SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rickocum op 12-05-2009 14:31:54 ]
Kom maar opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
of wil iemand ook nog mijn spuitende vleesmans zien?
nationalistische nazi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Jullie weetzen.
Er is immersch niemand die ze kan stoppen. Zo blijkt uit onderstaande filmpje dat aanleiding is voor deze klacht.
Het blijkt dat moslims zich über hard voortplanten, dit in tegenstelling tot onze lieve schattige westerse wereldje. De rijkdom (en carriéres) heeft er voor gezorgd dat we ons niet zo veel meer voortplanten. Ook ik hoor overal om me heen dat mensen geen kinderen willen hebben. Neen, we leven ook niet bepaald meer in de jaren '50 (babyboomers).
Ook ikzelf hoef geen babies meer, immers, mijn penis is bestemd voor het plezierige gevoel wat ejaculatie-over-vrouwenbuikjes/gezichtjes/voetjes/handjes/navels/anusjes heet.
Om weer even terug te komen: De immigranten nemen toe, de moslims hebben oorlog in hun landen en zoeken hier hun heil op voor betere leefomstandigheden. Aangezien wij minder kinderen krijgen en gelovige moslims vaak een stuk of vijf kinderen, zullen onze culturen verdwijnen. Ik bedoel, we passen ons aan aan de gelovigen, en andersom wordt dat ook wel gebeurd, maar het is niet hun cultuur wat in hun eigen land afbrokkelt.
Mensen geen handen meer geven, overal halal vleisch en je Nederlandse vlag uit je raam hangen is racistisch, dan ben je een nationalistische nazi.
Hoe denkt KLB erover? Zullen moslims ons in de toekomst overnemen zoals het filmpje beweert, of is het allemaal weer zo'n "doembeeld"? Of als we toch doorvragen: Zie je het überhaupt wel als 'doembeeld?"
Klacht: Youtube filmpjes proberen me te overtuigen dat de wereld as we know it snel zal aftakelen. Waarom ben ik godverdomme niet in de jaren '50 geboren![]()
![]()
of wil iemand ook nog mijn spuitende vleesmans zien?
volkskrant hiero.quote:
Mwuah, aantallen zegt niets, de joden waren nou niet bepaald een grote hoeveelheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef Tyr80 het volgende:
De baarmoeder van de vrouw is het grootste wapen van de Islam. En het is toch niet te stoppen, tenzij we op niet al te lange termijn een flinke oorlog aangaan. Duurt dat te lang, dan verliezen we het op aantallen.
Waar heb je het over? Moslims belachelijk maken is tegenwoordig weer helemaal bon ton hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef devl1nsect het volgende:
Gisteren een filmpje van de Paus bij DWDD die belachelijk werd gemaakt. Dat kan wel. Daar zien wij de humor van in.
Een filmpje van een moslimheilige belachelijk maken. Dat kan niet en mag niet.
Meestal zit dat hem puur in de cultuur, niets met religie te maken. Respect voor each other weet je welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef devl1nsect het volgende:
Gisteren een filmpje van de Paus bij DWDD die belachelijk werd gemaakt. Dat kan wel. Daar zien wij de humor van in.
Een filmpje van een moslimheilige belachelijk maken. Dat kan niet en mag niet.
En als we het aan de andere kant zien, die katholieken die normaal een stuk of 7 kinderen verwekken, die zie ik nou ook niet echt toenemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, aantallen zegt niets, de joden waren nou niet bepaald een grote hoeveelheid.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Bowlingbal het volgende:
Klacht: de cijfers in het youtube filmpje zijn bij lange na niet juist. Mijn beste RickoKun, je bent toch niet zojuist gepwnd door een KKK-lid hè?
Terecht, we zijn met veel te veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En als we het aan de andere kant zien, die katholieken die normaal een stuk of 7 kinderen verwekken, die zie ik nou ook niet echt toenemen
Het filmpje schijnt gemaakt te zijn door een KKK-lid. Srsly, dat zei teh interwebs. Daarbij liep er deze week ook al ergens anders een topic over, waar de cijfers ontkracht werden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee, een israeliër die ik ken liet me dit zien
Hoezo selectiviteit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En als we het aan de andere kant zien, die katholieken die normaal een stuk of 7 kinderen verwekken, die zie ik nou ook niet echt toenemen
Israeliërsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee, een israeliër die ik ken liet me dit zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |