Hup aan het werk jij, lambal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef chiren het volgende:
Ik moet echt zooo hard lachen bij het lezen van dit topic
Zit nu in de eerste week van 't afstuderen, heb m'n hele afstudeerplan al lang ingeleverd incl. planning enzulksch, zou in de eerste week het project initiation document schrijven, maar heb nu alleen nog maar een voorkantje en een inhoudsopgave gemaakt.... in 3 dagen tijd!
Zoek ook continu wat anders om te doen, F5'en om te checken of er nieuwe berichten zijn etc.
Ga nu nog maar even naar de kantine, daarna F5 ik hier nog wel een paar keer en ga ik een Family Guy ep. kijken ofzo, dan is het zo weer 17u
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef LockonStratos het volgende:
Met mij begon het vrij goed eigenlijk... alleen nu weer ingekakt tot het niveau het heeft toch geen zin meermorgen maar weer beter mn best doen dan?
Maar morgen dan wel echt, hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]*LockonStratos de hand schudt* Deal
.
* Isdatzo kucht.
hier ook, tot mijn vriendin rond een uur of half 12 met een vakantie idee kwamquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef LockonStratos het volgende:
Met mij begon het vrij goed eigenlijk... alleen nu weer ingekakt tot het niveau het heeft toch geen zin meermorgen maar weer beter mn best doen dan?
Aightquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]*LockonStratos de hand schudt* Deal
.
* Isdatzo kucht.
Kijken we morgen wel naar, komt helemaal goed johquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Aightnow then..... hoe gaan we het waarmaken?
Agh, morgen de hele dag om dat op Fok te besprekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Aightnow then..... hoe gaan we het waarmaken?
nog 1,5 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is al vier uur geweest, moet je niet naar huis?
In zo'n bedrijf zou ik dus nooit willen (en kunnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Haque het volgende:
hahahaha wat een topic
bij ons is internet gewoon op een zekere mate afgesloten dat je niet verder komt dan intranet en ns.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |