Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we samen zielig, oké?
Maar ik ga nu écht beginnen.. nadat ik nog even de AT gechekt heb,
10 min verder:
![]()
-------------
.
Ik wel iigquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?
Ik heb de komende week ook weer tentamens en dit is wel heel herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik ben zelfs de lunch aan het uitstellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef hoerezooi het volgende:
zo ff uitbuiken na de lunch en zometeen beginnen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef ach het volgende:
Ik ga dan altijd dingen kopen op internet zodat ik weer een paar dagen kan vullen met het bestel- en afleverproces volgen
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Herkenbaar. Aangezien ik student ben, moet je alle opdrachten digitaal inleveren en van Blackboard halen. Het gaat dan meestal zo:
stap 1: log in op blackboard
stap 2: download de opdracht
stap 3: lees de opdracht door
stap 4: dit is saai=> FOK!
Waarbij stap 1 t/m 3 5 minuten duren...
Goed van je hoor. Nu weer 3 uur niks doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten aan m'n planning gewerkt.
*TROTS*
En het ergste is dat ik die opdrachten dan meestal haal met een zesje, waardoor ik denk: "zie je, ik ben hartstikke goed bezig!!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Of de documenten waar je in aan het werken bent openen.. er een minuutje naar kijken en bij totaal gebrek aan motivatie/inspiratie Fok! weer aanklikken.
Na een tijdje Fok! / msn / etc je een beetje schuldig voelen en toch word maar weer eens op Word klikken (eventueel 3 zinnen typen) waarna het hele proces zich weer herhaalt.
Hé, ken je mequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Goed van je hoor. Nu weer 3 uur niks doen?
Je bent voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hé, ken je me?
Die betweterige toon bevalt me niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die betweterige toon bevalt me niet.
Ik zet altijd de computer uit onder het motto: "Nu ga ik leren."quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Florian_ het volgende:
Zo, ik ga maar weer eens beginnen.
* Florian_ trekt zijn internetconnectie eruit.
Tot over een half uurtje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |