ja ik erger me dood aan de andere mensen rond om. kunnen die niet gewoon hun bek houden ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
K mag thuis ook niet klagen hoor, maar samen () naar de bios gaan vind ik altijd wel leuk
Een keer goed boos kijken, en een hand popcorn gooien werkt meestal wel hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
haha
[..]
ja ik erger me dood aan de andere mensen rond om. kunnen die niet gewoon hun bek houden ?
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een keer goed boos kijken, en een hand popcorn gooien werkt meestal wel hoor
K ben ook niet 1 van de grootste, dat werkt ook wel aardig mee
4,5,6, ikel, ikelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
1, 2, 3 test test
mja ik blijf wel liever thuisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een keer goed boos kijken, en een hand popcorn gooien werkt meestal wel hoor
K ben ook niet 1 van de kleinste, dat werkt ook wel aardig mee
haha, ja ik moest al lachen eromquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom moet k nou altijd de laatste post hebben, toch eens wat vaker opletten
Droxz a.k.a. "The Closer"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom moet k nou altijd de laatste post hebben, toch eens wat vaker opletten
En jij was... 3 frikandel hoog he?quote:
iddquote:
jah joh !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom zit ik nou altijd als laatste te fappen , toch eens wat vaker opletten
whehehehequote:
Dat pause is wel lekker jah, tegenwoordig nog weinig bioscopen met pauzequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik blijf wel liever thuisbovendien kan ik hem dan op pauze zetten hahahah
pauze wordt inderdaad steeds minder. Denk alleen nog bij 3 uur filmsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat pause is wel lekker jah, tegenwoordig nog weinig bioscopen met pauze![]()
Toch blijf ik er bij, goede films moet je eerst in de BIOS zien
hahahaha, meer meer meer!quote:
wehehe na deze post nog 3 en dan heb ik 11111 postsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, meer meer meer!![]()
[ afbeelding ]
ik zie maar een voordeel das het beeldformaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat pause is wel lekker jah, tegenwoordig nog weinig bioscopen met pauze![]()
Toch blijf ik er bij, goede films moet je eerst in de BIOS zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |