quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Goover het volgende:
Idd leuk om te lezen.
Weet iemand trouwens waarom Nick op krukken loopt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef Stofje het volgende:
Mijn spam moet even door naar 5.. En die jongens van FF zijn net mensen, die kunnen hun enkel ofzo ook verstuiken.
Ik heb meerdere mensen/meisjes zien bewegen op de balkons...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef lienelien het volgende:
Stofje, je vond die chick echt bloedmooi?
Ze was 16 ofzo, zo nerdy als het maar kan en niet echt heeeel mooi![]()
Maar ze viel me ook nogal op ja!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]wat een antwoord. Ik vraag het mij alleen af.
quote:Hij blesseerde zich tijdens de Amerikaanse tour en is sindsdien het onderwerp van spot van de band. Hinkend en zelfs springend liet hij merken dat stilstaan geen optie is voor hem.
Ik ga er vanuit dat het het had over het meisje op het bovenste balkon, aan de linker kant van de zaal, en ze had een rood shirtje aan ofzo, en lang haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen/meisjes zien bewegen op de balkons...
Ik stond zelf aan de linkerkant van de zaal, dus dat heb ik niet gezien. Op het rechterbalkon stonden meerdere vrouwen te dansen. Idd een meisje ter hoogte van het podium, maar 3 meter daarnaast (dus meer de zaal in) stond een Spaans type. Daar doelde ik op, echt een heel knap meisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het het had over het meisje op het bovenste balkon, aan de linker kant van de zaal, en ze had een rood shirtje aan ofzo, en lang haar.
Die ging namelijk helemaal uit d'r dak, verder zijn me niet echt dansende meisjes opgevallen
Zij met dat paarse shirt? Die viel inderdaad wel op in positieve zinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik stond zelf aan de linkerkant van de zaal, dus dat heb ik niet gezien. Op het rechterbalkon stonden meerdere vrouwen te dansen. Idd een meisje ter hoogte van het podium, maar 3 meter daarnaast (dus meer de zaal in) stond een Spaans type. Daar doelde ik op, echt een heel knap meisje.
Ah, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik stond zelf aan de linkerkant van de zaal, dus dat heb ik niet gezien. Op het rechterbalkon stonden meerdere vrouwen te dansen. Idd een meisje ter hoogte van het podium, maar 3 meter daarnaast (dus meer de zaal in) stond een Spaans type. Daar doelde ik op, echt een heel knap meisje.
Paars, zou kunnen. Het was grijzig maar toch had het kleur, ik kan het niet goed benoemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Zij met dat paarse shirt? Die viel inderdaad wel op in positieve zin
Nee, volgens mij is het zonder lidwoord, gewoon Paradiso.quote:
Je bent zelf de TS hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het zonder lidwoord, gewoon Paradiso.
In Paradiso, bij Paradiso etc etc
Maar ik schrijf ook wel eens het Paradiso geloof ik...
Ruik je de ondertoon in mijn laatste zin nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |