Hij wou denk stoer doen, omdat hij met school naar Berlijn was en gezopen had denk ik...quote:
Hé, ik ken ook iemand die nu met school in Berlijn zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij wou denk stoer doen, omdat hij met school naar Berlijn was en gezopen had denk ik...
Stond hij, maar omdat dat ding zo ongelooflijk hard trilt werd ik er alsnog wakker vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef KudFokker het volgende:
TZP - Topic Zonder Potentie...
Zet je telefoon gewoon uit, of op trillen!
Gewoon geluid uit doen snachts, hoef je niet je hele tefeloon voor uit te zettenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Stond hij, maar omdat dat ding zo ongelooflijk hard trilt werd ik er alsnog wakker vanen wie zet zn telefoon nou uit
Hij belde ook een andere vriend wakker... ze zijn met een groep naar Berlijn toe dus tsjah ik vraag me ook mn god af waarom hij belde die lul. Blijkbaar gezopen..quote:
Misschien z'n beste maat, of misschien elkaars penissen gekruist als 2 dappere soldaten in de middeleeuwen.quote:
Wilde hij vertellen over die uitgefikte bus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij belde ook een andere vriend wakker... ze zijn met een groep naar Berlijn toe dus tsjah ik vraag me ook mn god af waarom hij belde die lul. Blijkbaar gezopen..
Wat heb jij bij de hand ?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wilde hij vertellen over die uitgefikte bus?
Hij belde om te vertellen dat hij eruit gesprongen was, maar jij sliep nog half en hebt er niks meer van meegekregenquote:
Sowieso kwamen ze niet uit Ossquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij belde om te vertellen dat hij eruit gesprongen was, maar jij sliep nog half en hebt er niks meer van meegekregen
Geil, hij wilde het 3x met je doenquote:Waardoor ik een half uur wakker heb gelegen omdat hij het zo nodig nog 3x moest doen
quote:
Ossen kunnen toch ook heul niet rijdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |