Waarom? Omdat jij en TS dat vinden? Flikker op met je regeltjes, blijf dan gewoon weg uit subfora als ONZ en KLB, er zijn genoeg andere (serieuze) plekken op FOK! waar serieus gediscussieerd wordt zonder overmatig gescheld. En wat je stelt in je tweede zin gebeurt al.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef John.Milton het volgende:
[..]
FOK! moet gewoon stellen dat overmatig gebruik van scheldwoorden op FOK! ongewenst is. Vervolgens wat strenger modereren en af en toe mensen een ban geven die zich teveel laten gaan.
Gehaktbal! Frikandel! Bamilbal! Erwtensoep!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef wise het volgende:
potjandorie man, ik geef je gelijk. Drommels drommels drommels
Waarom zou je overmatig moeten schelden? Als je een mening kracht bij moet zetten dan kun je dat doen met argumenten en verder zijn er voldoende mogelijkheden om eventuele irritaties te verwoorden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij en TS dat vinden? Flikker op met je regeltjes, blijf dan gewoon weg uit subfora als ONZ en KLB, er zijn genoeg andere (serieuze) plekken op FOK! waar serieus gediscussieerd wordt zonder overmatig gescheld. En wat je stelt in je tweede zin gebeurt al.
Er gaan best veel mensen dood aan griep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Dat gescheld op zich stoor ik me niet aan.
We zijn hier niet de Staphorster klaverjasvereniging.
Het schelden met vreselijke ziektes vind ik alleen getuigen van een grenzeloze imbeciliteit.
Ja, en tienermoeder.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nickelodeon dan met dat zusje van britney spears die is echt lekker ensow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Binnenkort wel, ja.quote:
Bullshit. Allereerst moet je maar eens de betekenis van hypocriet opzoeken, puisterige pubert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er gaan best veel mensen dood aan griep.
Als ik hier tegen iemand zeg: "Ach, krijg toch de griep" zie ik jou nergens!
Daarom ben jij een Moraalriddert, en een hypocriet
Je hebt nu 2 keuzes:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef jeroen25 het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
ah, kanker op manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 keuzes:
1.Je doet nix en gaat verder met
wat je aan het doen was.
2.Je zet het op je site om te laten
zien dat je ook om anderen geeft.
Ikzelf heb voor 2 gekozen,
omdat ik ook om anderen geef!!!
Dus als iedereen 150km/u rijdt en ik me daaraan stoor moet ik maar gewoon wegblijven van de snelweg, omdat er genoeg andere wegen zijn waar niet zo hard gereden wordt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij en TS dat vinden? Flikker op met je regeltjes, blijf dan gewoon weg uit subfora als ONZ en KLB, er zijn genoeg andere (serieuze) plekken op FOK! waar serieus gediscussieerd wordt zonder overmatig gescheld. En wat je stelt in je tweede zin gebeurt al.
Wel als het op die weg toegestaan is om 150km/pu te rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als iedereen 150km/u rijdt en ik me daaraan stoor moet ik maar gewoon wegblijven van de snelweg, omdat er genoeg andere wegen zijn waar niet zo hard gereden wordt?
Mwa, kans bestaat wel ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
mUh mAmA IsZzs eRaAn gEsToRvUh w4ChdT mAaR tOT jUh hEtZeLlUf kRyGt
Te hard rijden is verboden, schelden niet, klootviool.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als iedereen 150km/u rijdt en ik me daaraan stoor moet ik maar gewoon wegblijven van de snelweg, omdat er genoeg andere wegen zijn waar niet zo hard gereden wordt?
Waarom zeik jij over taalgebruik in onzin-fora? Zoals ik al zei, er zijn genoeg INHOUDELIJKE sub-fora waar normaal discussiëren prima mogelijk is. Vloeken is nog altijd niet verboden en gelukkig zijn er nog een paar plaatsen op FOK! waar je heerlijk ongegeneerd je gal kan spuwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waarom zou je overmatig moeten schelden? Als je een mening kracht bij moet zetten dan kun je dat doen met argumenten en verder zijn er voldoende mogelijkheden om eventuele irritaties te verwoorden.
Ga jij maar eens opzoeken hoeveel mensen er jaarlijks sterven aan griep. Ziektes zijn namelijk mondiaal, dus als ik iemand de griep toewens is dat vergelijkbaar met kanker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Bullshit. Allereerst moet je maar eens de betekenis van hypocriet opzoeken, puisterige pubert.![]()
En vervolgens beseffen dat je heel goed weet waarover ik het heb. Griep heeft vaak geen gevolgen. Je weet heel goed dat 'krijg toch de griep' amper gebruikt wordt vergeleken met 'krijg kanker'. En dat is echt niet omdat dat laatste leuker klinkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |