die is al opgelost gok ik, of was het een ander topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
Mja het zat er denk ik inderdaad wel aan te komenDus fair enough.
Heb je mijn TR trouwens gelezen?
Eenmaal andermaal. Zonder spaties. Eventueel met een komma ertussen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:00 schreef swarmahoer het volgende:
geen pics? een maal ander maal......
gelukkig ben je wakker gebleven om deze enorme fout recht te zetten, ik stel voor dat je even een frontpagebericht submitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:05 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Eenmaal andermaal. Zonder spaties. Eventueel met een komma ertussen.
Dat past meer in het straatje van Djeez, m'n beste.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig ben je wakker gebleven om deze enorme fout recht te zetten, ik stel voor dat je even een frontpagebericht submit
Alleen als tosti is dat wat, anders is het maar niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:11 schreef Ensaf het volgende:
Swarmahoer dat je nog wakker bent! Dat had ik niet gedacht, dat je nog wakker bent en nog niet naar bed! Ik denk, die zal wel slapen, of op z'n minst niet wakker zijn, maar je bent het toch!
Trouwens, broodje ham kaas, was dat wat?
Tja, d'r moet op z'n minst wat boter en sla bij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen als tosti is dat wat, anders is het maar niks.
Niet zo gezond doen zeg!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tja, d'r moet op z'n minst wat boter en sla bij.
heb je je erop af lopen te rukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat het een ruktopic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |