SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Uiteraard, alhoewel ik wel een half uur lang brillen heb staan passen omdat het blijkbaar 'in' is om rechthoekige brillen te produceren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef Agiath het volgende:
Was het model tenminste nog goed?
ja, die zijn prima, en met een goede verzekering gewoon net zo makkelijk te declareren als specsavers of pearl.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:02 schreef Fortitudo het volgende:
ga dan niet bij een pauper opticien
ik zit bij het huis. nog nooit klachten gehad
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:Gewoon een zonnebril uitzoeken en er normale glazen in laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto trouwens![]()
Nee, want zodra je zeg maar je gezicht draaide, vervormde alles wat ik zag. Of is dat normaal? Ik heb al 5 jaar geen bril gedragenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:00 schreef Urvin het volgende:
Moeten je ogen gewoon niet wennen aan het feit dat je voor het eerst een bril draagt?
Bedankt voor de steun in deze zware tijdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond kinderen met een bril vruugah altijd zielig. Ik ging zelfs een keer huilen want dat arme meisje had een bril.
Hoort dat niet? Ik zie alles krom, niet zo erg als in de pic trouwens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want zodra je zeg maar je gezicht draaide, vervormde alles wat ik zag. Of is dat normaal? Ik heb al 5 jaar geen bril gedragenMaar sowieso was alles dat recht hoort te zijn opeens krom of rond, dus dat lijkt me niet helemaal normaal.
Dat zou wel erg vreemd zijn. Ik heb vroeger ook een bril gehad en ik kan mij niet herinneren dat alles zo vervormd was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:34 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoort dat niet? Ik zie alles krom, niet zo erg als in de pic trouwens.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die een "pittige" bril kopen
Liefst ene met een fel kleurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen.![]()
is dit niet banwaardig ?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |