Je voelt je wel héél stoer nu..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef hoerezooi het volgende:
sinds 9 uur alleen koffie gehaald mail gechecked en 4 tabladen fok open
nee voel me buitengewoon triest omdat ik verdomme een dicipline van 0 hebt. En daarom post ik hier wachtende op tipsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je voelt je wel héél stoer nu..
't Zelfde als gister waarschijnlijk ') .quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, hoe gaan we het vandaag anpakken?
ZELFDISCIPLINE LAMZAK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien als je het nog wat harder zegt dat het dan wél helpt.
Ha, je geeft te snel op! QUITTER!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga ik ook geen moeite meer doen voor je.
was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef lyolyrc het volgende:
Eigenlijk heb je twee mogelijkheden: òf je kunt je gaan zitten afvragen hoe je inspiratie krijgt en hoe je op gang komt, òf je gaat gewoon aan de gang. Het eerste geval leidt onherroepelijk tot meer vertraging omdat je je niet op het juiste richt, het tweede zorgt in ieder geval voor vooruitgang.
Ik ben zelf gisteren in ieder geval weer een stukje opgeschoten.
Je moet het zelf concreet maken. Uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk wordt om iets op papier te zetten, als je niet weet wat je eigenlijk wilt vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef hoerezooi het volgende:
maar mede veroorzaker van dit probleem is dat productverslagen altijd zo ongelovelijk niet concreet zijn. Een slap geouwehoer van 50 pagina's zonder enige opgaaf van structuur of wat er nu in moet komen behalve de zin "geef duidelijk weer wat je hebt gedaan"
Owja en dan heb ik het nog niets eens gehad over het afstudeerverslag zelf
En als je niet lekker snel concreet aan de slag kunt blijf je die zaken lekker uitstellen
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zitten er hier trouwens experts op het gebied van planningen?
Ik moest anderhalve maand geleden mijn planning opgestuurd hebben, alleen dat is er nog niet helemaal van gekomen.
Hoe verdoezel ik nou in mijn planning (die ik nu ga maken) dat ik tot nu toe eigenlijk vrij weinig uitgevoerd heb
?
I know.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..
Goede voornemensquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know.
Maar om nu een planning te maken waaruit blijkt dat ik morgen pas écht ga beginnen terwijl ik hier al 2 maanden zit.. tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |