Tt is fout moest ook Hbo zijn.Op hbo informatica zie ik ze ook nooit wat doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef hoerezooi het volgende:
er bestaat geen informatica opleiding op mbo dat noemt men simeplweg ict beheer,medewerker,etc.
En ja wat had je dan verwacht op het mboDat iedereen lekker gemotiveerd complexe problemen aan het oplossen is
Jou zie ik wel terug als mijn schoonmaker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef Biels het volgende:
Studeren. Waarom ga je niet meteen werken, dat is veel zinniger. Iedereen weet dat een opleiding verspilde moeite is.
Want? Als ICT'er stap je hoger in als een timmerman met bergen werkervaring? Blijf maar studeren en keik maar hoe je hard op je bek klapt in het egte leven, vriend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jou zie ik wel terug als mijn schoonmaker.
Jammer. Zonder de geforceerde spelfouten was het geloofwaardiger geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Want? Als ICT'er stap je hoger in als een timmerman met bergen werkervaring? Blijf maar studeren en keik maar hoe je hard op je bek klapt in het egte leven, vriend.
Bad troll Bielsquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Want? Als ICT'er stap je hoger in als een timmerman met bergen werkervaring? Blijf maar studeren en keik maar hoe je hard op je bek klapt in het egte leven, vriend.
Vroegah scheen je op MBO informatica opleidingen nog echt vakken over programmeren (alhoewel in Pascalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef hoerezooi het volgende:
er bestaat geen informatica opleiding op mbo dat noemt men simeplweg ict beheer,medewerker,etc.
En ja wat had je dan verwacht op het mboDat iedereen lekker gemotiveerd complexe problemen aan het oplossen is
ja idd TurboPascalquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Vroegah scheen je op MBO informatica opleidingen nog echt vakken over programmeren (alhoewel in Pascal) te hebben. Maar dat zal wel verleden tijd zijn ja.
You would have gotten away with it, if it weren't for those...quote:
Toch wel een vereiste om succesvol te raken in je leven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef MervinMinky het volgende:
Op HBO ga ik een andere opleiding doen, tenminste met chicks in de klas zitten
Alleen hebben wij het hier niet over school. We hebben het hier over hoger onderwijs, naja MBO dan. Waar mensen zelf voor kiezen, en zelf 1556 euro lesgeld voor betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:15 schreef Gupje het volgende:
Wat wil je nog meer! Niks doen op school en nog kunnen gamen ook
Wat voor opleiding?Herkenbaar dat ze op hun laptop gaan gamenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef MervinMinky het volgende:
Zit zelf op MBO ICT-beheerder, maar wat een pauperschool zeg, de helft zware nerds waar zelfs Bill Gates jaloers op zou zijn, achter hun laptoptje gamen en geen flikker aan school doen natuurlijk![]()
Op HBO ga ik een andere opleiding doen, tenminste met chicks in de klas zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |