En dan? Heeft geen enkel nut hoor, als je tijdens de error m weer uitzet is die terug naar eerdere firmware, dus dan zou updaten gewoon moeten werken, plus firmware word niet actief gehouden op stroom, maar op de hardware.quote:
Verder werkt t goed hoor, en t scheelt echt een boel geld, wel jammer dat ze niet fatsoenlijk kunnen updaten natuurlijk, en dat de volgorde van kanalen niet te veranderen is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef cheqy het volgende:
Digitenne.![]()
Wat ben ik blij dat ik van die ellende af ben.
Ze hebben altijd problemen gehad met die updates. Plus dat het erg vaak voor kwam. Als ik thuis kwam en lekker tv wilde kijken moest eerst weer de boel opnieuw worden geínstalleerd. toendertijd gebeurde het soms wekelijks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verder werkt t goed hoor, en t scheelt echt een boel geld, wel jammer dat ze niet fatsoenlijk kunnen updaten natuurlijk, en dat de volgorde van kanalen niet te veranderen is...
Welke is nu wel geweldig. Ik heb nu Tele2.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Salatrel het volgende:
digitenne(niet dat UPC zo geweldig is maar toch)
Sukkel, ze sturen je een gratis buiten antenne toe, wat zeik je nou, je hebt t gewoon verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze hebben altijd problemen gehad met die updates. Plus dat het erg vaak voor kwam. Als ik thuis kwam en lekker tv wilde kijken moest eerst weer de boel opnieuw worden geínstalleerd. toendertijd gebeurde het soms wekelijks.
En, als ze weer een update hadden ingevoerd miste ik weer een paar zenders plus dat de ontvangst steeds beroerder werd.
Op een gegeven moment had ik nog maar 6 zenders over.![]()
En toen ik daar over me belde en ze tegen me zeiden dat ik met het antennetje buiten moest gaan staan zakte mijn broek helemaal af, ik heb toen meteen de boel opgezegd.
Toen niet hoor. Ik ben er al weer een aantal jaar weg. Ik moest echt met dat binnen antennetje buiten gaan staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sukkel, ze sturen je een gratis buiten antenne toe, wat zeik je nou, je hebt t gewoon verkeerd begrepen
Das idd een zutzooi dan, excuus voor de beschuldigingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Toen niet hoor. Ik ben er al weer een aantal jaar weg. Ik moest echt met dat binnen antennetje buiten gaan staan.
Die buitenantenne hebben ze veel later pas in gebruik genomen. Misschien hadden ze wel meer last van weglopers?
Nee, ik ben boos.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das idd een zutzooi dan, excuus voor de beschuldiging
Weetje wat je moet doen, weer digitenne nemen, ontvangst isquote:
Neuh, doe maar niet. Ik heb nu digitale televisie van Tele2 met allemaal extra's zoals een videotheek, spelletjes, enz,enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje wat je moet doen, weer digitenne nemen, ontvangst is![]()
Digitenne heeft ook spelletjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet. Ik heb nu digitale televisie van Tele2 met allemaal extra's zoals een videotheek, spelletjes, enz,enz.
Ja het beeld is idd niet super, terwijl ik toen ik het nam dacht dat het digitaal was in de beste kwaliteit, zo laten ze het wel overkomen, vage gekken daarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:35 schreef Party_P het volgende:
wie neemt er dan ook digitenne, wat een kutkwaliteitbeeld geeft dat zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |