Varieert nogal. Meestal download ik bestanden nog dezelfde dag als waarop ze geplaatst zijn. Dan gaat het allemaal nog prima natuurlijk. Soms ook wat langer. 7 tot 10 dagen lukt nog prima. Ziggo zelf meldt ergens dat het een dag of 30 zou zijn, maar dat betwijfel ik. Da's natuurlijk niks in vergelijking met betaalde servers, maar gezien de toch hoge snelheid en het gratis zijn, is het toch wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef Cardiff het volgende:
[..]
Okay, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hoe hoog is de retentie dan? (hier ook ziggo)
Meeste providers leveren geen nieuwsgroepen (binaries dan) meer tegenwoordig geloof ik.
Das prima te doen als je FTD e.d. een beetje in de gaten houdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Ori het volgende:
[..]
Varieert nogal. Meestal download ik bestanden nog dezelfde dag als waarop ze geplaatst zijn. Dan gaat het allemaal nog prima natuurlijk. Soms ook wat langer. 7 tot 10 dagen lukt nog prima. Ziggo zelf meldt ergens dat het een dag of 30 zou zijn, maar dat betwijfel ik. Da's natuurlijk niks in vergelijking met betaalde servers, maar gezien de toch hoge snelheid en het gratis zijn, is het toch wel leuk.
Ziggo ligt er hier nooit uit. Al 8 jaar tevreden klant, met 1 keer 3 dagen eruit, waarvoor restitutiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef byah het volgende:
Ziggo
Hoe kun je nou 100GB downloaden als het internet er minstens 3x per maand uitligt?
Dat komt waarschijnlijk omdat je een router ertussen hebt hangen die al 10 jaar oud isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef byah het volgende:
Ziggo
Hoe kun je nou 100GB downloaden als het internet er minstens 3x per maand uitligt?
Damn, moet ik tot mijn schande bekennen dat ik die klapdeurjostie ook nog eens gelijk moet geven... Brakke routers zijn vaak de oorzaak van het probleem...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je een router ertussen hebt hangen die al 10 jaar oud is
Dat is 9 van de 10x de oorzaak van wegvallend internet.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef fetss het volgende:
dit had ik toevallig gister ook, wanneer krijgen we weer nieuw?
*Ik mag geen sjieke topics meer maken volgens geruchten zal ik dan voor eeuwig gebanned van de forums worden, of dit ook daadwerkelijk zo is weet ik niet maar ik durf het risico niet te nemenquote:U heeft de datalimiet (100 Gigabyte) van Nieuwsgroepen bereikt. U wordt nu afgesloten van Ziggo Nieuwsgroepen. U kunt de volgende maand weer inloggen op onze Nieuwsgroepen Server.
Dat zijn twee slechte aannames.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef leetzors het volgende:
Nu al 100 gb? dat kijk je niet eens weg en je pc zit zo vol.
Dat dus...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat zijn twee slechte aannames.
1.) Als je 100GB aan HD films/series kijk heb je hooguit 15 uur film.
2.) Pc zo vol? Ik denk niet iemand die 100GB download geen harde schijf heeft van 500GB ofzo.
Maar goed, wat jij wil!
veel series zijn het downloaden in hd echt niet waard, de lagere resolutie volstaat echt welquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat zijn twee slechte aannames.
1.) Als je 100GB aan HD films/series kijk heb je hooguit 15 uur film.
2.) Pc zo vol? Ik denk niet iemand die 100GB download geen harde schijf heeft van 500GB ofzo.
Maar goed, wat jij wil!
Gezien de lage retentie bij Ziggo staan die volgende maand al niet meer op de Ziggo Nieuwsgroepen Server.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar kan ik drie glazen bier voor halen. Dan maar geen prisonbreak ik wacht wel tot ik weer kan downloaden. Heb tot en met seizoen 2 al binnen dus ben ik nog even zoet
Sowieso, klagen over hun nieuwsgroep serverquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gezien de lage retentie bij Ziggo staan die volgende maand al niet meer op de Ziggo Nieuwsgroepen Server.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |