Daar kan ik drie glazen bier voor halen. Dan maar geen prisonbreak ik wacht wel tot ik weer kan downloaden. Heb tot en met seizoen 2 al binnen dus ben ik nog even zoetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Alleen maar op je nieuwsgroepen, wat zeur je nou.
Voor ¤7,50 per maand download je onbeperkt.
pauper alertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar kan ik drie glazen bier voor halen. Dan maar geen prisonbreak ik wacht wel tot ik weer kan downloaden. Heb tot en met seizoen 2 al binnen dus ben ik nog even zoet
Onterechte klacht. Ziggo heeft gelijk, vanaf seizoen 3 mag je niet meer downloaden. Houd het bij deze twee seizoenen en dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar kan ik drie glazen bier voor halen. Dan maar geen prisonbreak ik wacht wel tot ik weer kan downloaden. Heb tot en met seizoen 2 al binnen dus ben ik nog even zoet
Als je het eenmaal doorhebt is er niks ingewikkelds aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die de moeite nemen om zo ingewikkeld te downloaden
Ik heb wel gratis Prisonbreak Seizoen 1&2 met goede beeld kwaliteitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef B.E.D het volgende:
Ingewikkeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef B.E.D het volgende:
De grote binaire groepen zijn er allemaal op Ziggo's servers. De snelheid is ook hoog. Niks mis mee dus.quote:
Ik hou niet van prisonbreak. Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb wel gratis Prisonbreak Seizoen 1&2 met goede beeld kwaliteit
Tja voor mensen met niveautje tegelzetter is het inderdaad ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef B.E.D het volgende:
Okay, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hoe hoog is de retentie dan? (hier ook ziggoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Ori het volgende:
[..]
De grote binaire groepen zijn er allemaal op Ziggo's servers. De snelheid is ook hoog. Niks mis mee dus.
Alleen de retentie is niet superhoog, dus je moet er wel snel bij zijn. Maar dat is gewoon een kwestie van even FTD ofzo checken
Ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef B.E.D het volgende:
Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze er uit. Begin derde seizoen zitten de meesten er weer in. Op een gegeven moment zijn ze 'vrij' maar nog steeds 'gevangen'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik hou niet van prisonbreak. Ik ken het ook niet.
Het klinkt mij als veel te langdradig. Dat ze er 2 seizoenen over doen om uit de gevangenis te ontsnappen.
Wat loop je dan te janken???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |