SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
quote:
wie is er hier een kloon?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:39 schreef LasTeR het volgende:
Godver de godver,![]()
zo de toon is gezet, laat het duidelijk wezen, Ik ben BOOS
want poqpoq had net rijles, en de instructrice die kan haar smoel nooit dichthouden. Vanmiddag stapte ik dus de auto in. En zegt ze met een super hese stem: hoi, vandaag doen we even met de tomtom hoor. So I was like; oo wat vervelend, last van je stem? maar ik dacht: YES YES ze gaat haar smoel dit keer houden![]()
![]()
.. na een tijdje begint ze te praten en ze heeft serieus anderhalf uur lang ( op het eerste half uurtje na dus) zitten praten over haar loopbaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
]quote:
lieve lezertjes en lezerinnetjesquote:
klopt! en zo zag ze eruit:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
Verborgen boodschap geraden IK BEN SLIM het is last van keel dus ze heeft ts gepijpt
[/kutspellings&grammaticamode]
Als mijn strijkplank er zo uit zag zat die nu vol met witte vlekken.quote:
Ik dacht ook al. Dan moet er toch iets fout zijn gegaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Almere-Dude het volgende:
Rijles van een vrouw.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
![]()
jongen jongen als miss white hiervan hoort!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef poqpoq het volgende:
[..]
klopt! en zo zag ze eruit:
[ afbeelding ]
SSsssssstt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
jongen jongen als miss white hiervan hoort!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |