dan verdomme een raam open ofzo, tsjonge wat een bagger, is dit nou waar we die abbo-geld/belasting voor betalen ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
ik vind dat mensen met een abo voorrang moeten krijgen bij detabase requests
Als ik weleens daar wat van in de active topics zien dan is het altijd van Maanvis, Pietje_Puk, Copycat, Danny, Mirjam of Stefan. Volgens mij zijn dat de enige kijkersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:49 schreef Unhuman het volgende:
Ja hallo, die 3 mensen die de streams kijken van het grandioze, innovatieve, amusante, grensverleggende THE BUNKER krijgen natuurlijk voorrang
Zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vrouwen voorrang bij iets anders
Ik ben al groot.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog weleens als je groot bent
Steriel niet, wel temperatuur gecontroleerd, dus raam opzetten is niet zo'n best planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een raam openzetten in een serverruimte, is dat doorgaans niet zo'n heel steriele ruimte?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een raam openzetten in een serverruimte, is dat doorgaans niet zo'n heel steriele ruimte?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon de hele meuk buiten neerzetten, dat wil ook wel eens helpen
Dat zal helpen ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Noork het volgende:
Eventueel heb ik nog een Pentium 1 (200 Mhz MMX!) over om erbij te plaatsen.
nee dat zet zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Noork het volgende:
Eventueel heb ik nog een Pentium 1 (200 Mhz MMX!) over om erbij te plaatsen.
Hyves is altijd al kankersloom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef dennus2008 het volgende:
Hyves is ook al half platDe wereld gaat dood!
Server tekort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |